Gå til innhold

er jeg en no-lifer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye folk her som "vet" hva som er best for hver enkelte, og hva som er akkseptert og ikke.

 

Så vidt jeg fortår av det han skriver, så klager han vel ikke på livet sitt, men forteller hvordan mulighetene hans der han bor. Så det at han er patatisk og må flytte for å få gang på livet er kanskje litt drøyt? Joda viss han sa rett ut at han va skikkelig misfornøyd så muligens. Mulig jeg har oppfatta innlegget feil, men jeg ser ikke problemet med livet ditt, viss du selv synes det er greit. JEg er sikker på at viss du blir lei, så flytter du, eller besøker noen byer\tettsteder som er litt mer festlige.

 

Skulle tro at det å flytte og treffe masse nye folk var det letteste i verden for folk her :)

Lenke til kommentar

1. jeg er jente (oh no)

2. 20

3. droppet ut av påbyggning 2 år på rad pga WoW

4. bor på et ok sted hvor jeg kan ha et sosialt liv hvis jeg vil (men det vil jeg ikke)

5. bor hjemme

6. no job

7. spiller WoW hele dagen

8. gir blaffen i gode venner jeg hadde men mistet ca etter 1 år med WoW, pga at jeg ignorerte all kontakt de gjorde

 

hvis du tror du er nolifer, think again :)

 

ps: prøver å komme meg på foten igjen nå ><

Lenke til kommentar
1. jeg er jente (oh no)

2. 20

3. droppet ut av påbyggning 2 år på rad pga WoW

4. bor på et ok sted hvor jeg kan ha et sosialt liv hvis jeg vil (men det vil jeg ikke)

5. bor hjemme

6. no job

7. spiller WoW hele dagen

8. gir blaffen i gode venner jeg hadde men mistet ca etter 1 år med WoW, pga at jeg ignorerte all kontakt de gjorde

 

hvis du tror du er nolifer, think again :)

 

ps: prøver å komme meg på foten igjen nå ><

9137979[/snapback]

 

Å herregud..

Lenke til kommentar
Kan jo benytte tråden til å spørre: Hvor syntes dere grensa går for at man spiller ''mye'' WoW? Selv ligger jeg rundt 25-30 timer i uka, er det mye?

9139986[/snapback]

 

Ja.. Er jo i snitt ca 4 timer dagen. Vil påstå at det er mye.

9140226[/snapback]

 

Jeg også... Hvorvidt det er noe galt i det er opp til hver enkelt, men WoW 25-30 timer i uken høres definitivt ut som "No Life" for min del... No "other life" i det minste :)

Lenke til kommentar

jeg syns ikke du er en no-lifer.. på det enkle grunnlag, det er kipt å bo i gokk :o Så har god forståelse for at du vil ha noe annet å bedrive tiden med.. å ja, jevnaldrede på slike plasser fra 15-35 har en tendens til å være litt små stusselig barnslig i forhold til andre..

 

For all del, sjerer ikke alle over en kam.. men slik er det i vertfall i **(sensur)** ca 700-800 innbyggere der..

 

Har aldri direkte bodd på en liten plass, bare tilbrakt mye tid der pga familie and stuff...

 

Men, her hjemme.. Nå når jeg anser meg ferdig med festing ol. liker jeg å krype sammen i armkroken til typen og se en film.. eller... game wow sammen :devil:

 

Gjør det oss til no-lifere? er av typen hjemme menneske. så trives best i hjemmet, eller på shopping/kafe (men det koster penger).. Om jeg ikke gamer wow, gjør jeg andre hobby relaterte ting (broderer, maler, eh.. lager diverse ting.. blir en lang liste)..

 

Så selv om jeg gjør noe annet, ser jeg like mange mennesker som om jeg gamer wow. forskjelln er at man prater med fler via wow...

 

Må adde til, jeg har vært "heldig" med at mine aller bestevenner er spredd utover norges land :( Slemme skole gang som gjør at det blir slikt... jaja, har plasser å bo til eventuell ferie xD

Lenke til kommentar
Ja, er desverre ikke noe håp for deg.

9071427[/snapback]

 

 

 

praktisk eksempel på en som har peiling..

gå å troll et annet sted..

