Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
6 minutes ago, barezell said:

Ser ut som Niles er på vei til Wolves for £20 mill. Er så mye daukjøtt jeg heller skulle ønske vi ble kvitt før han. Synes han gjorde det sykt bra siste kampene i FA cupen og skulle gjerne sett han spille fast neste sesong. Prisen er også litt lav imo. burde pusha 25-30 mill for han.  

Latterlig billig. Hadde kostet 30+hvis han spilte for Pool. Beste backen vi har også 

Lenke til kommentar
Benbjo skrev (45 minutter siden):

Latterlig billig. Hadde kostet 30+hvis han spilte for Pool. Beste backen vi har også 

tja, vil nå kanskje sette en knapp på Tierny selv, men ingen av de har spilt fast lenge nok til å konkludere det ene eller andre tbh. 

Skulle mye heller sett at vi kvitta oss med Kola og beholdt Niles. Og hvilken sentral midtbane rolle er det Niles favoriserer egentlig? Ryktene sier jo at vi er på jakt etter 6er, 8er og 10er. Han kunne jo i det minste fått sjansen ? 

Lenke til kommentar

Selvfølgelig stikker han når han ikke får spille i posisjonen han liker best (ikke får prøvd engang). Og er benksliter i PL i en posisjon som back som han sier selv at han ikke er best i. Dette er fra Arsenal sin side Klubbmentalitet som ikke hører hjemme noen plass. Han er dessverre ferdig i Arsenal. Jeg ville selvfølgelig gjort det samme som Niles nå - dratt om en annen topp 6 klubb kom med et forespørsel og ble tilbudt fast spilletid. Ville ikke du? 

Dog, har han ikke nettopp skrevet under en langtidskontrakt? jo, han har kontrakt til 2023 og er bare 22 år. 25 mill høres rimelig ut - fyren har jo nesten ikke spilt må dere huske. Av 53 PL kamper har han BARE 30 kamper i PL der han spilte 90 minutter. Alt annet er bare innhopp med noen få minutter..

Endret av #Özilout
Lenke til kommentar
#Özilout skrev (14 minutter siden):

Selvfølgelig stikker han når han ikke får spille i posisjonen han liker best (ikke får prøvd engang). Og er benksliter i PL i en posisjon som back som han sier selv at han ikke er best i. Dette er fra Arsenal sin side Klubbmentalitet som ikke hører hjemme noen plass. Han er dessverre ferdig i Arsenal. 

Mer jeg tenker på det, mer irriterer det meg. Vi har så mange som burde vært tuppa ut før han. hehe.

Og om vi først skal selge han så få minst 10 mill til. 

Lenke til kommentar
barezell skrev (7 minutter siden):

Mer jeg tenker på det, mer irriterer det meg. Vi har så mange som burde vært tuppa ut før han. hehe.

Og om vi først skal selge han så få minst 10 mill til. 

En annen utfordring er at alle acadamy og britiske spillerne våre er ryktet bort AMN, Holding og Chambers. Om så er det vår engelske stamme gone i ett jafs og noe som ikke bør være billig i så fall. 

Lenke til kommentar

Vil AMN være god nok på midten til å ta oss til topp 4 eller høyere? Jeg tviler, og har ingen store problemer med at vi selger han nå. Fyren har spilt en håndfull gode kamper på 3-4 sesonger, og er ikke verdt veldig mye mer enn han er med tanke på sine ustabile prestasjoner. Skulle helst sett han gikk til utlandet, men klarer ikke hisse meg opp over at han selges til Wolves heller. 

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
5 hours ago, #Özilout said:

En annen utfordring er at alle acadamy og britiske spillerne våre er ryktet bort AMN, Holding og Chambers. Om så er det vår engelske stamme gone i ett jafs og noe som ikke bør være billig i så fall. 

Holding og Chambers har ikke vist allverden foreløpig, men synes det er et tap om AMN forsvinner.

Lenke til kommentar
Reg2000 skrev (19 timer siden):

Holding og Chambers har ikke vist allverden foreløpig, men synes det er et tap om AMN forsvinner.

Vinklingen min er at alle de kommer til å gå rimelig til andre klubber. Når vi må ut å erstatte disse engelske spillerne må vi ruinere oss. Dette er tross alt et krav så vi må ha et viss antall med engelske spillere i troppen..

Endret av #Özilout
Lenke til kommentar
3 hours ago, #Özilout said:

Vinklingen min er at alle de kommer til å gå rimelig til andre klubber. Når vi må ut å erstatte disse engelske spillerne må vi ruinere oss. Dette er tross alt et krav så vi må ha et viss antall med engelske spillere i troppen..

De må vel ikke være engelske, de må bare ha vært i en engelsk klubb minst 3 år før de blir 21. Hector Bellerin går vel inn under de 8 "homegrown" spillerne vi bør ha. Martinez regnes vel også som homegrown.

Men ja det er vel evt grunnen for å beholde dem.

Endret av Reg2000
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...