Gå til innhold

"The Man From Earth".. en av de beste filmene jeg har sett i år


Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joda. Jeg synes det er ok. men det spørs om folka som skal tjene spenn på den synes det ;)

er jo produseren som takker folk på nettet for å ha lagt ut filmen...

hadde den hatt nok stemmer nå hadde den vert på ca 70ende plass på IMDBs top 250 liste (den har sist jeg sjekket 8,3 poeng.. men ikke nok stemmer til å komme på lista)

 

det er slik han vil tjene mer.. få en film til å bli sikkelig populær så han blir lagt merke til i hollywood så får han større prosjekter..

Lenke til kommentar
Noen som klarer å finne subtitles til denne filmen? Alt jeg finner er romaske. Og nå har jeg lett stort sett over hele nettet.

 

Iogmed at jeg laster ned så burde jeg vel egntlig ikke kreve noe som helst, hehe. Jeg ser alle filmer med subtitles helst engelsk. Og denne er intet unntak. :)

 

Si ifra til meg også.

Lenke til kommentar
Å sjå filmen(ar) utan subtitles er ein av dei beste måtane å læra munnleg engelsk på. Sjølvsagt er skriftleg engelsk viktig, men å lære språket munnleg er noko for seg sjølv :)

Det er ikke det at jeg ikke forstår språket, men jeg har problem med å få med meg tale, ikke bare engelsk men også norsk. Ikke vet jeg hvorfor, har alltid vært slik med meg. Så for meg er subtitles essensielt for at jeg skal få med meg innholdet av hvilken som helst film. :)

 

Engelsk snakker jeg rett som det er. Så min munnlige er det ikke noe galt med ;)

 

Jeg klarer ikke nyte en god film uten subtitles. Det blir bare helt meningsløst for meg.

Lenke til kommentar
Enig. Kunne LETT lagt inn en time til uten at jeg hadde blitt lei. Og for en film med så lite "action" så er det bra...

 

 

Akkurat det samme syns jeg. Den kunne fint vart 3 timer for min del, syns det var så spennende. En av de beste filmene jeg har sett på noen år.

 

Det samme følte jeg også. Jeg syns faktisk den sluttet veldig brått. For min del, så følte jeg at det nådde et klimaks rett før slutt, og jeg skulle gjerne ønsket at den bare fortsatte og fortsatte, jeg ville bare høre mer og mer.

 

Tror jeg aldri har blitt så fascinert av en film som har vært så "enkel".

Lenke til kommentar

 

De hadde veldig bra visuell stil, veldig koselig liksom.

Men slutten syntes jeg var skikkelig teit.

Først så har de en lang fortelling etc, og så etterpå sier han at han kødda.

Give me a break.

 

Så får vi sånn lite hint på slutten at det kanskje var ekte allikavel. :<

Syntes det var dårlig, og det at han gamle karen fikk hjerte infarkt eller hva det var.

 

Filmen var bra men slutten var noe drit.

 

Endret av Skagen
La innlegget inn i spoiler-tag.
Lenke til kommentar

De hadde veldig bra visuell stil, veldig koselig liksom.

Men slutten syntes jeg var skikkelig teit.

Først så har de en lang fortelling etc, og så etterpå sier han at han kødda.

Give me a break.

 

Så får vi sånn lite hint på slutten at det kanskje var ekte allikavel. :<

Syntes det var dårlig, og det at han gamle karen fikk hjerte infarkt eller hva det var.

 

Filmen var bra men slutten var noe drit.

 

Ett hint om at det var ekte? det var en bekreftelse..

 

Endret av Skagen
La quote inn i spoiler-tag.
Lenke til kommentar

De hadde veldig bra visuell stil, veldig koselig liksom.

Men slutten syntes jeg var skikkelig teit.

Først så har de en lang fortelling etc, og så etterpå sier han at han kødda.

Give me a break.

 

Så får vi sånn lite hint på slutten at det kanskje var ekte allikavel. :<

Syntes det var dårlig, og det at han gamle karen fikk hjerte infarkt eller hva det var.

 

Filmen var bra men slutten var noe drit.

Då har ikkje du forstått filmen i det heile. Spol tilbake og sjå dei siste 10 minuttane omatt. Det er jo klimakset på heile filmen.

Endret av Skagen
La quote inn i spoiler-tag.
Lenke til kommentar

De hadde veldig bra visuell stil, veldig koselig liksom.

Men slutten syntes jeg var skikkelig teit.

Først så har de en lang fortelling etc, og så etterpå sier han at han kødda.

Give me a break.

 

Så får vi sånn lite hint på slutten at det kanskje var ekte allikavel. :<

Syntes det var dårlig, og det at han gamle karen fikk hjerte infarkt eller hva det var.

 

Filmen var bra men slutten var noe drit.

Då har ikkje du forstått filmen i det heile. Spol tilbake og sjå dei siste 10 minuttane omatt. Det er jo klimakset på heile filmen.

Jo.

 

 

Jeg syntes fortsatt ikke det var troverdig, dermed ikke bra.

Han forteller masse gjennom filmen og den eneste konfirmasjonen vi får på at det kan ha vært ekte er at han vet om moren og hunden til gamle karen, noe han kunne ha funnet ut før han prata om det.

 

Jeg trodde ihvertfall IKKE på det han sa, og da falt filmen sammen, gjerne pga lite bevis.

 

Endret av Skagen
La quote inn i spoiler-tag.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...