Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, nei? Hvis du tenker på innkastet til Digne så stod han godt planta på streken. Bare å se på reprisen. Verre var det at Lacazette burde fått straffe tidlig i kampen.

 

78rYx9D.jpg

 

iBpGU4N.jpg

Så det veldig tydelig i pausen at han hadde nesten hele foten over og dro den til seg.

 

Uansett arsenal har vært grusomme. Ingen ting fungerer. Håper bare på noen sekunder med magi nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, det blir det ikke. Vi er fremdeles favoritt til å bli numer TRE. Du må slappe av. Men det er latterlig hvor vanskelig vi gjør det for oss selv.

Vi er 100% outsidere. Hadde vi hatt 4 hjemmekamper og 2 bortekamper skulle jeg gitt oss en mulighet, men slik det ser ut nå blir det veldig vanskelig.

Lenke til kommentar

Dårlig av samtlige spillere bortsett fra Leno, Sokratis, mustafi(faktisk) og iwobi. Ja startoppstllingen var feil med elneny og guendouzi på midten, men spillerne leverte altfor dårlig innsats og presisjon. Hundre prosent deres egen feil. Ramsey med det dårligste innhoppet jeg har sett noen gang.

 

Deilig å endelig få Torreira tilbake neste kamp. Vi har dette 100% i egne hender.

 

Tror og håper spillerne fikk svinkjeft etter kampen etter denne innsatsen. Emery holdt på å klikke på sidelinjen, fullt forståelig.

Lenke til kommentar

Vi er 100% favoritter. Vi har enklest kamprogram igjen og de andre møter hverandre. To av de andre virker også å være i fritt fall for tiden.

På ingen måte det letteste. Borte mot Wolves, Watford og Leicester. Knallhardt! I tillegg hjemme mot ligaens 3. Beste bortelag

Lenke til kommentar

Dårlig av samtlige spillere bortsett fra Leno, Sokratis, mustafi(faktisk) og iwobi. Ja startoppstllingen var feil med elneny og guendouzi på midten, men spillerne leverte altfor dårlig innsats og presisjon. Hundre prosent deres egen feil. Ramsey med det dårligste innhoppet jeg har sett noen gang.

 

Deilig å endelig få Torreira tilbake neste kamp. Vi har dette 100% i egne hender.

 

Tror og håper spillerne fikk svinkjeft etter kampen etter denne innsatsen. Emery holdt på å klikke på sidelinjen, fullt forståelig.

Uenig Mustafi er faen meg søppel og det var han i dag og

Lenke til kommentar

Enig i at vi har letteste skjema i forhold til de andre, men tar man borteformen i betraktning og spesielt kampen i dag så er det absolutt ingen sikkerhet at vi drar dette i land. 

 

Jeg sier heller ikke at vårt er enkelt, men vi har det enkleste kontra Spurs, Manu og Chelsea. Og de møter hverandre/Coty og Liverpool...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mustafi er nødt å dra til sommeren. På sitt beste er han decent, og han er i langt i fra decent ofte nok. Ikke hans verste kamp i dag, men fortsatt en spiller som aldri har vært god nok for dette nivået.

Mustafi.jpg

 

Hehehe ;)

 

Neida, er helt enig. Stort sett vært grusom i Arsenal. Selv om han kan være decent så er det som regel alltid et par fæle ballmist eller feilpasninger også.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...