Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Større mirakel å rykke ned med arsenal enn Leicester-gull der alle "storlag" underpresterte

Hvis de antatt dårligste lagene overpresterer så trenger det ikke å være å mer urealistisk (enn Leicester sitt gull) at et storlag som Arsenal ender opp med å kjempe mot nedrykk når det ser ut til å være misnøye tvers av klubben, fans, spillere, deler av ledelsen. Klubben ser rett og slett ut til å være et stort kaos for tiden.

 

Logisk sett så kan jo de dårligste lagene også overprestere i samme grad som storlagene underpresterte for 2 sesonger siden, Huddersfield har jo tatt 7 av 9 poeng. 

Men Arsenal har naturligvis bedre spillerere enn bunnlagene så de hadde nok klart å unngå nedrykk ganske greit (slik som Chelsea for ikke så lenge siden) bare ved hjelp av individuelle ferdigheter og viljestyrke. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alexis er ræv når han ikke er i form. Håper dette betyr at Welbeck starter på søndag. Samtidig bra at førstnevnte får kamptrening.

 

Fornøyd med laget gitt at det er 4-2-3-1.

 

Ospina

Bellerin - Mertesacker - Holding - Monreal

Elneny - Niles

Walcott - Iwobi - Alexis

Giroud

 

Samtlige i sin beste posisjon. Dog typisk at det blir 3-4-2-1 med Bellerin på LWB.

 

Hadde håpet på Nelson fra start, men bedre at han får et innhopp i en offensiv rolle enn at han spiller 90 min som høyreback i mine øyne. Så håper jeg han starter mot Doncaster neste uke.

Lenke til kommentar

Alexis er ræv når han ikke er i form. Håper dette betyr at Welbeck starter på søndag. Samtidig bra at førstnevnte får kamptrening.

 

Fornøyd med laget gitt at det er 4-2-3-1.

 

Ospina

Bellerin - Mertesacker - Holding - Monreal

Elneny - Niles

Walcott - Iwobi - Alexis

Giroud

 

Samtlige i sin beste posisjon. Dog typisk at det blir 3-4-2-1 med Bellerin på LWB.

 

Hadde håpet på Nelson fra start, men bedre at han får et innhopp i en offensiv rolle enn at han spiller 90 min som høyreback i mine øyne. Så håper jeg han starter mot Doncaster neste uke.

 

Det er bekreftet at det er 3-4-3. AMN på venstre wing back. Iwobi med Elnenny i midten. 

 

Får se om jeg orker å sitte oppe nå da siden kampen er utsatt. 24:00 er jo langt over leggetid. 

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Det er bekreftet at det er 3-4-3. AMN på venstre wing back. Iwobi med Elnenny i midten. 

 

Får se om jeg orker å sitte oppe nå da siden kampen er utsatt. 24:00 er jo langt over leggetid. 

 

Hvor? Arsenal på twitter? De får ikke oppgitt annet enn hvem som starter. Har skjedd mange ganger at de har bommet på formasjon/spillerposisjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...