Gå til innhold

Noen butikker som har 8800GT?


Vin_Kaleu

Anbefalte innlegg

Da har jeg bestilt kort til 8800 GT kort til mpx, komplett og ps.no ... C'mon.. noen få dem inn!

 

Kjøp herfra da vel link billig og på lager.

Jeg bestilte i går kveld og nå står det at ordren er behandlet, så jeg regner med at det snart er på vei med posten.

 

 

Bestilte det i går, men fikk mail i dag om at alle var utoslgt :/ og de viste ikke når de fikk inn nye.

 

Da var du nokk for sein.. Jeg bestilte to fra Onlinebutikken, har ikke fått noe anna beskjed om at ordrenen er behandlet.. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sendte mail tilbake til onlinebutikken der jeg sa det var dårlig butikk og ha falsk lagerstatus, så jeg sa jeg ville ha et XFX kort til samme pris, det koster 2049, så forskjellen er ikke så veldig stor.

 

haha... unskyld at jeg ler. Men forveneter du at pga de ikke klarte å oppdatere lagerstatusen sin raskt nokk, så skal du få ca. 400 kr av dem? Onlinebutikken fikk trolig inn ca 20-30 kort. Og hadde nesten den laveste prisen på markedet. Og når du i tillegg tenker på tilgjengeligheten. Vil jeg tro at disse kortene forsvant på et lite øyeblikk, jeg selv tok 2 kort. Noe som gjør at statusen kan forandre seg fra du trykker på kjøp og har komt deg igjennom "kassen"

 

 

 

men for all del, lykke til ;)

Lenke til kommentar
Mitt er nå sendt fra onlinebutikken nå i dag (ca kl 15)....sjekk status på dine nå så er sikkert de også sendt :)

 

Mine er også sendt nå. Mulig at mandag er sendings dagen hos onlinebutikken :p

 

Nope, jeg ringte og pratet med en hyggelig kar der på fredagen. Da var det 7 stk kort på omlastningsterminalen på vei inn til "butikken", det tok tydeligvis litt lengre tid enn forvented før de fikk korta inn før de kunne sende dem ut til oss kunder. Han sa forøvrig at det hadde kommet inn 20 bestillinger på noen få timer etter at de hadde lagt ut kortene for salg. Men de fikk kun inn 7 stk i første batch.....veldig glad for at jeg er en av de 7 heldige.

Da kan jeg snart avbestille de 3 andre korta jeg har i bestilling hos amentio og netshop :)

Lenke til kommentar
Nope, jeg ringte og pratet med en hyggelig kar der på fredagen. Da var det 7 stk kort på omlastningsterminalen på vei inn til "butikken", det tok tydeligvis litt lengre tid enn forvented før de fikk korta inn før de kunne sende dem ut til oss kunder. Han sa forøvrig at det hadde kommet inn 20 bestillinger på noen få timer etter at de hadde lagt ut kortene for salg. Men de fikk kun inn 7 stk i første batch.....veldig glad for at jeg er en av de 7 heldige.

Da kan jeg snart avbestille de 3 andre korta jeg har i bestilling hos amentio og netshop :)

 

Så de sa kortene var på lager før de faktisk var det? ...

Lenke til kommentar
Sendte mail tilbake til onlinebutikken der jeg sa det var dårlig butikk og ha falsk lagerstatus, så jeg sa jeg ville ha et XFX kort til samme pris, det koster 2049, så forskjellen er ikke så veldig stor.

 

haha... unskyld at jeg ler. Men forveneter du at pga de ikke klarte å oppdatere lagerstatusen sin raskt nokk, så skal du få ca. 400 kr av dem? Onlinebutikken fikk trolig inn ca 20-30 kort. Og hadde nesten den laveste prisen på markedet. Og når du i tillegg tenker på tilgjengeligheten. Vil jeg tro at disse kortene forsvant på et lite øyeblikk, jeg selv tok 2 kort. Noe som gjør at statusen kan forandre seg fra du trykker på kjøp og har komt deg igjennom "kassen"

 

 

 

men for all del, lykke til ;)

 

 

Han som sendte mail fra online butikken sa de ble utsolgt på et par timer, og jeg bestilte like før kl 1 på natten, så da burde statusen være oppdatert. Men for all del, bare le du. Jeg mener uansett at slike feil ikke bør skje, desuten så har man ingen verdens ting og tape på og spørre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...