Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor starter ikke Torreira?

 

Hvorfor bruker vi Xhaka som holding midtfielder og DM når han ikke har de nødvendige ferdighetene til det?

 

To siste kampene har vært på trynet bare på grunn av punktet over.

Sjanseløs mot fysikken til Watford. Var jo helt sjanseløs da han kom inn.

 

Xhaka er kaptein og første navn på blokka

Lenke til kommentar

Sitter Emery trygt? Ikke levert så langt, har vansker å se for meg dette arsenallaget ta topp 4. Har kun 2års kontrakt forøvrig.

 

Ikke godt å vite. Jeg var aldri noen fan av å ansette Emery, men når han først er i klubben så må han ihvertfall få en sjanse. Regner med han ihvertfall sitter ut sesongen og minst et år til.

Lenke til kommentar

Ikke godt å vite. Jeg var aldri noen fan av å ansette Emery, men når han først er i klubben så må han ihvertfall få en sjanse. Regner med han ihvertfall sitter ut sesongen og minst et år til.

Et års forlengelse? Angrepsspillet er tilbake til gode gamle 00-arsenal, men aldri sett så elendig ut bakover. Laguttaket og byttene står heller ikke til påske. Er ikke uber populær blant supporterne heller.

 

Har vansker å se for meg han i 20-21 sesongen om arsenal ikke når cl.

Lenke til kommentar

Vi brukte hele sommer med å forsterke det offensive når det har alltid vært det defensive vi har slitt med. Forstå det den som kan

 

Tror du må se dette som en langsiktig plan der det vil ta noen vinduer før alle brikkene er på plass. At vi trengte en ving, og fikk en mulighet vi ikke kunne la gå fra oss er nok en del av denne planen. Tierney like så. Så prøvde de seg jo på Upamecano i sommer, men det lot seg ikke gjøre, så at vi også ønsker å stryke midtforsvaret er nok også noe som er på blokka om den rette muligheten byr seg.

 

Så det er egentlig ikke så vanskelig å forstå når økonomiske situasjonen er som den er, og Arsenal er avhengig av å finne rette spilleren med den rette måten å finansiere den på.

Lenke til kommentar


Laget vi stiller i kveld. Xhaka får tydeligvis nok en gang fornyet tillit som DM, og Torreira blir henvist til høyrsiden ute av posisjon. Mustafi tilbake også, så dette blir interessant.

 

                       Martinez

 

Chambers    Mustafi  Luiz   Kolasinac



 

    Torreira     Xhaka    Willock

 

   Smith Rove   Aubameyang     Saka



 

 

Substitutes


 

Leno



Maitland-Niles



Guendouzi



Ceballos



Martinelli



Nelson


Pepe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...