Gå til innhold

Hva har gamerscore å si for DEG?


Gormers

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har en kamerat som hadde 360 før meg. Han var helt inn i den "gamerscore" tingen. Han ville ikke låne gamle xbox spill fordi at de ikke gav han poeng, og han gikk ofte på youtube for å se hvordan du tok alt sammen istedenfor å finne det ut selv. Jeg ristet på hodet og skjønte ikke hvorfor det var så viktig. Nå (som dere sikkert har forstått), har jeg blitt bitt av basillen, mens han har slutta å spille så mye xbox spill og spiller mere guitar hero og PC spill. Han har ikke engang runna halo 3 som han prata så lenge om at vi skulle runde sammen. Jeg derimot.. Vel for å si det sånn har jeg lånt Eragon ( http://www.gamerankings.com/htmlpages2/932594.asp?q=eragon ) av en jeg er onkel til fordi at det er så lett og få poeng der. ..

 

Jeg har alltid blitt lei av de mmoene jeg har spilt fordi at det har blitt så mye grinding og så lite spillglede, selv om jeg har spilt sammen med "real-life" venner.

Er litt merkelig at jeg bryr meg om dette da.

 

Hvordan er det med dere?

 

Driter fullstendig i det. I starten ville jeg bygge opp en ok score, bare for å ikke se ut som en total noob ( :p )

Men etterhvert har jeg bestemt meg for å drite i poenga. Det ødelegger spillgleden for meg, å prøve å til disse irriterende småtingene - som ofte er bugga eller dårlig forklart. Jeg spiller aldri spill to ganger, og vil ikke ødelegge opplevelsen med å lete etter småting, eller dø med vilje etc etc.

Lenke til kommentar

jeg synes gamerscore er gøy =) det viser hvor mange som utforsker spillet til det fulle :p

jeg elsker å få achiviment unlocked. jeg var avhengi en stund, men har roet seg ned nå. etter at i sommer jeg traff 10.000G Men det er gøy å ha litt konkuranse mellom venner også ;P

 

BTW: w00t fikk nettopp 14.000 i gamerscore!! :D like 3mins ago :)

Lenke til kommentar

Skate: 990GS

CoD4: 510GS

 

Skate var jo ganske lett å få GS i. Mangler den der man må få 20 reviews på et uploadet klipp.

 

Call of Duty 4 er litt værre. Har runna det på Hardened, og eneste achivements jeg mangler er: Alle de forskjellige oppdraga på Veteran og 30 laptoper. Vet hvordan jeg kan jukse meg til 30 laptoper, men har ikke giddet enda, siden jeg spiller bare Multiplayer. Har lyst til å gjøre alle oppdraga på Veteran, men det tror jeg at jeg sparer til en uke jeg har fri fra skolen :)

Lenke til kommentar

Gamerscore har ikke en skit å si for meg, men er gøy når man får morsomme kombinasjoner av tall. Eksempelvis da jeg hadde 11111 i gamerscore.

 

Bryr meg mye mer om leaderboards. Alltids gøy å være best av de på vennelista eller sammenlikne deg med venner/andre i verden i alt fra PGR4 til Bomberman.

Lenke til kommentar

Er jo flere spill som har achievements som gir 2 gs,

F. eks The orange box, half life 2..

i Eli sin Scrapyard tror jeg..

viss du tar ballen til Dog og hiver den bakset korga får du 2g ;p

Og der med tar du en achievement som gir fem, og vips, så har du 7gs ^^

 

Btw; Achievements er genialt :D

Endret av Kn00t
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...