Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Han er en helt ok squad spiller som kanskje har potensial til noe mere. Han har på ingen måte preget spillet til Arsenal i år eller fremstått som noe bedre enn sine medspillere på midtbanen. Stort sett har han vært omtrent på nivå med Elnenny. Han spiller sikre enkle pasninger på egen banehalvdel, men har en tendens til å ødelegge mange av angrepene ved å spille ballen til motstanderen. 

 

Det store problemet på midtbanen er at vi har for mange like spillere som ikke utfyller hverandre så godt. Og når vi mister Ramsey blir det ihvertfall ikke noe bedre. 

Ja, enig at i at det har vært dårlig spill, osv. Kommer av at vi har hatt helt jævlige dårlige kamper og ikke fungert. Ikke hans feil at vi har tapt kamper imo. Synes han har mer gjennombruddspasninger, drive og aggressivitet enn alle våre midtbanespillere. Det å sammenligne han med Elnenny blir for dumt! 

 

Tydeligvis har han også holdt Suarez og Elnenny fra å nesten entre banen denne sesongen så noe må det nå være...

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jaja, likte veldig mye av det jeg så i starten, men synes utover sesongen at det er tydelig at det har blitt for mye for tidlig. Når laget spiller som f.eks de 4 siste PL kampene så er det vanskelig å henge ut enkelt spillere. Det har vært kanskje 1-2 spillere som har fungert pr kamp. 

Lenke til kommentar

Bra å se det er snakk om å bli kvitt spillere som ikke presterer, og ikke kun de som presterer. 

Få ned kostnadene med Øzil som ikke er verdt pengene, skal ikke engang kommentere noe mer om Elneny enn at han ikke blir ett savn om han forsvinner. Mustafi er jeg litt usikker på, han har vist hva han er god for før, men har dessverre også sett han på sitt verste.

 

Uansett synd med spillere som Ramsey og Wilshere, kanskje til og med Sanchez som sikkert hadde gjort mer nytte for seg i Arsenal enn hva han har gjort i United. 

Lenke til kommentar

Det å sammenligne han med Elnenny blir for dumt! 

 

Tydeligvis har han også holdt Suarez og Elnenny fra å nesten entre banen denne sesongen så noe må det nå være...

 

Nei hvis du husker tilbake til de periodene der Elnenny har spilt flere kamper på rad så har han spilt på samme nivå som Guendouzi har gjort nå. Suarez var det vel uforståelig at vi ville ha, og antar Guendouzi spiller istedenfor Elnenny fordi Guendouzi har større utviklingspotensiale (og større mulig videresalgsverdi). 

 

Feks Ramsey klarer å prege spillet vårt de gangene han spiller, men det har aldri Guendouzi gjort. Foreløpig er han ikke noe mer enn en helt ok squadspiller som ikke burde spilt noe særlig mer enn det Elnenny har gjort i tidligere sesonger.  

Lenke til kommentar

Nei hvis du husker tilbake til de periodene der Elnenny har spilt flere kamper på rad så har han spilt på samme nivå som Guendouzi har gjort nå. Suarez var det vel uforståelig at vi ville ha, og antar Guendouzi spiller istedenfor Elnenny fordi Guendouzi har større utviklingspotensiale (og større mulig videresalgsverdi). 

 

Feks Ramsey klarer å prege spillet vårt de gangene han spiller, men det har aldri Guendouzi gjort. Foreløpig er han ikke noe mer enn en helt ok squadspiller som ikke burde spilt noe særlig mer enn det Elnenny har gjort i tidligere sesonger.  

ER det plutselig rettferdig å sammenligne han med Ramsey nå?

 

Uansett, er jeg uenig og jeg mener han er mer enn ok. Jeg spør igjen, siden du ikke argumentert godt nok for hvorfor ikke Suarez spiller istedet for han; hvorfor spiller ikke Suarez?

 

Jeg kan gi det det korte svaret. Fordi han er bedre.

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Spurte om dette med CL plasser i PL i arsenal - leicester kamptråden for en ukes tid siden. Fikk kontra beskjed fra en på jobben så googla like greit :p

 

 

5. plassen for aldri CL uansett.

 

 

Nei. Men om vi vinner EL og havner på 5, så får ikke 4 plassen CL

 
 
 
 
"How does winning UCL/UEL affect qualification?

Should a Premier League club win the UEFA Champions League they will automatically qualify for the group stage of next season's competition regardless of their league finishing position.

Should a Premier League club win the UEFA Europa League they will automatically qualify for the group stage of next season's UEFA Champions League regardless of their league finishing position.

A maximum of five Premier League teams are eligible for UEFA Champions League qualification.

In the event that a Premier League club win the UEFA Champions League and another win the UEFA Europa League and neither of these clubs finish in the top four of the Premier League, the club lying fourth in the table will drop into the UEFA Europa League group stage."

Endret av barezell
Lenke til kommentar

Kaptein Azpi! :p

 

Men vet ærlig talt ikke hva som er best å møte? Veldig greit å slippe Hazard kanskje. Med forsvaret vårt så putter han jo 5 på 5 min om han har dagen. 

 

edit: den redninga fra kepa da! shiii

 

edit2: haha, frankfurt spilleren som ble bytta inn for å ta straffe bommet :o

 

edit3: Derby finale! det blir FETT! 

Endret av barezell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...