Gå til innhold

Killzone 2 preview IGN: TRAILER + PICS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2005 VS 2007

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
51316.jpg

 

Killzone 2 dev

Don’t forget one thing: This game is PRE-pre-alpha! So, not PRE-Alpha, PRE-PRE! So, please don’t start some “Hey, can you see that texture poppin’ up! PLEASE, stop it, ok?

There will be much more details, effects and so on. Give us some time.

 

- Second: Half of the animations are still NOT in the game so, it will look MUCH MUCH better in the final game. Yes, we said it: The animations are matching the target render. Maybe it looks even better in the final game

 

 

Extened HD trailer

I mine øyne leverte sony varene

Endret av Toreal
Lenke til kommentar
Faen må da være jævli kjipt å være en gamer som primært bryr seg om polygoner og ikke noe annet. Kjøper man spille for å spille eller se på dem?

 

Spillet ser rått ut (jeg liker da FPS veldig godt). Er bare å glede seg!

9059691[/snapback]

Vel så lenge man ikke faktisk kan spille spillet enda så kan vi jo kun _SE_ på det vi har tilgjengelig...

 

Og selv om traileren ser fantastisk ut for det meste er det ingen tvil om at det er noen teksturer som er veldig low-res... Ta f.eks en titt på "gulvet" på det fartøyet de flyr ned med på vei til "krigen". Det ser helt utvasket ut. Samme med flere vegger, trapper etc senere i traileren. De ser faktisk ikke spesiellt mye bedre ut enn spill fra 4-5år siden spør du meg.

 

Tror personlig at dette blir rimelig irrelevant når man faktisk sitter med den nye og redesignede(man kan jo drømme :love: ) PS-kontrolleren og plaffer løs på slemme humaliens, men så lenge vi kun kan nyte dette spillet ved å se på en trailer så er det vel på sin plass å faktisk se på hva vi får servert. Forhåpentligvis får vi også high-res teksturer slik at det ikke er noe å "klage" på i det hele tatt, men inntil videre har vi jo kun det vi har fått servert til nå med en del low-res ting her og der.

 

Er det viktig? Neeh.

Er det ett poeng? Jah :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

At spillet ser flott ut er det liten tvil om, dog ser CGI traileren langt langt langt langt mer realistisk ut, så måler man den opp mot den så kommer man ikke langt

Lenke til kommentar

Darth MToffy hvis du ser på skips dekket før den første eksplosjonen, så ser jo det bra ut. Men så forsvinner "toplaget" av texturen, noe ala gears of war når texturer lastes inn.

 

So, please don’t start some “Hey, can you see that texture poppin’ up! PLEASE, stop it, ok?

There will be much more details, effects and so on. Give us some time.

Lenke til kommentar
Faen må da være jævli kjipt å være en gamer som primært bryr seg om polygoner og ikke noe annet. Kjøper man spille for å spille eller se på dem?

 

Spillet ser rått ut (jeg liker da FPS veldig godt). Er bare å glede seg!

9059691[/snapback]

Vel så lenge man ikke faktisk kan spille spillet enda så kan vi jo kun _SE_ på det vi har tilgjengelig...

 

Og selv om traileren ser fantastisk ut for det meste er det ingen tvil om at det er noen teksturer som er veldig low-res... Ta f.eks en titt på "gulvet" på det fartøyet de flyr ned med på vei til "krigen". Det ser helt utvasket ut. Samme med flere vegger, trapper etc senere i traileren. De ser faktisk ikke spesiellt mye bedre ut enn spill fra 4-5år siden spør du meg.

 

Tror personlig at dette blir rimelig irrelevant når man faktisk sitter med den nye og redesignede(man kan jo drømme :love: ) PS-kontrolleren og plaffer løs på slemme humaliens, men så lenge vi kun kan nyte dette spillet ved å se på en trailer så er det vel på sin plass å faktisk se på hva vi får servert. Forhåpentligvis får vi også high-res teksturer slik at det ikke er noe å "klage" på i det hele tatt, men inntil videre har vi jo kun det vi har fått servert til nå med en del low-res ting her og der.

 

Er det viktig? Neeh.

Er det ett poeng? Jah :)

9059943[/snapback]

 

 

greit nok du har et poeng.. eneste grunnen til at jeg ikke lagg merke til sånne ting er fordi jeg er ikke en pirk og jeg har venta på detta spillet siden 1ern ble runnet... og da ser jeg heller helheten enn pirke work:)

Lenke til kommentar
greit nok du har et poeng.. eneste grunnen til at jeg ikke lagg merke til sånne ting er fordi jeg er ikke en pirk og jeg har venta på detta spillet siden 1ern ble runnet... og da ser jeg heller helheten enn pirke work:)

9060571[/snapback]

Joda helheten er rett og slett vakker den. Men siden jeg kun har denne ene lange traileren nå så har jeg vel sett den 20ganger allerede.. Etterhvert legger man merke til slike detaljer :cool: Har litt lite å finne på i min herlige sommerferie der regnet daler ned i bøtter og spann.

