Gå til innhold

Iron Maiden til Lerkendal og Valle Hovin 22 og 24/7-08


Olum

Skal du se Maiden i Norge neste år?  

285 stemmer

  1. 1. Skal du se Maiden i Norge neste år?

    • Ja, på Valle Hovin
      138
    • Ja, på Lerkendal
      60
    • Ja, på begge stadioene
      5
    • Ja, men ikke i Norge
      2
    • Ja, både i Norge og i utlandet
      3
    • Nei
      77


Anbefalte innlegg

Synst litt synd på alle heilt der framme som sto og hoppa HEILE tida

Synd du synd på oss? Hvorfor? :dontgetit:

 

Selfølgelig utrulig digg og alt det der sånn da, men må jo være så FORBANNA tungt og slitsomt, synst eg da.

Vil heller stå litt meir iro og nyte musikken :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Høydepunktene var Aces High, 2 Minutes to Midnight, Trooper (vi mosha som faen her!), Wasted Years, Rime og synginga på Run to The Hills og Fear of The Dark.

 

Ja:D Favoritten min var nok Fear of the dark. Sykt gåsehud når hele valle synger med :)

Lenke til kommentar

Det var en vanvittig konsert, jeg har fortsatt ikke kommet meg helt. Jeg hadde en god plass, rundt 15-20 meter midt foran scenen og sto vel ikke stille et sekund :D

 

Selv om konserten var et eneste stort høydepunkt, må det være Revelations og Rime of the Ancient Mariner som var det aller beste. I tillegg til vitsinga til Bruce om kranførere og spesialeffekter... :p

 

Det eneste bittelille minuset var en smågal spanjol/latinamerikaner som absolutt skulle dytte til alle rundt seg den første timen av konserten. Menmen, såpass må en tåle.

Lenke til kommentar

Folk rundt meg (og jeg) fyrte oss kraftig på en tulling i grønn skjorte som absolutt pressa seg inn helt ved gjerdet (skillet før den fremste delen), nekta å høre på oss som sa det ikke var plass, og hele tida dytta frem og bakover og LA seg bakover oppå folk. Det var værst under Can i play with Madness, da var det så mye drama med den fyren at jeg knapt fikk fulgt med på konserten, fordi jeg kjempet for å holde meg på beina og ikke bli skviset.

 

Også hadde vi en idiot av en vålerenga-supporter som sto og skreik HOLY DIVER hele tida rett bak oss.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Også hadde vi en idiot av en vålerenga-supporter som sto og skreik HOLY DIVER hele tida rett bak oss.

Wtf? :dontgetit:

 

Det eneste jeg opplevde og kan peke på som en mood-killer, var nok han som satte seg rett ved siden av oss og spøy så det spruta på kompisen min. Jeg takler seriøst ikke spy -.-

Heldigvis var det mangemange timer før konserten.

Lenke til kommentar
Folk rundt meg (og jeg) fyrte oss kraftig på en tulling i grønn skjorte som absolutt pressa seg inn helt ved gjerdet (skillet før den fremste delen), nekta å høre på oss som sa det ikke var plass, og hele tida dytta frem og bakover og LA seg bakover oppå folk. Det var værst under Can i play with Madness, da var det så mye drama med den fyren at jeg knapt fikk fulgt med på konserten, fordi jeg kjempet for å holde meg på beina og ikke bli skviset.

 

 

Hmm, tror jeg opplevde denne fyren i grønn skjorte du prater om jeg og. Stod vel noen meter bak der du stod antar jeg. Uansett, vi var en gjeng som stod der, og ved siden av oss stod det noen rips på 13-14 år, og fyren med grønn skjorte virket dopet og prøvde seg konstant på hun ene, og han ene kompisen min klikket på han. Ærlig talt, fyren var jo over 20..

 

Og så prøvde han også å ta bilder av bena hennes, samt å rope hold kjeft til Bruce mens han pratet.

Lenke til kommentar
Trooper (vi mosha som faen her!)

Maiden er ikke i nærheten av musikk det kan passe å moshe til. Thrash metal - okey, lett heavy metal - ney. Det blir for dumt og hører ikke med i det heletatt.

 

Så er jo ikke Maiden et heavy mtal band heller. Mer et hard rock band :)

 

 

 

Også hadde vi en idiot av en vålerenga-supporter som sto og skreik HOLY DIVER hele tida rett bak oss.

Wtf? :dontgetit:

 

Det eneste jeg opplevde og kan peke på som en mood-killer, var nok han som satte seg rett ved siden av oss og spøy så det spruta på kompisen min. Jeg takler seriøst ikke spy -.-

Heldigvis var det mangemange timer før konserten.

 

Det som slakta stemningen litt for meg, var en gjeng med halvnakene vestkant-fjortiser som skulle klenege, og dytte seg oppi meg hele tiden. Holdt på å dra til han ene kisen :p

Endret av Addan
Lenke til kommentar

Hørt bruce uttale seg om at han aldrig har sett på bandet som et heavy metal band men som "more kind of a hard rock band"? Så det på et program om Maiden i forbindelse med at de slapp A matter of life and death" Men jeg har o selvsagt hørt om NWBHM. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...