Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
3 minutes ago, Snikpellik said:

Hvis Smith-Rowe og Partey er ute i neste kamp kan det fort...

...være duket for Ødegaard-debut mot United. Kanskje kan det bli sånn uansett.

Det kommer ikke VG og Dagbladet til å la passere i stillhet! Forståelig nok.

Ser for meg overskriftene. "Den norske duellen" og "Solskjær ydmyket Ødegaards Arsenal" 

Lenke til kommentar
Benbjo skrev (1 minutt siden):

Ser for meg overskriftene. "Den norske duellen" og "Solskjær ydmyket Ødegaards Arsenal" 

Du har troa som vanlig. Sikkert kun du som ikke ser framgang i laget ☺️

Merkverdig stille når vi gjør det bra, heldigvis. Du kommer vel med krisemaksimering, nedrykk, konkurs og tvangssalg av spillerne om vi mot formodning sku tape til helga mot Utd. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Benbjo skrev (15 minutter siden):

Ser for meg overskriftene. "Den norske duellen" og "Solskjær ydmyket Ødegaards Arsenal" 

"Ødegaard 2 - Solskjær 2: Norsk thriller da Martin gjorde som Ole - scoret som innbytter"

"Ødegaard-tabellen - sammenligne med Solskjær-tabellen her"

"Leicester - Aston Villa 0-1: Ødegaards tabellnabo seiret over Solskjær-jagende rever"

Har ikke noe mot mye dekning så det er sagt, det ER stort for norsk fotball spesielt om det skjer at han debuterer i den kampen. Men overskriftene og vinklingene kan være noe latterlige. De gnir seg nok på desken nå 😛 

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
8 minutes ago, ChopperReid said:

Du har troa som vanlig. Sikkert kun du som ikke ser framgang i laget ☺️

Merkverdig stille når vi gjør det bra, heldigvis. Du kommer vel med krisemaksimering, nedrykk, konkurs og tvangssalg av spillerne om vi mot formodning sku tape til helga mot Utd. 

Neh, har bare ikke sett så fryktelig mye kamper i det siste. 

Ser jo av poengfangsten at det er fremgang uten at jeg kan kommentere noe på selve spillet på banen. Ser jo av diverse kommentarer at vi hadde litt flaks i dag. Soton kunne fort puttet flere. 

 

Lenke til kommentar
Benbjo skrev (1 minutt siden):

Ser jo av poengfangsten at det er fremgang uten at jeg kan kommentere noe på selve spillet på banen. Ser jo av diverse kommentarer at vi hadde litt flaks i dag. Soton kunne fort puttet flere. 

Synes ikke det. Arsenal var best nesten hele kampen. Soton hadde en periode der Arsenal lå dypt og hadde svakt press på ballfører, men det ble veldig lite farligheter. Arsenal var ikke supergode, men Soton fortsatte også sin stort sett dårlige form siden desember. Aldri særlig tvil om at Arsenal skulle vinne etter 1-2, og det var ikke flaks at Soton ikke puttet flere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
archongamer skrev (5 timer siden):

Må ikke Ødegaard ha 10 dagers karantene før han er klarert for spill siden han kom fra Spania til England?

Nei. Eliteidrett har unntak for karanteneregler i Storbritannia dersom utøveren(e) har vært del av en «elite sports bubble» som følger forbundets (UEFA) strenge regler. Man må også teste negativt ved ankomst til Storbritannia.

Systemet er ikke helt vanntett. En del av spillerne som hadde sin overgang i sommer testet positivt ganske kort tid etter de kom til England, på grunn av inkubasjonstid.

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...