Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jakobk skrev (5 timer siden):

5 kamper på rad uten baklengs er sterkt for hvem som helst! :) 

Har dere troen på Arteta? 

 

Det er forsåvidt sant. Ekstremt bra til oss å være da 😂

Jeg har hatt troen hele tiden. Synes han er klasse. Men frykter andre problemer som f.eks eier kan fucke for han. 

Lenke til kommentar
8 hours ago, Jakobk said:

Har dere troen på Arteta? 

 

Personlig har jeg ikke helt troa, men det har jo gått bra de siste kampene.

Jeg synes bl.a at han fremstår som litt dum i endel av intervjuene han har gitt. Spesielt når det har gått dårlig.

Han burde nok hatt noen år som manager i en mindre klubb før han fikk prøve seg i en såpass stor klubb som Arsenal.

Endret av Reg2000
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er sant, er på ingen måte friskmeldt. 

Jeg håper uansett Arteta får ut sesongen og starte neste. Så får vi bedømme underveis da. Det har jo på ingen måte vært en enkel jobb for han og det er ikke sikkert en annen ville gjort det noe bedre, selv om det hadde vært et større navn med mer erfaring. 

Arsenal har gjennomgått store endringer innad, masse omstruktureringer og masse endring av personell. Slenger man på en liten pandemi i tillegg så hadde det nok vært tøft for en hver.  

Det har ikke vært skikkelig preseason og kamp programmet er jævlig. Det er nok eklere for managerne som har vært i samme klubb i flere år og har struktur på ting, enn en som er relativt fersk og prøver å forme sitt lag og sin måte å spille på.  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...