Gå til innhold

Noen butikker som har 8800GT?


Vin_Kaleu

Anbefalte innlegg

Han som sendte mail fra online butikken sa de ble utsolgt på et par timer, og jeg bestilte like før kl 1 på natten, så da burde statusen være oppdatert. Men for all del, bare le du. Jeg mener uansett at slike feil ikke bør skje, desuten så har man ingen verdens ting og tape på og spørre.

 

Ja, for det er jo deres plikt å sitte oppe klokken 1 om natten for å oppdatere lagrene sine.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han som sendte mail fra online butikken sa de ble utsolgt på et par timer, og jeg bestilte like før kl 1 på natten, så da burde statusen være oppdatert. Men for all del, bare le du. Jeg mener uansett at slike feil ikke bør skje, desuten så har man ingen verdens ting og tape på og spørre.

 

Ja, for det er jo deres plikt å sitte oppe klokken 1 om natten for å oppdatere lagrene sine.

 

Ehhm.

Nå er det vel de færreste lagre som i dag holder tellingen manuelt på daglig basis. (Hvis du vet av noen så list de opp for de bør man trolig holde seg unna.) De aller fleste bruker ERP systemer eller lignende slik at de kan knytte varebeholdning, kostpriser, priser, faktura m.m sammen uten å måtte ha masse årsverk ansatt for å styre dette manuelt. Har man 10stk på lager og har ordre på 9 er det ikke vrient å få programmet til å vise at det er 1 igjen på lager. Nå er det jo selvsagt ikke noe hinder for at noen kjøper den mens du holder på å fylle inn andre varer, eller kreditkortinfo.

 

Man slår ikke av lagerstyringsprogrammet når man går hjem for kvelden. :whistle:

Lenke til kommentar

Mpx har mange på lager. Bestillte i går. Har status sendt i dag med pakkesporings nummer. Bestillte en XFX GeForce 8800GT 670M 512MB XXX. Var 17 da jeg bestillte. I dag morges stod det 15 igjen. 10 nå. Ellers er det over 50 stykk igjen generelt av 8800 gt modeller ser det ut til.

Lenke til kommentar

Var det noen som fikk med seg om det var Club3D 8800 GT kort på lager tidligere i dag? De skulle ha kommet i dag, men er visst ikke på lager lenger. Ser at det er en del 8800 GT kort til 2000 kr og oppover, men jeg er ikke villig til å gi mer enn litt over 1500 for et slikt foreløbig.

 

Offtopic: mener å ha lest at den nye utgaven av 8800 GTS skal lanseres på begynnelsen av neste uke, men er det noen nettbutikker hvor dem kan forhåndsbestilles nå? Noen som vet hvilken prisklasse de vil ligge i?

Lenke til kommentar
Prisklasse rundt 2500kr er alt jeg har hørt. Kommer 11. desember, men ingen nettbutikker har fått noe info ennå.

 

Vil det si at når vi kommer til den 11. desember, blir plutselig komplett sitt lager fyllt opp med nye GTS kort? Er det bekreftet at GTS kortene også kommer til Norge denne datoen? Jeg har bare litt vanskelig å se for meg at nettbutikker verden over har nye GTS kort tilgjengelig den vedlagte datoen, dvs at nVidia klarer å være så fleksible.

Endret av Oly
Lenke til kommentar
Han som sendte mail fra online butikken sa de ble utsolgt på et par timer, og jeg bestilte like før kl 1 på natten, så da burde statusen være oppdatert. Men for all del, bare le du. Jeg mener uansett at slike feil ikke bør skje, desuten så har man ingen verdens ting og tape på og spørre.

 

Ja, for det er jo deres plikt å sitte oppe klokken 1 om natten for å oppdatere lagrene sine.

 

Ehhm.

Nå er det vel de færreste lagre som i dag holder tellingen manuelt på daglig basis. (Hvis du vet av noen så list de opp for de bør man trolig holde seg unna.) De aller fleste bruker ERP systemer eller lignende slik at de kan knytte varebeholdning, kostpriser, priser, faktura m.m sammen uten å måtte ha masse årsverk ansatt for å styre dette manuelt. Har man 10stk på lager og har ordre på 9 er det ikke vrient å få programmet til å vise at det er 1 igjen på lager. Nå er det jo selvsagt ikke noe hinder for at noen kjøper den mens du holder på å fylle inn andre varer, eller kreditkortinfo.

 

Man slår ikke av lagerstyringsprogrammet når man går hjem for kvelden. :whistle:

 

Endelig en som forsto noe her, takk skal du ha! :thumbup:

Lenke til kommentar
Bestilte asus 8800gt fra netshop 13.11 ("eksplosiv tirsdag"), har ikke fått det enda..

 

Er det noen som har bestilt (samme dato eller etter) og fått levert Asus 8800 gt kort fra netshop?

Jeg bestilte deler til ny pc, deriblant et 8800GT fra Asus, rett over midnatt natt til 14.11, og venter enda på orderen (pga skjermkortet.) Det står at antatt leveringsdato er i dag, så får vi se om det blir noe av.

Lenke til kommentar
Da var 2x GT i hus! :D Gleder meg til etter jobb! =)

 

Krever å få testresultater av Crysis og 3dmark 06 :D

 

3DMARK06 = 10746

 

Spec

 

CPU: E6600

GPU: 2x 8800GT

RAM: 4GB (3.2GB pga 32-bit)

 

Kjører crysis nuh .. :)

 

EDIT:

 

Crysis demo bench:

 

GPU

Gjennomsnitt FPS: ca 40

Max FPS: 66

Min FPS: 17

 

CPU

Gjennomsnitt FPS: ca 38

Max FPS: ca 55

Min FPS: ca 18

 

Må virkelig si jeg liker kortet! :D

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Hei folkens.

 

Jeg er utrolig lei av å vente på skjærmkortet jeg har bestilt.

Ut fra tester jeg har lest ser dette ut til å være blant de beste:

http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=info&a...mp;QSID=4402374

 

Men jeg er utrolig lei av å vente, og ser at dette er på lager:

 

http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=info&a...mp;QSID=4402374

 

Er evag kortet jeg nå har tenkt å bestille med den nye G92 kjernen, og hvordan er det å sammenlikne med xfx geforce 8800 gt xxx?

Vurderer også å vente på geforce 8800 gts g92 men klarer ikke vente mer:(

 

Håper noen der ute tar seg tid til å hjelpe meg!

 

På forhånd, takk.

 

Mvh

 

DaRkE

Lenke til kommentar
3DMARK06 = 10746

 

Ikke for å skuffe deg med 2x8800GT, men med mitt oppsett fikk jeg 11600 poeng i 3DMark06. Og jeg har Q6600, 4 GB DDR2 og 8800GT (x1).

 

Er ikke skuffa i det hele tatt jeg :p Jeg er bare fornøyd med at maskinen min virker :) Uansett, jeg betalte bare 200 spenn for de to kortene. Ikke akkuratt så mye å grine over :)

 

Jeg kan nå spille Crysis på High med 2xAA og 13xx i oppløsning og ikke komme under 40FPS. Mulig det burde litt tweeking til for å få optimal ytelse, men jeg bryr meg ikke. =) Som sagt, kortene ble satt inn i morres før jobb. Har kun innstallert medfølgte drivere etter det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...