Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sagt det før: Jeg er overbevist om at Arsenal vil utfordre i gullstriden neste år og i åra som kommer uansett om RvP blir eller ikke. Dessuten tror jeg han snart nærmer seg toppen, så om han blir solgt til en god pris og vi (for en gangs skyld) bruker litt penger på en erstatter, så er jeg faktisk fornøyd.

Lenke til kommentar

Er vel ingen som helst grunn for å tro at RvP drar til en annen side av London.

Skulle det skje at han forlater en klubb han tilsynelatende elsker, så må det være en klubb som er større i sin hjemlige liga samtidig som det er en like fristende liga som BPL.

 

Skulle RvP dra, tror jeg personlig han drar enten til Spania eller Italia.

Lenke til kommentar

Jeg ønsker å tro det samme. Men spillerne i klubben setter sin lit til kapteinen, og drar han frykter jeg en depressjon slik det var da Fabregas og Nasri dro. Halve stallen ønsket seg vekk, og resultatene var hårreisende dårlig. Klarer vi å bygge videre rundt RvP tror jeg vi kan vinne neste år, men å begynne på nytt blir for knapt til å vinne noe neste år hvertfall.

 

@Urmaker

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er vel ingen som helst grunn for å tro at RvP drar til en annen side av London.

Skulle det skje at han forlater en klubb han tilsynelatende elsker, så må det være en klubb som er større i sin hjemlige liga samtidig som det er en like fristende liga som BPL.

 

Skulle RvP dra, tror jeg personlig han drar enten til Spania eller Italia.

 

I benbjo-mode så heter det at familien hans trives i London. Han kan faktisk til og med finne på å dra til QPR!

 

@liquid:

 

Jeg tror ikke det blir like ille. Når det kommer til kvalitet i laget, husk at vi faktisk var i toppen forrige sesong, også FØR RvP ble frisk og fant formen. Det var med Chamakh på topp, og Fabregas skada. Wenger får fram det beste i spillerne :)

Lenke til kommentar

Prinz Poldi har vel en vinnerskalle ikke ulik RvP sin utifra det lille jeg har sett live av han i Tyskland, og med gode spillere rundt seg og en god form skal dere ikke se bort i fra at dere allerede har en RvP-erstatter der.

 

I benbjo-mode så heter det at familien hans trives i London. Han kan faktisk til og med finne på å dra til QPR!

 

Morsom du..

Alle vet jo at RvP har skitne drømmer om West Ham.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Quoter meg sjæl fra PL-puben:

 

Hvis RvP går til Chelsea i løpet av sommeren skal jeg spise en fotballtrøye (en Arsenal-skjorte det står Van Persie på, muligens?).

 

Dere står fritt frem til å minne meg på denne frem til kl 0100 den 02. september. Skjer det, skal jeg filme at jeg kjøper skjorten og deretter spiser den med kniv, gaffel samt diverse kondimenter fra Burger King. Om Dark er i denna byen enda da så skal han få lov til å være vitne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har sagt det før: Jeg er overbevist om at Arsenal vil utfordre i gullstriden neste år og i åra som kommer uansett om RvP blir eller ikke. Dessuten tror jeg han snart nærmer seg toppen, så om han blir solgt til en god pris og vi (for en gangs skyld) bruker litt penger på en erstatter, så er jeg faktisk fornøyd.

 

Skjønner virkelig ikke hvordan du kan være overbevist om det, men du er vel en langt større optimist enn hva jeg er i så fall..

 

Sesongen starten til Arsenal i 2012/13 tror jeg fort blir katastrofal mtp. at jeg har en følelse av at van Persie (som Nasri) ikke blir solgt før i midten/slutten av august. Samtidig som Podolski, en keeper og et nytt ungt talent blir de eneste signeringene før van Persie forsvinner.

 

Ellers er vi uten Sagna til trolig oktober noe som vil være temmelig avgjørende mtp. at han er en av våre aller aller beste spillere og har ingen ordentlig backup. Tar man også med at mange av spillerene våre er med i EM i sommer og dermed også får litt ekstra fri når de er ferdig med turneringen så betyr det at en god del av spillerene våre trenger et par-tre uker på oppkjøring før de begynner å finne formen igjen.

 

Frykter at vår "titlepush" er over allerede før sesongen er skikkelig sparket igang også neste sesong..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er totalt surrealistisk at Arsenal skal kjempe om titler allerede neste år ja, men håper vi får se noen lysglimt i den endeløse tunnelen snart...

 

Tror dessverre ikke det skjer før vi blir kvitt Kroenke og styret.

Enig. Vi trenger et styret som virkelig VIL vinne. Det har vi ikke nå.-

Lenke til kommentar
Enig. Vi trenger et styret som virkelig VIL vinne. Det har vi ikke nå.-

 

Styret kan ikke en dritt om fotball. Det er hevet over enhver tvil, men de bestemmer i realiteten ikke særlig mye. Det er Kroenke (gjennom Gazidis) som bestemmer i Arsenal F.C.

 

Og denne "Silent Stan" er kun ute etter å tjene penger. Så lenge Arsenal klarer å holde seg innenfor topp 4 så er han fornøyd. Han vil kun ha avkastning på sin investering (som forøvrig allerede har blitt omtrent tredoblet).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...