Gå til innhold

Iron Maiden til Lerkendal og Valle Hovin 22 og 24/7-08


Olum

Skal du se Maiden i Norge neste år?  

285 stemmer

  1. 1. Skal du se Maiden i Norge neste år?

    • Ja, på Valle Hovin
      138
    • Ja, på Lerkendal
      60
    • Ja, på begge stadioene
      5
    • Ja, men ikke i Norge
      2
    • Ja, både i Norge og i utlandet
      3
    • Nei
      77


Anbefalte innlegg

Ehm, har billett til Valle Hovin, men det frister helt ærlig ikke så veldig: selv om det kommer til å bli stemning.

 

hehehe. Om du lar den anledningen gå fra deg så vil jeg gjerne ha navn og nummer sånn at jeg kan komme å banke litt vett inn i skallen din :p

 

Jeg kan forøvrig love deg at ordet 'stemning' vil få en helt ny betydning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Tja, hva skal man si? :) Lerkendal var storslagent! Fantastisk stemning, fantastisk sceneshow, og fantastisk musikk. Rime Of The Ancient Mariner står igjen som et soleklart høydepunkt. Likte denne konserten bedre enn den på Graspop, men det kan vel ha å gjøre med at jeg ikke var så sliten nå. Kan vel si at det frister veldig å sette seg i bilen og kjøre rett til Oslo nå. :)

Lenke til kommentar

Ikkje mange timer igjen til Maiden folkens =D sitter på hotellrommet mitt i Oslo no sammen med alt maiden stæsjet eg kjøpte på Karl Johan i går. Veit det er fake og alt det der, men har hørt at det er svindyrt å kjøpe det på konserten :( Gleder meg vertfal ekstremt til i kveld :D Kjøpt Maiden skjorte, stort Iron Maiden skjerf og belte med den største Iron Maiden spenna dei hadde :D

Lenke til kommentar
Ehm, har billett til Valle Hovin, men det frister helt ærlig ikke så veldig: selv om det kommer til å bli stemning.

 

Ehm, hvorfor frister ikke det?

Simpelten fordi jeg har eid en billett siden starten av februar; og den har blitt liggende i en skuff siden da. Jeg hadde inntil for noen dager siden glemt konserten, og derfor lagt andre planer for dagen (båttur + party/grillings frem til midnatt, da jeg skal på premieren til "the Dark Knight"). Så for øyeblikket ser det ut som om den billetten blir liggende i den skuffen ubrukt. Er greit nok for meg som aldri har vært mega fan av Iron Maiden, men litt dårlig gjort for de som ikke har billett til i kveld, og som kanskje ønsker seg det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Synes heller han kan ha litt dårlig samvittighet for å la 600 kroner ligge ubrukt i skuffen, med tanke på de som egentlig ikke kan ta seg råd til å dra på konserten. :)

Lenke til kommentar
WOOOOOOOOOO, DET VAR DRITFETT!!!!!!!!! Heldige byggfolka, særlig han kranføreren :!:

Fikk meg en god latter der ja :!:

Men var ikke fullt så gøy for meg, fordi jeg fulgte de jævla rådene fra forumfolka om å spise og drikke godt før konserten..

Endte faen meg med at jeg spøy 4 ganger, 1 gang rett ved inngangen til de fremste ståplassene :(

Siste gang jeg hører på dette forumet :mad:

Lenke til kommentar

Er vel ikke vår feil at du tolker "drikke mye" som "drikke 10 halvlitere øl". Jeg drikker bare vann samme dag som konsert. Pimper jeg mye øl må jeg bare pisse hele tida, og det passer dårlig når man har ca 20000 folk bak seg. Når det i tillegg var så psycho-varmt i byen som idag (i går nåda), funker øl dårlig som tørsteslukker siden det er saltholdig og vannavstøtende. (Hence the pissing)

 

Spiste en god biffmiddag på Big Horn før vi dro oppover. Den satt som et skudd. Må ete skikkelig mat, ikke bare en billig burger king.

Kom inn på stadion nesten 18, og da gikk vi bare rett frem så langt det var mulig, foran siste sperren foran mixepulten. Fremfor der var det visst bare sånne som kom supertidlig som slapp inn i moshen rett foran scenen.

 

Var endel pesing med noen som ikke klarte å oppføre seg som folk og skulle presse og dytte og legge seg over folk osv, men sånt regner man jo med.

 

Jeg kan love deg, at hvis du ikke drikker eller spiser noe før en så total uttømming av krefter som en Maiden-konsert er, svimer du av før den er kommet halvveis.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...