Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Etter 30 år som supporter har Anders fått nok. Nå selger han alle draktene og tar et nådeløst oppgjør med den moderne fotballen

 

https://www.dagbladet.no/sport/etter-30-ar-som-supporter-har-anders-fatt-nok-na-selger-han-alle-draktene-og-tar-et-nadelost-oppgjor-med-den-moderne-fotballen/68651072

 

 

For en ræva fyr. Lite sympati fra meg. 

 

 

 

Ræva fyr? Forstår han godt

 

For noen her inne er det tydeligvis nesten kriminelt å gå fra en klubb eller skifte klubb. Den mentaliteten hører ikke 2017 til, men på 90-tallet. Om jeg hadde ønsket å skifte klubb til Liverpool fordi klubben har mer sjel og tiltrekker meg mer så bør man kunne gjøre det uten å få kastet dritt etter seg.

Lenke til kommentar

 

 

Etter 30 år som supporter har Anders fått nok. Nå selger han alle draktene og tar et nådeløst oppgjør med den moderne fotballen

 

https://www.dagbladet.no/sport/etter-30-ar-som-supporter-har-anders-fatt-nok-na-selger-han-alle-draktene-og-tar-et-nadelost-oppgjor-med-den-moderne-fotballen/68651072

 

 

For en ræva fyr. Lite sympati fra meg.

 

 

Ræva fyr? Forstår han godt

 

For noen her inne er det tydeligvis nesten kriminelt å gå fra en klubb eller skifte klubb. Den mentaliteten hører ikke 2017 til, men på 90-tallet. Om jeg hadde ønsket å skifte klubb til Liverpool fordi klubben har mer sjel og tiltrekker meg mer så bør man kunne gjøre det uten å få kastet dritt etter seg.

Selvfølgelig er det det man fortjener om man driter i klubben i en nedgangsperiode. Man er der for klubben i tykt og tynt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

men han burde få en boardseat i klubben

Wenger med plass i styret. Galskap!

Ja vi trenger så absolutt større fotballfaglig bredde i styret, men selv om AW ville kunne brakt akkurat det inn i styret så har resten av styret (som har null fotballfaglig kunnskap) så stor respekt for han at han ville blitt en syvende far i huset.

 

Med den posisjonen som Wenger har og nok også i fremtiden vil ha blant mange i systemet så vil det være ødeleggende for en ny manager å måtte ha AW direkte over seg.

 

For klubben sin fremtid så må Wenger-epoken slutte når Wenger blir avløst som manager.

Lenke til kommentar

 

 

 

Etter 30 år som supporter har Anders fått nok. Nå selger han alle draktene og tar et nådeløst oppgjør med den moderne fotballen

 

https://www.dagbladet.no/sport/etter-30-ar-som-supporter-har-anders-fatt-nok-na-selger-han-alle-draktene-og-tar-et-nadelost-oppgjor-med-den-moderne-fotballen/68651072

 

For en ræva fyr. Lite sympati fra meg.

 

 

Ræva fyr? Forstår han godt

 

For noen her inne er det tydeligvis nesten kriminelt å gå fra en klubb eller skifte klubb. Den mentaliteten hører ikke 2017 til, men på 90-tallet. Om jeg hadde ønsket å skifte klubb til Liverpool fordi klubben har mer sjel og tiltrekker meg mer så bør man kunne gjøre det uten å få kastet dritt etter seg.

Selvfølgelig er det det man fortjener om man driter i klubben i en nedgangsperiode. Man er der for klubben i tykt og tynt!

 

 

"Tykt og tynt".. Det er en fotballklubb. Her er noe fotballsupportere generelt ikke klarer å forstå; Ingen er bedre mennesker enn andre bare fordi de støtter en klubb gjennom hele sitt liv. 

 

Du har tydeligvis ikke oppdragelse hvis du ikke kan akseptere en annen persons valg. Han vil ikke være supporter mer, get over it! Men ikke kall andre mennesker for "ræva menneske" fordi de ikke vil være supporter i en forbanna fotballklubb. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

men han burde få en boardseat i klubben

Wenger med plass i styret. Galskap!

