Gå til innhold

GeForce 8800 GT innfrir


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan modder jeg et 16/4 CF kort til å kjøre SLI? (GA-P35-DS4). Og blir det like bra som et orginalt SLI HK/Chipsett?

Du laster ned drivere. Søk litt på google, og du finner dem. En som kaller seg Big Sam moddet for en stund siden, vet ikke om han holder på enda. Nei, det blir nok ikke like bra. Men med et 975\X38 HK blir det faktisk nesten like bra.

Lenke til kommentar
Hvordan modder jeg et 16/4 CF kort til å kjøre SLI? (GA-P35-DS4). Og blir det like bra som et orginalt SLI HK/Chipsett?

Du laster ned drivere. Søk litt på google, og du finner dem. En som kaller seg Big Sam moddet for en stund siden, vet ikke om han holder på enda. Nei, det blir nok ikke like bra. Men med et 975\X38 HK blir det faktisk nesten like bra.

 

Såvidt jeg kan se fra Xtreme Systems, så er visst FW 85.96 de siste drivere fra Big Sam som støtter SLI, og det er vel ikke akkurat "nytt". Så man må nok se langt etter SLI-støtte på P35/X38 og GF8800 foreløpig.

Lenke til kommentar
Hvordan modder jeg et 16/4 CF kort til å kjøre SLI? (GA-P35-DS4). Og blir det like bra som et orginalt SLI HK/Chipsett?

Du laster ned drivere. Søk litt på google, og du finner dem. En som kaller seg Big Sam moddet for en stund siden, vet ikke om han holder på enda. Nei, det blir nok ikke like bra. Men med et 975\X38 HK blir det faktisk nesten like bra.

 

Såvidt jeg kan se fra Xtreme Systems, så er visst FW 85.96 de siste drivere fra Big Sam som støtter SLI, og det er vel ikke akkurat "nytt". Så man må nok se langt etter SLI-støtte på P35/X38 og GF8800 foreløpig.

Kan stemme. Men er rimelig sikker jeg har sett 7900gtx på X38, og X38 er jo rimelig nytt.

Lenke til kommentar

Bestilte gainward sitt fra komplett i går (første kort de fikk inn) har en zalman vf900(?) kjøler som jeg skal (prøve å) montere.

 

Jeg synes det er for mange "ukjente" variabler med 8800GT ennå. GTS er et dualslot kort, det har sine fordeler osv osv.

 

Jeg aventer brukernes erfaringer.

 

Sjønte ikke helt den... Mener du at det er usikkert om man kan montere 3. parts kjøler?

Er jo linket til flere tester som jeg synes forteller meg det meste jeg trenger å vite.

Lenke til kommentar
Støtter det SM4.1?

Nei, Støtter kun SM 4.0

Argumentene mot å implementere SM 4.1 var at det ville kostet mer enn hva det er verdt (redesign av brikke)

Argumentasjonen var også at innen det kommer noen applikasjoner som bruker DX10.1 så er allerede neste generasjon (G100/R700) etablert på markedet.

 

 

Har brukt 8800GT kort en stund nå, så hvis det er noe dere lurer på så er det bare å spørre... :)

Lenke til kommentar

legger til en liten ytelses rank for de som ikke gidder lese testene:

 

(best til dårligst)

 

8800ultra

8800gtx

8800gt

8800gts 640mb

8800gts 320mb

 

Ati sine 2900pro/xt kort havner (nesten alltid) under 8800gt og over og under gts kortene litt etter som hvilke spill/test/oppløsing man kjører.

Lenke til kommentar
Så det støtter ikke Dx10.1?

 

Noen som vet når det ventes at nye DX kommer egentlig?

For 10.000 gang - NEI! 8800GT støtter ikke DX 10.1. Og for 100.000 gang så kommer DX10.1-støtten i Vista SP1. :ermm:

 

Men hva skal man med DX 10.1 ? Skryte av det? Antagelig har man ikke synlig nytte av det før om et år. Man har vel knapt nok synlig nytte av DX 10.0 i dag så...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...