Gå til innhold

er jeg en no-lifer?


Anbefalte innlegg

Poenget mitt var egentlig at jeg syntes innlegget ditt var litt skarpt.

Forskjell på å si det som det er og å være slem.

9072582[/snapback]

 

Var ikke meningen å være slem, bare krass nok til at trådstarter kanskje ville ta poenget.

 

Man blir hekta på spill og internett generellt sett, har selv vært der og vet hvordan det er. Det nytter ikke sitte å prøve unnskylde det for seg selv og si at det er greit. Det kommer ikke til å skje noe som helst med mindre man tar et kraftig tak i seg selv og bestemmer seg for å forandre hverdagen.

 

Jeg er ikke wow gutt så jeg skjønnte ikke helt om den ferrarien var en ekte ferrari eller noe wow greier. Epic mount sier meg lite og ingenting, men det hørtes rimelig wow ut hvertfall..

 

Uansett, synes du denne bilen (ekte eller ikke) er mer verdt enn ett sosial liv, en utdanning, en kjæreste, venner.. osv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ja, jeg bor i wow-land ja ^^

nei jeg bor i lødingen ikke så jævlig langt fra harstad og sortland. de som kjenner til denne plassen vet nok hva jeg prater om. lødingen er liksom veldig ut i vesterålen.

9072298[/snapback]

 

Der har jeg vært på ferie, et fint sted å besøke for en kveld. Men å bo der? Aiai... Hvis du vil gjøre noe med situasjonen så se deg om etter jobb eller studieplasser andre steder, gjerne hvor du kjenner folk som bor. Lykke til.

Lenke til kommentar
Poenget mitt var egentlig at jeg syntes innlegget ditt var litt skarpt.

Forskjell på å si det som det er og å være slem.

9072582[/snapback]

 

Var ikke meningen å være slem, bare krass nok til at trådstarter kanskje ville ta poenget.

 

Man blir hekta på spill og internett generellt sett, har selv vært der og vet hvordan det er. Det nytter ikke sitte å prøve unnskylde det for seg selv og si at det er greit. Det kommer ikke til å skje noe som helst med mindre man tar et kraftig tak i seg selv og bestemmer seg for å forandre hverdagen.

 

Jeg er ikke wow gutt så jeg skjønnte ikke helt om den ferrarien var en ekte ferrari eller noe wow greier. Epic mount sier meg lite og ingenting, men det hørtes rimelig wow ut hvertfall..

 

Uansett, synes du denne bilen (ekte eller ikke) er mer verdt enn ett sosial liv, en utdanning, en kjæreste, venner.. osv?

9072702[/snapback]

 

Om du ikke har noe som helst kjennskap til wow, hvorfor i allverden driver du å poster på det forumet da?

Lenke til kommentar
Om du ikke har noe som helst kjennskap til wow, hvorfor i allverden driver du å poster på det forumet da?

9073222[/snapback]

 

Klikket på "Vis nye poster" og så et emne som pirret nysgjerrigheten... Er denne underkategorien av diskusjon.no kun for de priviligerte wow tilhengerne mener du?

 

Det kreves jo ikke akkurat noen wow kunnskaper for å kunne kommentere denne tråden, så ser ikke helt problemet ditt.

Lenke til kommentar
Om du ikke har noe som helst kjennskap til wow, hvorfor i allverden driver du å poster på det forumet da?

9073222[/snapback]

 

Klikket på "Vis nye poster" og så et emne som pirret nysgjerrigheten... Er denne underkategorien av diskusjon.no kun for de priviligerte wow tilhengerne mener du?

 

Det kreves jo ikke akkurat noen wow kunnskaper for å kunne kommentere denne tråden, så ser ikke helt problemet ditt.

9073241[/snapback]

 

Nei seff ikke. Men hadde eg "sett" en tråd "Er det verdt å bruke 7 tusen på en vaskemaskin" og eg hadde tenkte nei det syns ikke jeg at det e verdt, hadde eg ikke gidda å gått inn der for å sagt det.

Endret av Existence
Lenke til kommentar
Deg jeg snakker til ja. Selv hadde jeg gått på Kino, spilt fotball/golf og vært med kompiser.

