Gå til innhold

Noen butikker som har 8800GT?


Vin_Kaleu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bestilte et kort fra digitalimpuls når det stod at kortet var på lager, nå ser det ut som ordrestatusen min står på åpen og at kortet ikke kommer før om leeenge. Noen måte jeg kan kansellere bestillingen min på? Andre plasser som selger GT kort?

 

Send de en mail om bestillingen din, de svarer relativt raskt..

Lenke til kommentar
samme står på min ordre... :(

Da har Netshop endret forventet dato for mottak av Asus 8800GT til 17/12... Mao får jeg kanskje maskinen idet jeg drar hjem på juleferie, wuptidu :(

 

Min ordrestatus er fortsatt åpen og leveringsdato datoen står fortsatt til 17.12... men den har tikitgnok passert så jeg tror jeg kan glemme å få den i nærmeste tiden :(

Endret av JaneATaber
Lenke til kommentar
Min ordrestatus er fortsatt åpen og leveringsdato datoen står fortsatt til 17.12... men den har tikitgnok passert så jeg tror jeg kan glemme å få den i nærmeste tiden :(

Jeg fant i går at Multicom hadde ett stykk 8800GT fra XFX inne, og jeg la kjapt inn en ordre på det, og jeg fikk det. Det kom på noen hundre kroner mer enn Asus-kortet fra Netshop, men da har jeg i det minste et skjermkort, nå. Jeg ringte Netshop for å få trukket Asus-kortet fra ordren min, og kundebehandleren hadde forståelse for det, og sa at han regnet med å ikke få inn kortene fra Asus før en gang uti januar...

Forøvrig har Netshop Oslo noen Gainward 8800GT igjen.

Endret av brendas
Lenke til kommentar

Fikk mitt kort fra Digitalimpuls i dag, bestilte på søndag. Tok litt tid å få det i posten, men det ser ganske ok ut (Gainward 8800GT), har ikke fått testet det i noen pc enda, da jeg venter på resten av delene mine som jeg måtte bestille fra en annen side. Syns det var litt rart at selve boksen kortet lå i, ikke var tapet igjen på noen måte når jeg fikk det, virker litt amatørmessig. Kan jo ikke vite hva som har skjedd med kortet på forhånd.

Lenke til kommentar

Sjekk, komplett har 8800GT på lager til 1300,-

 

Link

 

(Dette var en spøk for å få late mennesker til å gi meg innbyggere ufrivillig)

 

:p

 

Uansett, har bestilt tre skjermkort fra netshop og komplett nå. Håper på å få ett av dem før nyttår. Er ikke villig til å betale over 2100,- for et kort bare fordi andre butikker ikke har det på lager.

Endret av Haxy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...