Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

United altså. Helvetes horeklubb.

 

Mhm.

 

Klarer dog ikke å se for meg at Cesc ender opp i United med Moyes bak roret, men klarer heller ikke å se for meg at han stikker tilbake til Arsenal hvis ikke Wenger allerede har hentet inn Higuain eller en annen klassespiller og viser intensjoner.

 

Men.. av alle ting så klarer jeg aldri i verden å se for meg at Barcelona selger Thiago OG Cesc i samme vindu. Har absolutt null tro på at Cesc forlater Barcelona i år. Eller neste år for å si det slik.

Lenke til kommentar

Tror ryktene om han til United kommer av at Thiago valgte Bayern og at Fabregas ikke har fått spilt kjempe mye. Han er altfor god for å sitte på benken i Barcelona. Spørsmålet er om Fabregas vil tilbake til England allerede nå. Og om Fabregas går til så er det nærmest så jeg begynner å lure. Iallefall med tanke på at Moyes er trener og det er ingen sikkerhet for at United blir United slik vi kjenner dem i dag. Sikkert en av grunnene til at Thiago også valgte det trygge å gå til Bayern, som er flere mil bedre enn United. Itillegg til at Gurardiola som trener som også er en viktig faktor. (Selv om jeg leser at "United sikkert ikke var interessert", men de samme folkene hevder United ikke var interessert i Hazard og Moura også f.eks.)

Lenke til kommentar

Tror ryktene om han til United kommer av at Thiago valgte Bayern og at Fabregas ikke har fått spilt kjempe mye. Han er altfor god for å sitte på benken i Barcelona. Spørsmålet er om Fabregas vil tilbake til England allerede nå. Og om Fabregas går til så er det nærmest så jeg begynner å lure. Iallefall med tanke på at Moyes er trener og det er ingen sikkerhet for at United blir United slik vi kjenner dem i dag. Sikkert en av grunnene til at Thiago også valgte det trygge å gå til Bayern, som er flere mil bedre enn United. Itillegg til at Gurardiola som trener som også er en viktig faktor. (Selv om jeg leser at "United sikkert ikke var interessert", men de samme folkene hevder United ikke var interessert i Hazard og Moura også f.eks.)

 

Bare quoter det i fet skrift:

 

Jeg skjønner seriøst ikke hvor folk får det fra at Fabregas "sliter benken". Sammen med Messi var han den som startet flest kamper for Barcelona forrige sesong i La Liga.

 

I Champions League derimot har han vel bare startet halvparten av kampene eller noe slikt, men det kan ha noe med å gjøre at Vilanova ser at CL er hakket mer taktisk og tøft enn det La Liga er.

 

Uansett: Cesc sliter ikke med spilletid i Barcelona, men han er helt klart ikke verdsatt like mye der av journalister og supportere som han var i Arsenal og England. Rett og slett kvalmt mtp. hvor fantastisk god han er og hvordan jævlene hylte og grein for at han skulle returnere til "moderklubben".

 

Jeg skulle for all del sett Fabregas tilbake igjen i Arsenal, men sjansen for det er ekstremt lav såfremt ikke Barcelona kjøper en offensiv midtbane til..

Lenke til kommentar

Bare quoter det i fet skrift:

 

Jeg skjønner seriøst ikke hvor folk får det fra at Fabregas "sliter benken". Sammen med Messi var han den som startet flest kamper for Barcelona forrige sesong i La Liga.

 

I Champions League derimot har han vel bare startet halvparten av kampene eller noe slikt, men det kan ha noe med å gjøre at Vilanova ser at CL er hakket mer taktisk og tøft enn det La Liga er.

 

Uansett: Cesc sliter ikke med spilletid i Barcelona, men han er helt klart ikke verdsatt like mye der av journalister og supportere som han var i Arsenal og England. Rett og slett kvalmt mtp. hvor fantastisk god han er og hvordan jævlene hylte og grein for at han skulle returnere til "moderklubben".

 

Jeg skulle for all del sett Fabregas tilbake igjen i Arsenal, men sjansen for det er ekstremt lav såfremt ikke Barcelona kjøper en offensiv midtbane til..

Helt enig. Spilletid er ikke problemet hans i Barca. Det er vel heller at han blir vraket i de viktigste kampene og at han ikke blir verdsatt nok, som du jo sier.

 

Min personlige mening er at han blir værende i Barca. Drar han til PL er jeg sikker på at han velger Arsenal (dersom vi byr, noe jeg er sikker på at Wenger gjør hvis han er interessert).

 

 

 

Vi ha avslått et bud på 5m EUR på Gervinho fra Roma.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Link?

 

Obs, trodde det var snakk om et nytt bud.

 

 

Liverpool's Managing Director Ian Ayre has confirmed reports that Liverpool have received a bid from Arsenal for wantaway striker Luis Suarez. He also confirmed that Liverpool had rebuffed Arsenal's advances.

 

Ayre said, 'I've heard him say it would great to have an opportunity to play for Arsenal and likewise Rel Madrid. But He certainly hasn`t called me up and said he wants to leave.

 

'We had an offer which is fairly public from Arsenal. We said no to that offer, and as far as we`re concerned he turns up for training when he's due back. And we'll move foirard on that basis.

 

'We get offers for lots of our players at different times. Unless we get to a situation where that player absolutely doesn't want to be here and we don`t want him to be here then that's a different kettle of fish. Right now we'd love to see Luis put on a Liverpool shirt for this season and beyond and we hope that once he gets back things will settle down.'

 

It's understood that Arsenal had a bid of £30m turned down but have upped their offer to £35m for the Uruguayan striker.

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar

Hvis det stemmer kan det ikke være mye annet enn spill fra Arsenal sin side for å få tak i Higuain.

 

Bruke så mye på en spiller med "historie", som ikke får spille før godt ute i sesongen og som har uttalt at han er lei britisk media er idioti.

 

Ihvertfall når alternativet er Higuain, selv om han skulle koste mer enn hva Arsenal hadde håpet.

Lenke til kommentar

Hvis det stemmer kan det ikke være mye annet enn spill fra Arsenal sin side for å få tak i Higuain.

 

Bruke så mye på en spiller med "historie", som ikke får spille før godt ute i sesongen og som har uttalt at han er lei britisk media er idioti.

 

Ihvertfall når alternativet er Higuain, selv om han skulle koste mer enn hva Arsenal hadde håpet.

Tja, Suarez har jo i senere tid kommet frem til at det er CL-spill det handler om. At han ikke kan spille de første 6 kampene er ingen krise, vi kan bruke han i CL-kvalikken. Spørsmålet er hvordan Wenger tror han kan klare å få tukt med all dritten Suarez gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...