Gå til innhold

GeForce 8800 GT innfrir


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er nesten litt irritert over at disse klassene kommer så sent som de gjør denne gangen. Og i tillegg kommer ikke 2950Pro/HD3850 før om ennå 3 uker.

 

I grunn bare frustrerende lang tid for å få god oversikt over alternativer i en generasjon som kom for et år siden.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Meget fristande med 2x 8800GT kort i SLI. Det burde jo kunne dra Crysis brukandes på 1680x1050.

... Ikke nødvendigvis. Kommer an på hvor godt SLI er støttet i Crysis - og om oppløsningen er høy nok til at SLI betaler seg. Utfra det jeg har sett må man gjerne opp i 1920x1200 eller mer før det blir virkelig forskjell. Sitter man på en sugen 19-20" er kanskje gevinsten relativt liten?

Lenke til kommentar
Meget fristande med 2x 8800GT kort i SLI. Det burde jo kunne dra Crysis brukandes på 1680x1050.

... Ikke nødvendigvis. Kommer an på hvor godt SLI er støttet i Crysis - og om oppløsningen er høy nok til at SLI betaler seg. Utfra det jeg har sett må man gjerne opp i 1920x1200 eller mer før det blir virkelig forskjell. Sitter man på en sugen 19-20" er kanskje gevinsten relativt liten?

For Crysis er det nok ganske stor forbedring allerede i 1680x1050,

Lenke til kommentar

Høres ut som 8800GT i SLI kan være et alternativ for meg, men noen variabler som et godt HK med SLI(har P35 nå), varmeproblemer og evt. støy må sees ann først. Synd vi ikke får HD3850 før om noen uker. Tar litt tid å få oversikten her.

 

Ellers er jeg fornøyd med prisen og tilgjengelighet på 512MB sålangt.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Høres ut som 8800GT i SLI kan være et alternativ for meg, men noen variabler som et godt HK med SLI(har P35 nå), varmeproblemer og evt. støy må sees ann først. Synd vi ikke får HD3850 før om noen uker. Tar litt tid å få oversikten her.

 

Ellers er jeg fornøyd med prisen og tilgjengelighet på 512MB sålangt.

P35 med SLI går jo fint, og vannkjøling er svaret på både støy og varme :) Men 3k for vannkjøling + 2 døde 8800gt er ikke kjekt for lommeboken. Det er alltid en risiko..

Lenke til kommentar
Høres ut som 8800GT i SLI kan være et alternativ for meg, men noen variabler som et godt HK med SLI(har P35 nå), varmeproblemer og evt. støy må sees ann først. Synd vi ikke får HD3850 før om noen uker. Tar litt tid å få oversikten her.

 

Ellers er jeg fornøyd med prisen og tilgjengelighet på 512MB sålangt.

P35 med SLI går jo fint, og vannkjøling er svaret på både støy og varme :) Men 3k for vannkjøling + 2 døde 8800gt er ikke kjekt for lommeboken. Det er alltid en risiko..

 

Jeg har ett Gigabyte P35-DS4 ... SLI går fint sier du? Sikker på det? :)

Lenke til kommentar
Høres ut som 8800GT i SLI kan være et alternativ for meg, men noen variabler som et godt HK med SLI(har P35 nå), varmeproblemer og evt. støy må sees ann først. Synd vi ikke får HD3850 før om noen uker. Tar litt tid å få oversikten her.

 

Ellers er jeg fornøyd med prisen og tilgjengelighet på 512MB sålangt.

P35 med SLI går jo fint, og vannkjøling er svaret på både støy og varme :) Men 3k for vannkjøling + 2 døde 8800gt er ikke kjekt for lommeboken. Det er alltid en risiko..

 

P35 med Sli? Det funker ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg vil tippe at rundt mai neste år så har "de fleste" et skjermkort som drar Crysis på full guffe.

 

Dette er vel en mellomting mellom det vi kan vente oss.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...