 

Som en nevner ovenfor her så er traileren ett godt stykke unna den E32005-videoen når man begynner å gå den nye traileren etter i sømmene men samtidig så er traileren utrolig mye nærmere CGI-videoen enn jeg hadde trodd den skulle bli :D

 

Det er mulig å finne "feil" og enda være supergira vet du.

Lenke til kommentar

så dere hadde forventa og ikkje finne feil i et spill i pre pre alpha stadie.. :ermm:

 

vent heller over jul på ein ny trailer, som kansje er i beta stadie..da snakker me.:)

 

forøvrig så måpte eg bokstavelig talt når denne traileren ble vist..men utviklerne har sjølv sagt att det er feil i traileren, så eg ser lite nytte i å sitte og pirke, det endelige spillet derimot..;)

Lenke til kommentar
så dere hadde forventa og ikkje finne feil i et spill i pre pre alpha stadie.. :ermm:

 

vent heller over jul på ein ny trailer, som kansje er i beta stadie..da snakker me.:)

 

forøvrig så måpte eg bokstavelig talt når denne traileren ble vist..men utviklerne har sjølv sagt att det er feil i traileren, så eg ser lite nytte i å sitte og pirke, det endelige spillet derimot..;)

9061020[/snapback]

Er vel ingen som har sagt at de hadde forventet noe feilfritt nå.. Men skal vi bare late som om alt er rosenrødt fordi det er pre-pre-alpha? Dette er jo enda diskusjon.no så vi må vel få lov til å _diskutere_ traileren i og med at vi ikke kan spille spillet enda uansett.

 

Hadde ikke blitt mye interessant forum hvis vi bare skulle sluke alt utviklere sa rått.. Men noen synes kanskje en forum-tråd bestående av kun "å fy faen", "satan så bra", "råest noensinne", "de leverer", "like bra som E3 2005" etc etc etc har noe med diskusjon å gjøre.

 

Så lenge kritikken er saklig så må man da kunne komme med den selv om utviklerene har prøvd å redde sitt eget skinn ved å innrømme at traileren inneholder "feil". Jeg har tross alt ventet i spenning i over 2år siden CGI-filmen fra E3 2005 og har til nå sett den nye traileren ett uttall ganger. Jeg sitter ikke og ser traileren for å finne feil. Jeg ser traileren fordi den gir meg frysninger av glede og forventning i perioder. Men når man har sett traileren nok ganger så blir disse små "feilene" mer og mer synlige uten at traileren blir noe mindre morro av den grunn.

Lenke til kommentar

Men da tenker me i samme baner Mtoffy.:)

 

har sett traileren x antall ganger sjølv, men er ikkje så god på og finne "feil" som andre med øye for sånt..men som du seier så er det heilheiten som teller og der scorer den høgt..og ja kansje sånne feil kan vere greit og merke seg for da og finne ut om dei er fiksa i retail versjon noe som enda er lenge lenge til dessverre..

 

i killzone traileren var det ikkje så lett og finne feil får det var veldig mørkt, men i mgs4 var det lett og sjå kornete og dårlige skugger, mykje lysare spill..

Lenke til kommentar

Gameplay messig imponerte det ikke meg så fryktelig mye. Ikke mye de viste, men det så ut til å være et temmelig standar skytespill. Det ser pent ut, ikke noe tvil om det, men ut i fra det vi fikk se, fikk jeg litt "same shit, new wrapping" tanker!

Blir spennende å se hvor de tar dette spillet henn, jeg håper det er en del nytenkning i det. Jeg har ikke spilt 1`ern, men jeg liker godt settingen i killzone!

Lenke til kommentar

Lurer på ghvor langt de har kommet på AI kodinga. fordi det var det som skuffet mest i trailern.

 

Grafikken var konge, jeg ble sjokkert hvor likt det var 05trailern. og animasjonene virket konge.

 

Men jeg syntes fienden virket så dum. de stod bare der,og den bossen klompet bare og sprang mot deg istedet for å bruke våpenet.(kan være veldig tidlig alphakode på ai'en da)

itillegg så følte jeg at fienden var så oppi ansiktet på spillern.(kan også være for å vise detaljene på helghastene) men det virket så klompete spesiellt pga Ai'en.

 

Og en siste tanke, flammene var ikke helt super, de var bra men jeg rynket litt på nesen. spesiellt akkurat når det andre dropshipet styrter. ser ut som det lyser feil i forhold til resten eller noe.

Lenke til kommentar

Ser jo klart forskjell, men faktisk ikke så mye dårligere enn fake-traileren. Litt jobbing med textures og effekter, så kan det bli bra dette.

 

Håper nå bransjen har lært at man ikke narrer folk med slike target-trailers som Killzone, MotorStorm og Madden 06 i framtiden.

Lenke til kommentar

Hehe Motorstorm ja..

 

Eg skal inrømme at til tider når eg sitter inni bilen, og det skjer visse ting på skjermen som ekstreme kolisjoner over alt,røyk og gjørme, da får eg litt sånn E3 05 feeling. Av og til klaffer liksom alt :p Men fy...2D busker da gitt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...