Gå til innhold

Iron Maiden til Lerkendal og Valle Hovin 22 og 24/7-08


Olum

Skal du se Maiden i Norge neste år?  

285 stemmer

  1. 1. Skal du se Maiden i Norge neste år?

    • Ja, på Valle Hovin
      138
    • Ja, på Lerkendal
      60
    • Ja, på begge stadioene
      5
    • Ja, men ikke i Norge
      2
    • Ja, både i Norge og i utlandet
      3
    • Nei
      77


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får alltid den der når jeg er på VH. Har vært der 3 ganger nå. Det gulvet er drepen. Andre konsertarenaer har bedre underlag, derfor ses VH som en elendig arena i utenlandsk presse. Men de skryter alltid over det entusiastiske norske publikummet i utenlandske aviser også.

Lenke til kommentar

Bytex: Joda, gølvet er drepen, men jeg har hatt problemer med beina siden VK1, elns. Så jeg får aua på alle konserter.

 

 

Jeg så deg og Nyhus, og en til jeg ikke husker navnet på. Dere sto foran inngjerdinga, men jeg måtte nøye meg med å stå bak.

Syns litt synd på alle som stod der bak, for det så ufattelig trangt ut til tider.

 

Han tredje, høy med mørkt hår og pilotbriller? (:

I såfall den eneste andre jeg var med jeg veit er på forumet (men omtrent ikke aktiv lenger O.o).

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Jeg syns det er artig at de har visse faste ritualer før og etter konsertene sine. Når UFO-Doctor Doctor kommer på anlegget går alltid publikum nuts, siden vi vet det er siste låten før konsert. Og Always look on the bright side of life som outro er også en klassiker.

Lenke til kommentar

Konserten var sjukt digg! min første konsert eg har våre på, og det måtte bli Maiden selfølgelig(er ikkje meir enn 14år da ;))

Var heilt PERFEKT! Synst litt synd på alle heilt der framme som sto og hoppa HEILE tida, eg sto oppå trebuna av betong på venstre sida(når du går inn) ca halvvegs framme med sceena, nydelig bra utsikt over sceena og alt der :D Blir uforglømmeligt! :thumbs:

Lenke til kommentar

Veldig bra konsert indeed. Kom akkurat hjem. Var ikke på Valle før halv 8, og klarte allikavel å få meg en bra plass ca 10 meter fra scenen. Var veldig bra liv selv om vi stod litt bak, vi var vel ganske gode på å få med oss folket, hoppet og heiet hele tiden.

 

 

Høydepunkt? Rime, LETT. Jeg klikket i vinkler, folk må ha sett dumt på meg. Andre høydepunkter var Wasted Years, Powerslave, Heaven can Wait, Fear og HBTN :)

Lenke til kommentar

Så vidunderlig evig bra konsert, selv om jeg ikke fikk stå på matta under hverken Avenged eller Maiden. Irriterrer meg sinnsykt over at de sikkerhetsvaktene i gult lot oss som hadde VIP-plasser få komme ut i mengden til de andre. Gikk jo en gang da, før Lauren Harris, men da jeg skulle komme innenfor de innerste gjerdingene var det "fullt" i følge en sikkerhetsvaket, selv om andre gikk frem og tilbake hele tiden. Orket da ikke å stå å se på Lauren Harris, så gikk å satt meg igjen på VIP-tribunene. Skulle utpå igjen til Avenged, neida. Ikke så mye jeg gikk glipp av da heller, så håpet på å få komme ut til Maiden, fortsatt, neida. Kom heldigvis noen folk fra bl.a. Backstreet Girls ved siden av da, så da ble det stemning på tribunene også. Konserten ble da som forventet magisk. Har aldri opplevd noe lignende. Kommer definitivt til å være der neste gang.

Lenke til kommentar

Beste kvelden jeg har hatt, null diskusjon.

 

Stod ca. 15-20 meter fra scenen, på venstre siden.

 

Eneste som dro ned var at betonggulvet var drepen etter å ha stått iro siden klokken 7, men det blir bare pirk.

 

Høydepunktene for meg var: Fear of the Dark, Number of the Beast, Hallowed be thy name og Wasted Years.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...