 

 

 

 

 

So what om han er en "no-lifer" , jeg og er det ? har kjerring, hus og bil og jobb.. har faen ikke tid til å fly rundt som en dritt unge og bruke 1000lapper på en natt med fyll... blir heller hjemme å gamer sammen med dama for å si det sånn!

på byn er det bare små rips like vel (14iser) og på 21 års klubber er det enten gamle gubber som sitter å drikker eller så er det 21 åringer som er 12 år i huet og tror det er kult å hive i seg mest mulig for å bli mest mulig wasted på kortes mulig tid for å så drite seg komplett ut og oppføre seg som rass høl

 

wow > byn tbh

 

 

og det og flytte ekke akkuratt bare en ting du bestemmer deg på rappen, serlig ikke hvis du er i fast jobb fra før av, hva om det ikke er noen å jobbe for der du bor og det _koster_ å bo alene i et hus/leilighet for å si det sånn, dere som bor for dere selv vet hva jeg mener!

 

hjelper ikke å jobbe på adecco lønn eller manpower for å si det sånn!

Endret av Darkey
Lenke til kommentar
Ja, er desverre ikke noe håp for deg.

9071427[/snapback]

 

 

 

praktisk eksempel på en som har peiling..

gå å troll et annet sted..

 

 

 

 

 

So what om han er en "no-lifer" , jeg og er det ? har kjerring, hus og bil og jobb.. har faen ikke tid til å fly rundt som en dritt unge og bruke 1000lapper på en natt med fyll... blir heller hjemme å gamer sammen med dama for å si det sånn!

 

wow > byn tbh

9158225[/snapback]

 

 

Oh'yeah! wow er billig i forhold til en fylla tur. I tillegg om du som svarte (Darkey) har barn, så vil jeg se på det som ennå en fin grunn...

 

Hvorfor må man ha 'grunn' egentli?

 

Om noen spørr om jeg vil være med å drikke...må man alltid begrunne det oO Det er ikke i min interesse og drikke meg drita, det er ikke i min interesse å bruke masse penger på noe jeg får billier hjemme (f.eks øl).

 

Noen mennesker trives bedre innfor husets fire vegger sammen med dame/kone og kanskje barn om de har det. Om de ikke er sammen med noen, er det også greit. Det burde ikke kreve en forklaring egentli (selvmotsigende at jeg just gjør det nå på et vis.. ugg oO )

Lenke til kommentar
Ja, er desverre ikke noe håp for deg.

9071427[/snapback]

 

 

 

praktisk eksempel på en som har peiling..

gå å troll et annet sted..

 

 

 

 

 

So what om han er en "no-lifer" , jeg og er det ? har kjerring, hus og bil og jobb.. har faen ikke tid til å fly rundt som en dritt unge og bruke 1000lapper på en natt med fyll... blir heller hjemme å gamer sammen med dama for å si det sånn!

 

wow > byn tbh

9158225[/snapback]

 

 

Oh'yeah! wow er billig i forhold til en fylla tur. I tillegg om du som svarte (Darkey) har barn, så vil jeg se på det som ennå en fin grunn...

 

Hvorfor må man ha 'grunn' egentli?

 

Om noen spørr om jeg vil være med å drikke...må man alltid begrunne det oO Det er ikke i min interesse og drikke meg drita, det er ikke i min interesse å bruke masse penger på noe jeg får billier hjemme (f.eks øl).

 

Noen mennesker trives bedre innfor husets fire vegger sammen med dame/kone og kanskje barn om de har det. Om de ikke er sammen med noen, er det også greit. Det burde ikke kreve en forklaring egentli (selvmotsigende at jeg just gjør det nå på et vis.. ugg oO )

9158263[/snapback]

 

som tråd starter nevnte, han er litt trang på cash, men greit nok trenger jo ikke en "grunn" bare nevnte litt ;)

Lenke til kommentar

Sant så sant :)

 

Men det er faktisk slik.. sitter du litt mer ved pc'n enn det andre anser som 'normalt' (hva enn det er) så er du en no-lifer.. sitter jeg å broderer er jeg huslig.. WTF? gamle damer sier i hvertfall så. Men i teorien gjør jeg jo mindre, på wow får jeg i det minste utfoldet meg og snakket med snille mennesker, samtidig som jeg har det gøy ^^

