Gå til innhold

"The Man From Earth".. en av de beste filmene jeg har sett i år


Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lasta den ned og så den idag. Jeg synes det var en film som fikk meg til å tenke litt og den var ganske spennende, men som flere har sagt tidligere; den hadde litt brå slutt. Jeg venta liksom på at vi skulle få sett et slags bevis av noe slag og at filmen skulle slutte med en slags konklusjon eller et slags spørsmål.

 

Men den var litt interesang, og jeg liker å se slike filmer som tar opp vanlige filosofi spørsmål gjennom enkle filmer. jeg vil gi den fire av fem stjerner fordi jeg håper å få sett flere av denne typen. som får deg til å tenke og som har en helt egen stemning.

 

Og det var ganske imponerende at en langfilm som denne holdt meg interessert i en helvannen time med handling i ett rom og en historie.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som synes filmen var skikkelig kjedelig? Ikke bare det, men nivået på skuespillet var også veldig lavt?

 

Nei det er du ikke, jeg synes at filmen er utrolig overvudert. Dårlig skuespill og historien synes jeg ble for dum ett par ganger. Slutten var heller ikke noe av det beste.

Lenke til kommentar

Trur dei som i hovedsak liker denne er dei som lager seg bilde av kva hovedpersonen har gjort i hodet. eit spørsmål om fantasi kanskje. den typen som gjerne liker å lese bøker og denslags. skjønner ikkje kva skuespillermessig det er å klage på, la ikkje merke til noke spesielt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Trur dei som i hovedsak liker denne er dei som lager seg bilde av kva hovedpersonen har gjort i hodet. eit spørsmål om fantasi kanskje. den typen som gjerne liker å lese bøker og denslags. skjønner ikkje kva skuespillermessig det er å klage på, la ikkje merke til noke spesielt.

Så en liten film i hodet av hva han hadde gjort ja, hvis ikke hadde jeg ikke holdt 20 minutter ut i filmen. Nesten som å lese en bok, du ser jo ikke bare ordene på sidene, da hadde det vært kjempekjedelig. Du ser for deg alle scenene, karakterene og landskapet etterhvert som du leser.

Og alt han forteller blir fortalt på en slik måte at jeg klarer å forestille meg alt.

Lenke til kommentar
Veldig bra film, med hadde dessverre en litt brå slutt.

For min del skulle den vart en time til.

Skulle ønske vi kunne sett det han opplevde.

Synes litt av styrken til filmen er at man blir så overbevist over at hovedpersonen faktisk snakker sant uten at man får noe bevis for det. Hvis man skulle vist scener fra ting han opplevde i fortiden ville man ødelagt dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...