Ja vi trenger så absolutt større fotballfaglig bredde i styret, men selv om AW ville kunne brakt akkurat det inn i styret så har resten av styret (som har null fotballfaglig kunnskap) så stor respekt for han at han ville blitt en syvende far i huset.

 

Med den posisjonen som Wenger har og nok også i fremtiden vil ha blant mange i systemet så vil det være ødeleggende for en ny manager å måtte ha AW direkte over seg.

 

For å sikre klubben sin fremtid så må Wenger-epoken slutte når Wenger blir avløst som manager.

Lenke til kommentar

Når man misser troen på sitt lag så er det legitimt å bestemme seg for å prioritere andre ting i livet, men eventuelt å skifte over til et annet lag i samme ligasystem det lukter medgangssupporter i lang vei. Medgangssupportere har jeg ikke så stor sans for.

 

Men nå er de jo noen (ikke undertegnede) som samtidig holder med lag i forskjellige land, så det å eventuelt skifte sin fokus mer over på et ikke konkurrerende lag er forsåvidt greit nok.

Endret av polljen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

har dere lest artikkelen? handler egentlig svært lite om at han har mista troen på Arsenal, heller den moderne fotballen generelt. Da spillerne er en gjeng overbetalte prettyboys uten lojalitet til klubbene de spiller for. De blør ikke for drakta. Dette er jo ikke et Arsenal fenomen. Gjelder jo like mye i andre klubber. 

 

trur ikke jeg leste et ord der om at han mistet troen på wenger eller styret i arsenal som de fleste av oss føler er problemet.

Lenke til kommentar

http://www.goal.com/en/news/stop-talking-start-supporting-ozil-tears-into-arsenal/aiqxdfhnj9b211sjg5egopbvi

 

edit:  Lang insta fra Øzil. Flere bilder med tekst. 

 

The Arsenal midfielder, 28, wrote on a series of images Instagram: "During the last couple of days, my [Germany] team-mates have been asking me about how everything is at Arsenal at the moment.

"They claimed to have read about the current crisis throughout the media, as pundits and former players are commenting on a daily basis. They say that this could be the worst team in years, even decades.

"Four years ago I was transferred in a last-minute deal from Real Madrid to Arsenal - Arsene Wenger convinced me. He told me about the great history of this club, about its living legends such [as] Bergkamp, Vieira and Pires, who owe a large part of their success to the manager.

"Arsene told me how he would help me develop as a player and this is something every player wants to hear, as it is great encouragement.

"Personally, I've had to accept a lot of criticism during my time in London. 'Too expensive, too greedy, bad body language, and lacking fight' - this is what people have said about me...

"Although criticism is something that all football players have to deal with, I nevertheless expected legends to behave like legends - my advice to these former Gunners: Stop talking and start supporting!

"Even though I personally do not know how my career will continue after this year, I look forward to my fifth season with Arsenal... I am glad to be able to your shirt, Gooners.

"I've had so many great moments in the last four years and I appreciate what this club means to the people of London, the UK and all over the world."

Endret av barezell
Lenke til kommentar

har dere lest artikkelen? handler egentlig svært lite om at han har mista troen på Arsenal, heller den moderne fotballen generelt. Da spillerne er en gjeng overbetalte prettyboys uten lojalitet til klubbene de spiller for. De blør ikke for drakta. Dette er jo ikke et Arsenal fenomen. Gjelder jo like mye i andre klubber. 

 

Jeg skjønner ikke hvorfor folk velger å legge skylden på spillerne for denne utviklingen, da den er helt og fullt styrt av de største klubbene i europa og deres eiere. Det er storklubbene som står bak de økonomiske endringen i sporten, der penger har blitt viktigere og viktigere for suksess. Når kostnadene for å se på skyter i været får naturligvis spillerne også sin del av kaka, og hvor mange blir egentlig overrasket over holdninger til spillere som blir sleiket opp etter ryggen og tjener millioner fra de er 16 år.

 

Det er de største klubbene som har sørget for at fotball har gått bort fra sine arbeiderklasserøtter og blitt en milliardindustri, der mange av klubbene bare er leketøy for de rikeste. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...