Gå til innhold

Noen butikker som har 8800GT?


Vin_Kaleu

Anbefalte innlegg

Er MPX treige i å sende? Å såfall bestiller jeg fra multicom.

MPX sendte kortet mitt dagen etter at jeg la inn bestillingen! Ville kalle det raskt nok. Skal nevnes at jeg la inn bestillingen på ettermiddagen! AndersdD:)

Ah ok :) Takk. Men, jeg bestilte igår, men har bare fått sånn faktura i eposten :ohmy:

 

Er det tegnet på at den er sendt?

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
faktura er ikke ensbetydende med at den er sendt. det står som regel noe om det i eposten

 

Det har jo noe med avtalen du har med webshop. Men de fleste sender faktura før/når de sender pakken. Som regel før. Hvis de sender produktet før de har fått betalt. Kan du hente produktet og stikke av regningen... kind of... :p

Lenke til kommentar
hva vil d si at det står i arbeid hos mpx.no?

har stått det på ordren min av et XFX GeForce 8800GT 600M 512MB siden i går ettermiddag

 

Samme hos meg. Da jeg ringte dit sa hun jeg snakket med at det tok 1-3 dager for de å sende ut en bestilling.

Nå står det at kortet er utsolgt også, men håper det jeg bestilte er reservert i systemet. Lev.dato står i hvert fall til i dag på bestillingen.

Endret av Stream
Lenke til kommentar

Sendte en forespørsel til MPX i dag om det samme. Det har nå snart stått i arbeid i 24 timer. Kom nå plutselig på hvorfor jeg normalt ikke handler så mye fra MPX. (En instilling om at 3 dager for å finne ting å få sendt det er raskt er IKKE beste utgangspunkt for kjapp levering.)

 

Varene jeg skulle ha fra Netshop ble selvsagt sendt samme dag som de var på lager.

Endret av Lorentzt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

Hva faen.. nå har komplett utsatt datoen til skjermkortet: 14.12.07 AGH!

For sikkerhets skyld så har jeg bestilt fra ps.no også, men der er det også lite liv.

De har en dato der (Ubekreftet 05.12.2007), men det er en type som blir utsatt hver dag >.<

 

Hvis jeg ikke får skjermkortet i desember så blir jeg til HULK! :!:

Endret av Slettet+5432143541
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...