Gå til innhold

er jeg en no-lifer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er vel det folk liker å kalle nolifer, men så lenge det er morsomt spiller det liten rolle. Spilte selv som nolifer i noen måneder og det er ikke så ille som mange tror det er.

 

Uansett jeg ville søkt stipend og lån, funnet ledig skoleplass og hybel å flyttet tvert. Er begrenset hvor kult det er med Ferrari i oppkjørselen til mor på bygda.

Endret av Ant1
Lenke til kommentar

JA, du er en nolifer, det eneste du gjør om dagen er å jobbe, noe som en MÅ gjøre for å overleve, og spille ett forbanna PC spill.

 

Det sier også seg selv at din post er ganske så bortkastet når du faktisk ikke skriver hvor du bor engang.

 

"flytt...og e de på din alder rånere om eg tør spørre? i så fall kan no eg skjønne at du holder deg inne en del da"

 

Her jeg bor er det forbanna masse rånere, og jeg kan vere enig i deg at mye av dem irriterer meg. Alikavel så kjenner jeg folk som KANSKJE er slik som deg, som hater dem uten å faktisk kjenne noe av dem, og eneste grunnen du hater dem er fks. hvor stygge bilene deres er, all den jævla lyden de lager, og hvor du irriterer deg på lørdagskveldene når du har komt hjem fra en film med en kompis eller noe, og ser dem henge nede på shell stasjonen å være drita.

 

Du kjenner jo dem ikke og har sikkert forbanna mange fordommer, om du er slik jeg beskriver.

 

Uansett til trådstarter, du har helt klart mye nolifer "signaler" eller hva jeg skal si. Altså, du sitter og gir ut masse unnskyldninger for at du kan bruke livet ditt til 2 ting, wow og jobb.

 

Jeg er forbanna sikker på at du lett finner deg folk som du liker der du bor, det bor ikke bare gamle folk der, hvor gammel er du forresten?

 

En 19 år gammel fyr som har vokst fra alle andre?

 

Her skriver jeg slik jeg tror det er siden du faktisk ikke gir noen spesielle opplysninger.

 

Please si oss hvor gammel du er og hvor du bor.

Lenke til kommentar
Slik går det når man ikke lese godt nok :p

 

Ok da er vell ungdomshuset fortstått at du ikke gidder henge på.

 

Har dere ikke en bar der du bor? Ett utested?

9072193[/snapback]

 

Han kan jo ikke sitte å drikke på en bar hele dagen. Sånn som Jokke i Pondus drev med før :p. Mye penger koster det også. Trådstarter: Fortsett med WoW inntil du får flytta til et mer spennende sted. Hvor bor du forresten?

Lenke til kommentar
Slik går det når man ikke lese godt nok :p

 

Ok da er vell ungdomshuset fortstått at du ikke gidder henge på.

 

Har dere ikke en bar der du bor? Ett utested?

9072193[/snapback]

 

Han kan jo ikke sitte å drikke på en bar hele dagen. Sånn som Jokke i Pondus drev med før :p. Mye penger koster det også. Trådstarter: Fortsett med WoW inntil du får flytta til et mer spennende sted. Hvor bor du forresten?

9072218[/snapback]

 

wow land.... heh

Lenke til kommentar

Hehe ja det kan jeg tenke meg. Har man så mange poster har man vel vært over alt! :)

 

Menne jeg spiller en del jeg og. Litt for mye kanskje. Men når det er 14/7 og det har regnet siden sommerferien begynte har jeg virkelig ikke GIDD til å slutte. Er jo ikke NOE å gjøre.

Lenke til kommentar
..Sa phax som har 6391 poster og vært medlem siden 2002 og har en gjennomsnittspost per dag på 3,6 poster per dag.

 

Jadda, du har mye å si..?

9072527[/snapback]

 

Poenget ditt var? Hvis du prøver å hinte til at jeg ikke har no liv så skal jeg gladelig høre på argumentene dine.

 

Ja jeg har til tider brukt altfor mange timer på forumet her, men jeg sitter vel ikke og prøver å unnskylde at det er greit siden jeg bor på en liten øde plass i nord-norge.

Lenke til kommentar
ja, jeg bor i wow-land ja ^^

nei jeg bor i lødingen ikke så jævlig langt fra harstad og sortland. de som kjenner til denne plassen vet nok hva jeg prater om. lødingen er liksom veldig ut i vesterålen.

9072298[/snapback]

 

Du har da både sortland og harstad innenfor rekkevidde. jeg skjønner ikke hva du klager over. Ta bussen eller kjør bil til en av plassene? Det er da gode aktivitetstilbud på disse plassene. Kommer selv fra andenes(har flyttet til hamar) og vet godt hvordan du har det. Men du får dessverre ingen medlidenhet før du flytter på ræva og gjør en innsats. :)

 

Hvis du er 21 år og er for moden for vennene dine ville jeg vurdert og se meg om etter en ny vennekrets. Vesterålen er stort, men ikke så stort.

 

Drop wow, finn på noe sosialt. :thumbup:

Lenke til kommentar

Å herregud, slutt å sitte på ræva å sutre.

Du kan jo ikke forvente at verden kommer til deg da!

Det jeg hadde gjort var å drite i den j**la ferarien, selg huset og flytt til en real plass å få deg et liv. Eller flytt utenlands og studer! har du ikke tenkt på å få deg dame eller noe?

 

Når alle vennene dine har flytta, hvorfor i alle dager har ikke du flytta.

Jeg tror du rett og slett ikke gidder? Det er opp til deg om du vil få deg et liv eller ikke, men om du ikke er fornøyd med det livet du har, så må du ta henda fatt og gjøre noe med det.

 

Håper du forstår ditt eget problem og gjør noe med det, da har du iallefall prøvd!

 

Sier ikke set her for å være slem, sier det her for å hjelpe deg :thumbup:

 

Du kan jo foreksempel bli dataprogramerer eller noe i den kategorien, men da må du studere!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...