Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Monreal har vært lojal og gjort sine saker bra tiden han har vært i Arsenal. Men han er ferdig på dette nivået, og han fortjente å få gå når denne muligheten dukket opp. Klubben har nok vurdert skadesituasjonen til Tierney, og at vi skal kunne klare oss frem til han er klar med det vi har. Sesongen våres står ikke eller faller på om vi har Monreal eller ei. Elneny har aldri hatt nivået og blir ikke savnet.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk ikke helt med meg fun facten, men de sa noe på tv2 at xhaka hadde skapt flest straffespark i PL. Ganske imponerende av en midtbanespiller.

Ser ut som det stemmer, ganske sykt. 

"Key stat: No player has conceded more penalties in the Premier League than Granit Xhaka (5) since the start of the 2016/17 season

Read more at https://www.squawka.com/en/features/arsenal-spurs-player-ratings-xhaka-guendouzi-son#0MAkTdKia2o4V0LV.99"

Endret av DårligNavn
Lenke til kommentar

Skal ikke uttale meg om Perez siden jeg såvidt har sett en kamp av han, men Xhaka og Mustafi på sitt beste hører hjemme i startellveren imo. 
Dessverre sjeldent at Xhaka og Mustafi får ut sitt fulle potensiale, rart at ingen drar "Det er ikke Øzil det er hele laget"-kortet med noen av de to. 

Arsenal ser ofte ut som 11 tilfeldige spillere er kasta inn på en bane sammen, enkelte kamper gjør laget så utrolig mange simple feil. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...