Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Skulle ikke forundre meg om OX tar store steg under Conte og blir en fantastisk spiller. 

 

 

Det ville vært veldig typisk.

 

Det vil jo bare i enda større grad vise hvordan Wenger har feilet de siste årene. Har ikke fått det beste ut av hverken Walcott, Ox, Ramsey, Wilshere. 

 

Noen vil jo si det skyldes skader, men hvorfor i alle dager er våre spillere langt mer skade utsatte?  

Lenke til kommentar

 

I hvilken sammenheng? Londonklubb?

Er du dum, eller bare later du som?
Jeg vet ikke. Det er i alle fall for dumt å mene at de er en rival til PL-gullet, for på det nivået har ikke Arsenal vært på årevis.

 

Man kan jo mene at Palace og West Ham er rivaler også i og med at de spiller i PL og er londonklubber. Er det feil å selge til de også?

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Vel, for ett og to år siden og tidligere enn det ja, da var Chelsea selvsagte rivaler. Men nå(?), nå er vi på nivå med Everton eller verre om ikke situasjonen bedrer seg (noe den overhodet ikke vil. Dette går strake veien jevnt og trutt nedover under det maktarrogante Kroenke-AW-regimet)

 

Benbjo har LITT rett her ja. Litt..

Endret av Calippus
Lenke til kommentar

AW (og eieren forsåvidt) minner meg om en maktarrogrant og maktsyk diktator som er lysår unna virkeligheten til folket (fansen), samt tilstanden til landet (kampprestasjoner, tabell). I politikkens verden er dette over lengre tid ofte ensbetydende med opptøyer, revolusjon, eller i verste fall borgerkrig.

 

Arsenalfansen, opptøyer, utpressing av Wenger?

Lenke til kommentar

Vel, for ett og to år siden og tidligere enn det ja, da var Chelsea selvsagte rivaler. Men nå(?), nå er vi på nivå med Everton eller verre om ikke situasjonen bedrer seg (noe den overhodet ikke vil. Dette går strake veien jevnt og trutt nedover under det maktarrogante Kroenke-AW-regimet)

 

Benbjo har LITT rett her ja. Litt..

 

Vi har hatt en dårlig start på sesongen, men vi slo dem i CS, vi slo dem i FA Cup-finalen. Fatter ikke helt poenget med å svartmale alt så jævlig som Benbjo gjør. Selvfølgelig er Arsenal og Chelsea rivaler enda. Å si noe annet viser bare en total mangel på kunnskap.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

HAha, jeg dreit meg ut med nicket. Litt for kjapt der, men det er fikset :)

 

Heia Benbjo, Wenger out!

 

 

 

Hvordan er det mulig at de behandler oss som dritt? Jeg hadde egentlig planlagt å reise til London og se Arsenal kamp sammen med nevøen min i våren, jeg utsetter det så lenge Wenger er manager.

Lenke til kommentar

HAha, jeg dreit meg ut med nicket. Litt for kjapt der, men det er fikset :)

 

Heia Benbjo, Wenger out!

 

 

 

Hvordan er det mulig at de behandler oss som dritt? Jeg hadde egentlig planlagt å reise til London og se Arsenal kamp sammen med nevøen min i våren, jeg utsetter det så lenge Wenger er manager.

Du er egentlig på mitt lag ser jeg nå ;)

Lenke til kommentar

synes ikke diskusjonen har vært Wenger out vs in Wenger we trust siste årene. 

 

 

Det er for meg mer.  Vi som ser problemene vil ha forandring men prøver holde oss positive og støtte laget (noe som blir vanskeligere og vanskeligere pr år. 

 

vs 

 

De som så problemene enda tidligere og har nå gitt opp og er generelt klikkings negative før kamp, under kamp og etter kamp.   

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...