Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Benbjo skrev (31 minutter siden):

Ødegaard har vel også hatt covid-19 mener jeg? Ikke at det har så mye å kanskje ift disse reglene kanskje. Man kan jo bli syk flere ganger og være smittsom selv om man har hatt det før

Det ble først meldt at han hadde Covid-19 i september, men det viste seg å være en falsk positiv etter han testet negativt to ganger kort tid etter.

Men i november viste en antistofftest at han hadde hatt det tidligere. Når han hadde det vet jeg ikke. 

https://www.dagsavisen.no/sport/test-viste-at-odegaard-har-hatt-korona-1.1801621

Lenke til kommentar
11 hours ago, Snikpellik said:

Synes ikke det. Arsenal var best nesten hele kampen. Soton hadde en periode der Arsenal lå dypt og hadde svakt press på ballfører, men det ble veldig lite farligheter. 

Soton hadde ganske mange bra muligheter i første omgang. Hadde ikke Walcott fortsatt spilt for Arsenal kunne det blitt flere mål imot. I andre omgang hadde vi full kontroll derimot.

Lenke til kommentar

Dette blir virkelig spennende, vet ikke hva jeg skal forvente i morgen. Arsenal på god streak (mot dårligere lag), samtidig som det kan stilles spørsmål til United som har gjort det veldig bra borte (og igjen kan det stilles spørsmål til om dette har noe å si for øyeblikket). Jeg tror Arsenal kan slå united, men tror så absolutt at vi kan bli pisset på også. 
Har ikke fått med meg om Smith-Rowe, Partey og Auba er klar heller? Blir jo såklart også spennende å se om Ødegaard får spilletid.

Endret av Pateia201
Lenke til kommentar

Fordelen til Arsenal er at United «må» vinne. Mer press på United etter tapet sist, for å forsvare posisjonen i toppen. United har ikke tapt to kamper på rad eller tapt en bortekamp i ligaen på over ett år. Jeg tror den rekka snart ryker, og er usikker på om United-laget er klare til å håndtere presset med å slå tilbake denne gangen.

Spent på om Arteta kjører aggressive stoppere som sist. Det var et overraskende grep som funka bra mot United, men ikke så bra mot andre utover høsten. Tror det blir en energisk kamp med høyt tempo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...