Gå til innhold

Noen butikker som har 8800GT?


Vin_Kaleu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jippi mpx har sendt korte mitt

 

Nå har de jammen pakket mitt også. Hadde jo litt høyere ordrenummer enn deg. ;)

 

Nå har jeg fått bekreftelse på at det er sendt jeg også. Pakkesporingen viser dog at posten ikke har hørt om sporingsnummeret, men regner med varen er pakket om ikke annet.

 

Posten har motatt data om sending kl 15.49:)

Lenke til kommentar
"Løp å kjøp" som de sier på elkjøp reklamen :p

 

http://www.onlinebutikken.no/PartDetail.as...48;c:36132;r:pg

 

De har 8800GT på lager :)

 

Jeg håper virkelig at det stemmer at de har på lager. Nå var det i alle fall bestilit. Det kostet meg bare 200 i mellom fra GTS kortet jeg fikk penger igjen for og 2x GT! :D:D

 

 

EDIT: Måtte bare rette på en liten ubetydelig leif...

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar
Haha, konge deal det da ! ;) Var såpass bra at jeg må gratulere deg.. :!:

 

Jeg er veldig fornøyd selv. Skulle egentlig selge GTS kortet mitt for 1600,- Men etter litt masing med se jeg kjøpte kortet fra, så fikk jeg heller hele kjøps summen igjen! Har på en måte testa GTS i et halv år :D

 

Hehe, noen har det med å være heldige :p Får håpe at ditt GT kort kommer kjapt da :)

Lenke til kommentar
Haha, konge deal det da ! ;) Var såpass bra at jeg må gratulere deg.. :!:

 

Jeg er veldig fornøyd selv. Skulle egentlig selge GTS kortet mitt for 1600,- Men etter litt masing med se jeg kjøpte kortet fra, så fikk jeg heller hele kjøps summen igjen! Har på en måte testa GTS i et halv år :D

 

Hehe, noen har det med å være heldige :p Får håpe at ditt GT kort kommer kjapt da :)

 

Jeg håper i alle fall at dem har kortene på lager (og bittelitt at jeg får kortene før helga... :p)

Lenke til kommentar
Men da er det alså umuleg/vanskelig å få tak i 8800 GT før Januar då?

 

På sidene til MPX står det at de per nå har 20+ på lager av typen "Gainward GeForce 8800GT 512MB", 12 på lager av "XFX GeForce 8800GT 600M 512MB" og 14 på lager av både "XFX GeForce 8800GT 640M 512MB XT" og "XFX GeForce 8800GT 670M 512MB XXX".

 

Så det bør absolutt være mulig å skaffe seg et kort i løpet av desember. :)

Lenke til kommentar
Da har jeg bestilt kort til 8800 GT kort til mpx, komplett og ps.no ... C'mon.. noen få dem inn!

 

Kjøp herfra da vel link billig og på lager.

Jeg bestilte i går kveld og nå står det at ordren er behandlet, så jeg regner med at det snart er på vei med posten.

 

Samme hos meg, håper egentlig at det kommer før helga, men jeg tviler sterkt .. :|

Lenke til kommentar
Da har jeg bestilt kort til 8800 GT kort til mpx, komplett og ps.no ... C'mon.. noen få dem inn!

 

Kjøp herfra da vel link billig og på lager.

Jeg bestilte i går kveld og nå står det at ordren er behandlet, så jeg regner med at det snart er på vei med posten.

 

 

Bestilte det i går, men fikk mail i dag om at alle var utoslgt :/ og de viste ikke når de fikk inn nye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...