Gå til innhold

Iron Maiden til Lerkendal og Valle Hovin 22 og 24/7-08


Olum

Skal du se Maiden i Norge neste år?  

285 stemmer

  1. 1. Skal du se Maiden i Norge neste år?

    • Ja, på Valle Hovin
      138
    • Ja, på Lerkendal
      60
    • Ja, på begge stadioene
      5
    • Ja, men ikke i Norge
      2
    • Ja, både i Norge og i utlandet
      3
    • Nei
      77


Anbefalte innlegg

Bra show av gutta, absolutt! Men ganske sugent av vaktene å ikke dele ut vann til oss i pitten. Var også en gjeng med folk som bare lagde kvalme. Et stykke ut i settet måtte han bli bært ut og få tilsyn. Litt slemt å si det, men var litt glad. Ganske mange som irriterte seg over han. Engelskmennene stod bare å ristet på hodet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, husker jeg var på første konserten i Spektrum i 05. Var så jævlig press og faenskap helt fremme, så arrangørene sendte ut et par svære muskelmenn, tro meg; de var gigantiske. De gikk inn blant publikum og det ble ikke noe bråk mer. Sånn det skal være :)

 

Gleder meg utrolig mye til konserten nå, håper bare det blir utsolgt. Halvfullt Valle Hovin kan ikke være noe særlig.

Lenke til kommentar
Hehe, husker jeg var på første konserten i Spektrum i 05. Var så jævlig press og faenskap helt fremme, så arrangørene sendte ut et par svære muskelmenn, tro meg; de var gigantiske. De gikk inn blant publikum og det ble ikke noe bråk mer. Sånn det skal være :)

 

Gleder meg utrolig mye til konserten nå, håper bare det blir utsolgt. Halvfullt Valle Hovin kan ikke være noe særlig.

 

Utsolgt blir det dessverre ikke, men hvis det kommer et lite salgsrush akkurat de siste timene nå, så vil det ikke være så langt i fra. Er solgt rundt 25 000 billetter nå, av 30 000.

 

Edit: Men det blir jo selvfølgelig konge uansett!

Endret av Glassmesteren
Lenke til kommentar

Nå kjenner jeg at jeg er litt misunnelige på dere som var på Lerkendal i dag. Det positive er vel at nå tenker mannen i gata "Faen, at jeg gikk glipp av dette." Deretter får han høre at det er en til konsert på Valle Hovin som resulterer i at det blir utsolgt. Jeg har flere kompiser som har kjøpt billetter nå de siste dagene.

Lenke til kommentar
Nå kjenner jeg at jeg er litt misunnelige på dere som var på Lerkendal i dag. Det positive er vel at nå tenker mannen i gata "Faen, at jeg gikk glipp av dette." Deretter får han høre at det er en til konsert på Valle Hovin som resulterer i at det blir utsolgt. Jeg har flere kompiser som har kjøpt billetter nå de siste dagene.

 

Og det ble vist klipp fra konserten i Trondheim på nyhetene både på NRK - som også inkluderte et lite Bruce-intervju - og TV2. Det burde jo hjelpe på litt. ;) Men vi må da ikke la det spille en for stor rolle, hvorvidt det blir utsolgt eller ei... Faktum er jo at Maiden spiller for tilsammen ca. 50 000 i løpet av disse to dagene - og det er jo fantastisk!

Lenke til kommentar
Når var det meningen at Maiden skulle være ferdige og når var de egentlig ferdige? Jeg må prøve å planlegge torsdagen siden jeg skal være på Colosseum kino ved midnatt.

 

planen var at de skulle spille til 11 og klokka ble vel ca11 før de gav seg. har ikke eksakt tidspunkt.

Lenke til kommentar

Maiden var helt rååe idag :D Holdte på å le meg ihjel da Bruce snakket om de fine fisketurene som Adrian Smith hadde hatt i Norge de dagen han har vært her nå.. Helt fantastisk. Skulle gjerne kjøpt billett til Valle Hovin også hvis jeg hadde hatt tid å penger til det...

 

Terningkast: Kaster tre terninger denne gangen, alle slår 6!

Lenke til kommentar
Maiden var helt rååe idag :D Holdte på å le meg ihjel da Bruce snakket om de fine fisketurene som Adrian Smith hadde hatt i Norge de dagen han har vært her nå.. Helt fantastisk. Skulle gjerne kjøpt billett til Valle Hovin også hvis jeg hadde hatt tid å penger til det...

 

Terningkast: Kaster tre terninger denne gangen, alle slår 6!

 

Haha, ja. Og ikke minst da han prata om måsene. Og da han plutselig under en sang utbryter seagull når det fløy en over stadionen. :D For ikke å glemme roboten som stod å ronka på scena, hahah. :D

 

elgizmo: The Trooper, Wasted Years og Aces High? ble nesten usikker på om det var den som ble spilt igjen nå, stod stille.

Endret av Brian
Lenke til kommentar

Ååååh! Endelig hjemme etter 3timers biltur!

 

Det hele startet med at Lauren Harris kommer opp og får med seg ett par hender og litt klapping når hun ber direkte om det. Vokalen hørtes heller nesten ikke. Personlig likte jeg det ikke, men for all del, det er stort potensiale.

 

Avenged Sevenfold kan jeg styre meg for, men de viste i alle fall mer liv enn Frøken Harris, de hadde i alle fall en sang som jeg likte, så det var ikke bare trist for min del.

 

Så kommer det film på storskjermen og alle hjerter gleder seg.. Etter 2 minutter så kommer Churchills speech, direkte etterulgt av Aces High. Ekstase!

 

Må trekke fram at Kveldens favoritter blir 2 minutes to midnight, the trooper, Number of the beast, Run to the hills og såklart allsangen under Fear of the dark.

 

Dette var rett og slett fantastisk!

Lenke til kommentar

Kjedelige låter du nevner som høydepunktene imo :p

 

Høydepunktet for min del blir utvilsomt The Rime of the Ancient Mariner, det kan jeg med trygghet si allerede før jeg har vært på konserten til torsdag :p

 

Jeg har det med å klikke totalt når jeg hører de virkelig store sangene av mine favorittband. Blackened, Orion, ...And Justice for All og One med Metallica tar kaka, har fått høre av kompiser at jeg klikket totalt :p Og Lateralus med Tool, selvsagt. Men nok off-topic, gleder meg som et helvete til konserten :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...