Benbjo Skrevet 27. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2021 Ødegaard har vel også hatt covid-19 mener jeg? Ikke at det har så mye å kanskje ift disse reglene kanskje. Man kan jo bli syk flere ganger og være smittsom selv om man har hatt det før Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2021 Benbjo skrev (31 minutter siden): Ødegaard har vel også hatt covid-19 mener jeg? Ikke at det har så mye å kanskje ift disse reglene kanskje. Man kan jo bli syk flere ganger og være smittsom selv om man har hatt det før Det ble først meldt at han hadde Covid-19 i september, men det viste seg å være en falsk positiv etter han testet negativt to ganger kort tid etter. Men i november viste en antistofftest at han hadde hatt det tidligere. Når han hadde det vet jeg ikke. https://www.dagsavisen.no/sport/test-viste-at-odegaard-har-hatt-korona-1.1801621 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 27. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2021 11 hours ago, Snikpellik said: Synes ikke det. Arsenal var best nesten hele kampen. Soton hadde en periode der Arsenal lå dypt og hadde svakt press på ballfører, men det ble veldig lite farligheter. Soton hadde ganske mange bra muligheter i første omgang. Hadde ikke Walcott fortsatt spilt for Arsenal kunne det blitt flere mål imot. I andre omgang hadde vi full kontroll derimot. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 27. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2021 Lekket et Martin får draktnummer #11 i Arsenal. Kult Lenke til kommentar
atwater Skrevet 27. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2021 (endret) Endret 27. januar 2021 av atwater 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 27. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2021 Får håpe han klarer å holde seg skadefri. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2021 Ut med Ö, inn med Ø! Håper han gjør det bra og at han får spille mye Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 27. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2021 Veldig spent på å se Ødegaard, tror han matcher spillestilen til Arsenal bra Lenke til kommentar
barezell Skrevet 27. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2021 Auba har lagt ut en melding. takket for support og skrevet at moren hans har vært syk. Han er snart tilbake. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 29. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2021 Da var det i gang ja: Ødegaard fikk Arsenal-profil til å smile på første trening Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 29. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2021 Liquidkey skrev (2 timer siden): Da var det i gang ja: Ødegaard fikk Arsenal-profil til å smile på første trening Det er så jævlig norskt 😂 ikke nok med solskjær og alle agurknyhetene om han, nå er det enda en nordmann her. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 29. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2021 (endret) Dette blir virkelig spennende, vet ikke hva jeg skal forvente i morgen. Arsenal på god streak (mot dårligere lag), samtidig som det kan stilles spørsmål til United som har gjort det veldig bra borte (og igjen kan det stilles spørsmål til om dette har noe å si for øyeblikket). Jeg tror Arsenal kan slå united, men tror så absolutt at vi kan bli pisset på også. Har ikke fått med meg om Smith-Rowe, Partey og Auba er klar heller? Blir jo såklart også spennende å se om Ødegaard får spilletid. Endret 29. januar 2021 av Pateia201 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2021 ChopperReid skrev (4 timer siden): Det er så jævlig norskt 😂 ikke nok med solskjær og alle agurknyhetene om han, nå er det enda en nordmann her. "Hør Ødegaard utveksle ord på norsk med Solskjær" - Dagbladet, 30.01.2021 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2021 Fordelen til Arsenal er at United «må» vinne. Mer press på United etter tapet sist, for å forsvare posisjonen i toppen. United har ikke tapt to kamper på rad eller tapt en bortekamp i ligaen på over ett år. Jeg tror den rekka snart ryker, og er usikker på om United-laget er klare til å håndtere presset med å slå tilbake denne gangen. Spent på om Arteta kjører aggressive stoppere som sist. Det var et overraskende grep som funka bra mot United, men ikke så bra mot andre utover høsten. Tror det blir en energisk kamp med høyt tempo. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 30. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2021 Blir veldig spennende i kveld. Føler det er mer åpent enn på lenge. Forsvaret vårt så ganske shaky ut sist kamp. hovedsaklig Luiz som hadde 2-3 skikkelige blundere. Mari er tilbake men tviler på at han starter. Kanskje på tide å få Gabriel inn fra start igjen. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2021 Ingen Tierney og Saka 😕 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 30. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2021 Saka er ikke i troppen? Skade? 😱 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 30. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2021 Ingen Saka... Da forsvant litt av håpet for min del. Får bare håpe Martinelli og Pepe prester bedre enn forventet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå