Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Lita transfer update; 

- Sykt ålreit med Ceballos et år til. Håper det er med option to buy, men antar det ikke er det nå heller. 

Italian journalist Fabrizio Romano claims the transfer is a ‘done deal’.

He said: “Paperwork is also signed between Real Madrid and Arsenal for Dani Ceballos. #AFC are gonna cover his full salary until June 2021.”

- Ben Sheaf til coventry på lån, med option to buy for ish 750k

- Torreira skal være på vei til fiorentina for 21-24 mill. Helt ok imo. Denna er vel ikke helt bænkers enda.  Edit: skal være lån for 7 mill. Står litt forskjellig at det enten er option eller obligation to buy. Vil jo regne med det siste mtp at vi trenger cash. 

- Sokratis er veldig nære en overgang til Napoli for for 4 mill sies det. 

- Så har vi ryktene om Heccy B. Personlig så liker jeg han godt og har egentlig ikke lyst å se han gå, men PSG er interessert og det bør være mulig å få en grei sum for han. Om vi selger han for så og beholde AMN og får nok cash av dette salget og Torreira til å kunne kjøpe Party eller Aouar så er det vel egentlig verdt det? 

Endret av barezell
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er feil å basere seg på rykter, men jeg blir oppgitt at andre klubber tar spillere våre for ingenting...

Torreria er verdt minst 30mill!

Bellerin for 25mill€k, det er ikke en gang i pund... Og Bellerin er verdt minst 40mill!

Sokratis gratis?!? 

 

Jeg gir opp

Endret av fox
Lenke til kommentar
1 hour ago, fox said:

Det er feil å basere seg på rykter, men jeg blir oppgitt at andre klubber tar spillere våre for ingenting...

Torreria er verdt minst 30mill!

Bellerin for 25mill€k, det er ikke en gang i pund... Og Bellerin er verdt minst 40mill!

Sokratis gratis?!? 

 

Jeg gir opp

Det er Corona-tider. Spillere verdi er halvert "over natta". Klubber har ikke penger. 

Torreira har knapt spilt under Arteta, har ikke klart å tilpasse seg engelsk fotball og ønsker seg bort. Alle ting som begrenser verdien. 

Bellerin har vært skadet lenge og har ikke klart å komme seg opp på et høvelig nivå. Vært i klubben lenge. Ønsker seg visst nytt beite. Er en av få spillere i klubben man kan få en anselig sum for. Bør være fornøyde med 30-35m. 

Sokratis er gammel, holder ikke nivået og har en høy lønn. Få det vekk.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sokratis ryktes mellom 4-10 mill som jeg har lest. Rykter for noen uker siden skulle ha det til at han ønsket gå gratis, men det var visst bare vås. Imo helt ok, viktigste er å bli kvitt lønna. 

30-35 mill for Heccy er ok? Er vel det en ok+/god back går for i disse dager. 

Torreira var god en periode under Emery men så har han forsvunnet helt. Virker som det kun er "små" klubber som er interessert. Torino, Sampdoria og Fiorentina. De har begrensende midler. Så man må vel velge å beholde han for å knapt bruke han eller cut your losses og få inn en del av summen vi trenger til f.eks Party.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Martinez er sterkt linket til Villa/Brighton. Arteta vil ikke garantere han plassen og han er vel kanskje lei av å kjempe om den ettersom han føler han fortjener starte etter innsatsen mot slutten av sist sesong. 

Det er forøvrig lett å glemme at Leno var en av våre beste spillere gjennom all dritten selv om Martinez sine gode kamper sitter friskt i minne. 

Personlig liker jeg også Martinez best og jeg trur Leno hadde tålt et år med benk/Cup/EL. 

 

Saliba hadde visst fått en "knock" under trening. Derfor Gabriel starter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...