Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har lest oppsummeringen av Oensteins uttalelser på radio? Høres ut som det er fullstendig kaos i klubben om dagen. Spillere som misliker hverandre. Wenger som ikke har backing fra styret, prokrastinering, etc etc.

 

However, their dealings off the field can be laughable at times. Arsenal's scouting operation(s) are not thought of very highly, anywhere in the world, their negotiation tactics are not highly regarded and their late decisions and dilly-dallying mean that signing people late was almost certainly impossible.

 

Skremmende!

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Noen som har lest oppsummeringen av Oensteins uttalelser på radio? Høres ut som det er fullstendig kaos i klubben om dagen. Spillere som misliker hverandre. Wenger som ikke har backing fra styret, prokrastinering, etc etc.

 

However, their dealings off the field can be laughable at times. Arsenal's scouting operation(s) are not thought of very highly, anywhere in the world, their negotiation tactics are not highly regarded and their late decisions and dilly-dallying mean that signing people late was almost certainly impossible.

 

Skremmende!

Fortell oss noe vi ikke vet.

Lenke til kommentar

For min del kunne de godt solgt alle "stjernene" og sluppet til unggutta som har noe å spille for og bevise.

 

 

 

For min del kunne de godt solgt alle "stjernene" og sluppet til unggutta som har noe å spille for og bevise.

 

Mnja.. Vi har ikke så mange unggutter som er på høyde med Nelson, så det tror jeg hadde vært en dårlig idè.

 

Nå skrev vel Benbjo "stjernene"  :grin: og stjernespillere har vel ikke Arsenal flust av  :p . Skal jeg legge godviljen til så er det vel bare Sanchez og Özil som aspirerer til tittelen stjerner :evil: , så det er ikke så mange unggutter vi trenger inn på laget da  :laugh: .

Lenke til kommentar

Det eneste jeg håper å se er at Wenger har skrota 3 bak og går tilbake til 4 med Bellering på høyre og Kolasinac på venstre side av Kos og Mustafi. Hadde vært artig om Wilshere fikk muligheten også, men vet ikke hvordan han ligger an fysisk om dagen. 

 

Hadde vært spennende å sett han på høyrekanten igjen, spesielt siden han har storspilt der før. Tror det blir vanskelig for han å konkurrere med Elneny og Xhaka, spesielt da vi er nødt å ha noen med litt defensive fibre på midtbanen.

 

Nelson og Wilshere som alternativ på høyrekanten er ikke så dumt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...