 

Nesten som et kinderegg for store og små :D

Lenke til kommentar

So what om han er en "no-lifer" , jeg og er det ? har kjerring, hus og bil og jobb.. har faen ikke tid til å fly rundt som en dritt unge og bruke 1000lapper på en natt med fyll... blir heller hjemme å gamer sammen med dama for å si det sånn!

på byn er det bare små rips like vel (14iser) og på 21 års klubber er det enten gamle gubber som sitter å drikker eller så er det 21 åringer som er 12 år i huet og tror det er kult å hive i seg mest mulig for å bli mest mulig wasted på kortes mulig tid for å så drite seg komplett ut og oppføre seg som rass høl

 

wow > byn tbh

 

 

og det og flytte ekke akkuratt bare en ting du bestemmer deg på rappen, serlig ikke hvis du er i fast jobb fra før av,  hva om det ikke er noen å jobbe for der du bor og det _koster_ å bo alene i et hus/leilighet for å si det sånn, dere som bor for dere selv vet hva jeg mener!

 

hjelper ikke å jobbe på adecco lønn eller manpower for å si det sånn!

9158225[/snapback]

 

wow eller byen, synes du virkelig livet er så lite nyansert? Isåfall ville prøvd å oppdage litt nye sider med verden..

 

Og når det gjelder det å flytte så krever det ingenting annet enn litt tiltak. Si opp jobben og mens han jobber ut oppsigelsestiden finner han seg ny plass og ny jobb der han vil bo. På 2-3 mnd har han endret hele tilværelsen sin, hvis han vil.

 

Og hvis du ikke klarer overleve på ei årslønn på 200 000,- så må du bare jobbe med forbruket ditt.. Det er fullstendig mulig. Handler bare om å unne seg litt mindre luksus..

Lenke til kommentar
Man har jo 3 ting man kan gjøre

1. Se på tv

2. Spille WoW

3. Drikke seg drita

 

Eller ikke..

9160946[/snapback]

 

4.shoppe (men det koster)

5. kafe med venner (men det koster)

6. kjøre seg en tur om man har bil (men det koster)

 

Det meste her i verden koster mer eller mindre dsverre : /

Lenke til kommentar

So what om han er en "no-lifer" , jeg og er det ? har kjerring, hus og bil og jobb.. har faen ikke tid til å fly rundt som en dritt unge og bruke 1000lapper på en natt med fyll... blir heller hjemme å gamer sammen med dama for å si det sånn!

på byn er det bare små rips like vel (14iser) og på 21 års klubber er det enten gamle gubber som sitter å drikker eller så er det 21 åringer som er 12 år i huet og tror det er kult å hive i seg mest mulig for å bli mest mulig wasted på kortes mulig tid for å så drite seg komplett ut og oppføre seg som rass høl

 

wow > byn tbh

 

 

og det og flytte ekke akkuratt bare en ting du bestemmer deg på rappen, serlig ikke hvis du er i fast jobb fra før av,  hva om det ikke er noen å jobbe for der du bor og det _koster_ å bo alene i et hus/leilighet for å si det sånn, dere som bor for dere selv vet hva jeg mener!

 

hjelper ikke å jobbe på adecco lønn eller manpower for å si det sånn!

9158225[/snapback]

 

wow eller byen, synes du virkelig livet er så lite nyansert? Isåfall ville prøvd å oppdage litt nye sider med verden..

 

Og når det gjelder det å flytte så krever det ingenting annet enn litt tiltak. Si opp jobben og mens han jobber ut oppsigelsestiden finner han seg ny plass og ny jobb der han vil bo. På 2-3 mnd har han endret hele tilværelsen sin, hvis han vil.

 

Og hvis du ikke klarer overleve på ei årslønn på 200 000,- så må du bare jobbe med forbruket ditt.. Det er fullstendig mulig. Handler bare om å unne seg litt mindre luksus..

9159205[/snapback]

 

 

nye sider ved livet? hah, har du hvert på byn en gang så vet du ossen byn er ... er det samme mølet hver jævla helg.. samma folka som lager bråk, samma folka som oppfører seg som rasshøl og samma folka som blir taua inn av purken...

 

utelivet i fredrikstad = teh shit

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...