Gå til innhold

Iron Maiden til Lerkendal og Valle Hovin 22 og 24/7-08


Olum

Skal du se Maiden i Norge neste år?  

285 stemmer

  1. 1. Skal du se Maiden i Norge neste år?

    • Ja, på Valle Hovin
      138
    • Ja, på Lerkendal
      60
    • Ja, på begge stadioene
      5
    • Ja, men ikke i Norge
      2
    • Ja, både i Norge og i utlandet
      3
    • Nei
      77


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor det? Var jo kjempelett å gå gjennom folk før noen av oppvarmingsbanda startet.

 

Ble faktisk litt imponert over Lauren Harris, hun hadde bra trøkk og bra publikumstekke.

Avenged var jo heller ikke galt, har aldri hørt noe med dem annet enn Guitar Hero-sangen. Og den spilte de jo.

Lenke til kommentar

Lauren Harris var sexy, og spilte greit. Flink gitarist og mange soloer, men nesten alle sanga var helt like.

Avenged var labre greier, så jeg orka ikke å huie og hoie da, synes det var bare teit da han sto og banna og banna og banna og banna og banna og banna og banna og banna igjen og igjen og igjen og igjen.

 

edit: It's so fucking great to be in fuck fucking oslo to fucking night you mothercuckers, this fucking rocks and iron maiden will be fucking rocking aftwerwards, we fucking want to come back in februrary whatever fucketifuckfuck

Endret av Vintermåne
Lenke til kommentar
Kom inn på stadion nesten 18, og da gikk vi bare rett frem så langt det var mulig, foran siste sperren foran mixepulten. Fremfor der var det visst bare sånne som kom supertidlig som slapp inn i moshen rett foran scenen.

 

Jeg kan love deg, at hvis du ikke drikker eller spiser noe før en så total uttømming av krefter som en Maiden-konsert er, svimer du av før den er kommet halvveis.

Jeg kom kanskje en halvtime før deg, og jeg fikk stå nesten helt foran ved scenen, så det var ikke nødvendig å komme veldig tidlig for å få plass der. Og jeg klarte meg fint uten å ha spist mer enn en skål med havregryn den dagen, og drukket de slurkene vann jeg fikk tak i på konserten.

Jeg var ganske tørst, men jeg langt ifra besvimte.

Lenke til kommentar
Lauren Harris var sexy, og spilte greit. Flink gitarist og mange soloer, men nesten alle sanga var helt like.

Avenged var labre greier, så jeg orka ikke å huie og hoie da, synes det var bare teit da han sto og banna og banna og banna og banna og banna og banna og banna og banna igjen og igjen og igjen og igjen.

 

edit: It's so fucking great to be in fuck fucking oslo to fucking night you mothercuckers, this fucking rocks and iron maiden will be fucking rocking aftwerwards, we fucking want to come back in februrary whatever fucketifuckfuck

Du må være en av de mest kjedelige konsertfolkene jeg har sett :p

 

Ikke hoiet du, ikke klappet du, ikke smilte du. Var virkelig billetten verdt det?

 

Ihvertfall. FOR en konsert! Jeg er hes, sliten, øm og glad! Lauren Harris var som sagt sexy, hu vokalisten, og en del fete gitarsoloer. Men, nei, ikke veldig spesielle, utenom kanskje den tøffe britedialekta.

 

Avenged Sevenfold derimot var akkurat det jeg forventet. Tøft, hardt og bråkete! :D Og at de faktisk spilte Bat Country, Unholy Confessions og Beast and the Harlot var bare en våt drøm!

 

Men, hva har det med at han banner så mye med musikken? Bruce banner like mye han. Men du la vel ikke merke til det, når du likte imotsetning den musikken? Nei, jeg syns Avenged Sevenfold var dritgode, og en perfekt oppvarming!

 

SÅ, til slutt Iron Maiden da. Perfekte!

 

Natta til meg.

Lenke til kommentar
Lauren Harris var sexy, og spilte greit. Flink gitarist og mange soloer, men nesten alle sanga var helt like.

Avenged var labre greier, så jeg orka ikke å huie og hoie da, synes det var bare teit da han sto og banna og banna og banna og banna og banna og banna og banna og banna igjen og igjen og igjen og igjen.

 

edit: It's so fucking great to be in fuck fucking oslo to fucking night you mothercuckers, this fucking rocks and iron maiden will be fucking rocking aftwerwards, we fucking want to come back in februrary whatever fucketifuckfuck

Du må være en av de mest kjedelige konsertfolkene jeg har sett :p

 

Ikke hoiet du, jeg hoiet og skreik som en gris, hoppet og headbanga

ikke klappet du, jeg klappa mer enn nok

ikke smilte du, da The Trooper kom skulle du faen meg sett tidenes største glis.

Var virkelig billetten verdt det? Ja.

 

Du så meg jo bare på oppvarminga, og jeg orker ikke å stå og hyle til et band jeg synes er skikkelig labert. Mulig du digger AS, men det gjør ikke jeg. Lauren klappa jeg til, men orka ikke å begynne å hoppe allerede da. Maiden skulle få ut energien min!

Lenke til kommentar
Nåja, sannsynligvis mye mer ta og føle på-stemning på selve konserten. Blir noe litt anna når en står der sammen med gudene veit hvor mange andre tusen.

 

Ah, vi kom oss inn i inngjeringa foran ved scenen. Deilig å slippe alt presset bakfra ^^,

 

Jeg så deg og Nyhus, og en til jeg ikke husker navnet på. Dere sto foran inngjerdinga, men jeg måtte nøye meg med å stå bak.

 

Vintermåne, grunnet det jeg nevnte i forrige setning fikk jeg aldri møtt det. Det var pent umumlig å komme seg inn på de tidspunktet jeg ankom Valle Hovin.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Var en fet konsert, men jeg kunne også styre min begeistring for oppvarmingsbandene. Synes at Maiden leverte varene, og var bra med liv i publikum også. Stod selv til høyre for miksepulten, og lyden der var i alle fall intet å klage på.

 

Synes det var greit at det ikke var utsolgt, for det var intet problem å ta seg tilbake til toalett og øl for så å rimelig greit kunne tusle tilbake til folka jeg dro med.

 

Termingkast seks hos Aftenposten, forresten: Iron Maiden tok

Oslo med storm.

Lenke til kommentar

Oppvarmingsbandene var ikke noe særlig Lauren Harris sine sanger var stort sett like, Men hun var veldig sexy da.

 

Sevenfold var dritt de klarer ikke å skrive sanger uten å ha en rolig nu-metal del midt inni, men noen riff var gode.

 

 

Maiden!

 

Beste konsert jeg noensinne har hvert på.

 

 

Sto nesten helt fremst i den innerste inngjerdingen.

 

 

Høydepungtet var nok mariner, der de pøste på med masse smell .

 

Bra lyd var det også

 

Terningkast 666!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...