Gå til innhold

"The Man From Earth".. en av de beste filmene jeg har sett i år


Kebab GUD

Anbefalte innlegg

TorrentFreak har skrevet om filmen og. Tror jammen jeg skal bestille denne som julegaver til folk.

 

All the attention for his film was boosted by a positive review on RLSlog, a weblog that reviews some of the new releases on BitTorrent. It turns out that a lot of people who downloaded the movie off BitTorrent liked the movie, as they started to write positive reviews on Amazon, IMDB and other websites.

Wilkinson was pleasantly surprised by all the attention. He explained in his email to RLSlog that the people who illegally downloaded his film actually helped to promote it.

He writes: “Our independent movie had next to no advertising budget and very little going for it until somebody ripped one of the DVD screeners and put the movie online for all to download. Most of the feedback from everyone who has downloaded “The Man From Earth” has been overwhelmingly positive. People like our movie and are talking about it, all thanks to piracy on the net!”

To illustrate this, on IMDB the film received close to 700 votes with an average rating of 8.2 which makes it one of the most popular movies of the last 2 weeks.

Wilkinson continues to praise the pirates and adds: “What you guys have done here is nothing short of amazing. In the future, I will not complain about file sharing. YOU HAVE HELPED PUT THIS LITTLE MOVIE ON THE MAP!! When I make my next picture, I just may upload the movie on the net myself!”

This example once again illustrates what a powerful promotion tool filesharing networks are, especially for independent productions with a small budget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nå sett denne lille godbiten av en film, og jeg kan ikke gjøre annet enn å skryte av den. Historien var litt på kanten noen plasser, men jeg synes likevel den var glimrende fremført. Det var veldig godt å se en Science Fiction-film som ikke var neddynket i hundreogførstisju spesialeffekter hvert minutt, men som hadde virkelig fokus på skuespillerne og det de ville si. Kjemien mellom skuespillerne var også veldig troverdig.

 

Terningen ruller til 6 i min bok. Fikk veldig lyst til å lese boken for å utforske historien enda dypere.

 

Til spørsmålet litt over her: En oppfølger vil jeg ikke se noe til.

Lenke til kommentar

Så den i dag med noen venner, både jeg og kompissen min ble totalt fengslet!

 

En av de beste filmene jeg har sett på lenge. Ryker rett inn på top20 lista mi.

 

 

En av vennene mine var skikkelig negativ til at vi skulle se den. Han synes den var dritdårlig, men det var nok fordi han ikke klarte å følge med og at han ikke skjønte engelsken...

 

 

9,8/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...