Gå til innhold

er jeg en no-lifer?


Anbefalte innlegg

er jeg klassisfisert? eller er jeg unnskylt og forstått med en liten snev av medlidenhet? jeg spiller wow fra jeg står opp til jeg legger meg.

kan vel begrunnes slik:

 

Hei. jeg er en kar på 21

jeg bor i mine øyne på verdens mest gudsforlatte plass med 3/4 av befolkningen som pensjonister som kommer seg fram og tilbake med rullator. Det eneste fritidstilbudet kommunen her til ungdom er vel ungdosmklubben der det bare henger fjortisser, også har vi vel bridgeklubben som har sin ukentlige runde på klubbhuset. Altså, dette faller meg seriøst ikke i smak!! skjønner egentlig ikke at folk kan forvente at jeg ikke gjør noe annet enn å spille wow! det er jo en gave til folk som bor på slike plasser som meg!! Selvfølgelig bor det folk på min alder her, men disse folka har jeg rett og slett vokst i fra. De er for barnslig for meg rett og slett. Jeg har nå en jobb. fulltid. men etter jobb har jeg virkelig ikke noe konkret å finne på. det hender seg jeg går meg en tur på fjellet, kjører snowboard på vintern og sånt, men det koster penger, og jeg sparer jo penger til epic mount ( ferrari ) så kan jo ikke svi av så satans mye.

 

kaller du meg nerd, så kan jeg bare si deg, du er for sen til å kalle meg det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men altså, jeg mener, hva hadde du foretrukket?? bare sotte i sofaen, sett på en plante som vokser, eller game wow som FAEN, nuke bosser, ganke low levels, raide stormwind osv?! HUH?! er vel ingen tvil

9070598[/snapback]

 

Eller TV for den saks skyld. PC og TV er like "ille" imo. Men ja, jeg hadde spilt WoW fremfor å sett på en plante.

Lenke til kommentar

Jeg vil si at du ikke har så mye liv. Men det er forsåvidt helt greit når du bor på et slikt sted. Om jeg som bor i Oslo hadde holdt på sånn så hadde jeg i hvertfall blitt stempla som no-lifer. Jeg hadde nok spilt like mye som deg hadde jeg bodd der du bor. Nå har jeg tatt en sommer pause men jeg vil komme tilbake for fullt når sommeren er over. Da kommer jeg til å få nerd slengt etter meg der jeg går, men sånn er det bare å ha en hobby du virkelig brenner for. Jeg vil si til deg: enten flytt eller fortsett sånn du holder på nå og spar til ferrarien din. IKKE slutt med WoW. Da vil det i hvertfall bli kjedelig der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...