9073250[/snapback]

 

Ja okey du er på oppdrag i Afganistan, og når du får fri , så er du stasjonert i Harstad, og det er helt sikkart ikke hjembyen din, og de eneste kompisene dine der, er de andre i troppen din. Trene må de også gjøre når de har fri. Gidde å gå på Kino ofte når du endelig har fått fri fra drit og lort i østlige land

Lenke til kommentar
Nei seff ikke. Men hadde eg "sett" en tråd  "Er det verdt å bruke 7 tusen på en vaskemaskin" og eg hadde tenk nei det syns ikke jeg at det e verdt, hadde eg ikke gidda å gått inn der for å sagt det.

9073257[/snapback]

 

Så du mener bare at de som syns det hadde vært verdt og bruke 7000,- på en vaskemaskin skulle svart på tråden? :hmm:

 

Eller ville du ikke svart fordi du ikke eier kunnskap innenfor vaskemaskiner?

 

Jeg føler jeg har mer enn nok kompentanse til å svare på det trådstarter spørr om, og det handler lite og ingenting om wow, selv om det tilfeldigvis er det han bruker all sin fritid på.

 

Men begynner å skli litt OT denne tråden nå synes jeg..

Lenke til kommentar
Nei seff ikke. Men hadde eg "sett" en tråd  "Er det verdt å bruke 7 tusen på en vaskemaskin" og eg hadde tenk nei det syns ikke jeg at det e verdt, hadde eg ikke gidda å gått inn der for å sagt det.

9073257[/snapback]

 

Så du mener bare at de som syns det hadde vært verdt og bruke 7000,- på en vaskemaskin skulle svart på tråden? :hmm:

 

Eller ville du ikke svart fordi du ikke eier kunnskap innenfor vaskemaskiner?

 

Jeg føler jeg har mer enn nok kompentanse til å svare på det trådstarter spørr om, og det handler lite og ingenting om wow, selv om det tilfeldigvis er det han bruker all sin fritid på.

 

Men begynner å skli litt OT denne tråden nå synes jeg..

9073294[/snapback]

 

Hadde ikke svart der fordi eg kunne ikke bryd meg mindre, og fordi min kompetanse ikke er så stort på hvite varer

Lenke til kommentar
Nå spurte du om hva jeg hadde gjort, og hvis du ikke liker svaret mitt har du et problem -.-

9073300[/snapback]

 

Er ingen som har et fasit svar på hva et skikkelig liv er da. Jeg mener at hadde jeg tilbrakt mye tid i slike land, hadde jeg også drukket og festet med de på troppen, for det første for å komme over det man kan ha opplevd der, og får å kontakt med det motsatte kjønn

Lenke til kommentar

En som spiller fra han står opp til han legger seg, utenom jobb, spise osv vil jeg kalle en taper/nolifer. Nolifer er kun et ord som blir brukt om de som har lite eller ingen venner og derfor må bruke all fritiden på spill, ihvertfall blir det brukt slik her jeg kommer fra. Det jeg vil si at er og ha et liv er hvis du har stor vennekrets, du er ofte med vennene dine og dere gjør ting sammen, enten det er hyttetur, bading, grilling, festing eller noen form for sport.

Lenke til kommentar

Men det er jo faktisk også noen som velger å bruke all sin ledige fritid på spilling fordi de rett og slett synes det er det mest spennende å gjøre. Jeg er ikke en av disse, men jeg kan forstå at folk gjør det. Det handler faktisk i noen tilfeller om frivillig valg, og ikke nødvendigvis at man ikke har noen venner, slik enkelte vil hevde.

Lenke til kommentar
Men det er jo faktisk også noen som velger å bruke all sin ledige fritid på spilling fordi de rett og slett synes det er det mest spennende å gjøre. Jeg er ikke en av disse, men jeg kan forstå at folk gjør det. Det handler faktisk i noen tilfeller om frivillig valg, og ikke nødvendigvis at man ikke har noen venner, slik enkelte vil hevde.

9073501[/snapback]

 

Hvis du gjør det kan du iallefall stikke på LAN en gang i blant!

Lenke til kommentar

Hvis man har lyst til det så kan man jo naturligvis det. Kontakt med andre mennesker er sunt selv om man velger å spille hele tiden. Til tross for at en del velger å leve livet sitt på denne måten er det vel ganske mange som rett og slett blir avhengige, hvilket ikke er særlig bra. Men det er vel en annen diskusjon jeg ikke vil begi meg inn på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...