Gå til innhold

"The Man From Earth".. en av de beste filmene jeg har sett i år


Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Da har jeg nettopp sett den. Beste filmen på lenge. Men det er noen ting jeg stusser på.

På 01:08:10 så sier hu ene dama "If it rains", så svarer John "It won't", hva mente de?

 

Og hu dama som var sammen med John, de hadde 2 samtaler utendørs. I den første spør hun om John elsker henne, så svarer han at han ikke gjør det, og at han har kommet over "too many" kjærlighetssorger. Og i denne samtalen virker det som om hun ikke vet om "hemmeligheten" hans.

 

Men i samtale 2 derimot, helt på slutten, når John avslører seg når han forteller at han underviste på Hardvard for 60 år siden, så virker det som om hun har visst om det hele tia.

Fordi hun svarer slik "My ass, they believe you because they have to".

 

Så jeg skjønner ikke dealen her, visste hun det fra starten eller ikke? Er hun også 14 000 år gammel? Hvorfor går hun på bilen med han på slutten?[/spiler]

 

EDIT: Pakka inn i spoiler, og jeg har sett filmen 2 ganger nå, de samme spørsmåla mine står fortsatt.

Endret av olemedkrutt
Lenke til kommentar

Da har jeg nettopp sett den. Beste filmen på lenge. Men det er noen ting jeg stusser på.

På 01:08:10 så sier hu ene dama "If it rains", så svarer John "It won't", hva mente de?

 

Og hu dama som var sammen med John, de hadde 2 samtaler utendørs. I den første spør hun om John elsker henne, så svarer han at han ikke gjør det, og at han har kommet over "too many" kjærlighetssorger. Og i denne samtalen virker det som om hun ikke vet om "hemmeligheten" hans.

 

Men i samtale 2 derimot, helt på slutten, når John avslører seg når han forteller at han underviste på Hardvard for 60 år siden, så virker det som om hun har visst om det hele tia.

Fordi hun svarer slik "My ass, they believe you because they have to".

 

Så jeg skjønner ikke dealen her, visste hun det fra starten eller ikke? Er hun også 14 000 år gammel? Hvorfor går hun på bilen med han på slutten?

 

1. Putt det i spoiler =) (Flere som leser her som ikke har sett filmen ennå...)

2. Se filmen en gang til.

Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...