Gå til innhold

Killzone 2 preview IGN: TRAILER + PICS


Anbefalte innlegg

Killzone developer talks on Neogaf and confirms that the trailer is pre-pre alpha.The game features highly atmospheric environments that respond accurately to weapon fire as players storm through the world of Helghan. The harsh climate and conditions of Helghan are also a factor, forcing players to adapt new tactics to survive.

 

He states :

 

Hey folks.

I’m a little busy at the moment, but I have to say something!

 

First of all. WHAT DID I SAY? Did I lied? Am I a jackass, because I could not say anything about KILLZONE “2″? I could not. It IS one of our most important games, in the history of SONY Computer Entertainment. And I hope you like it!

 

And I am not finished yet:

 

- Don’t forget one thing: This game is PRE-pre-alpha! So, not PRE-Alpha, PRE-PRE! So, please don’t start some “Hey, can you see that texture poppin’ up! PLEASE, stop it, ok?

There will be much more details, effects and so on. Give us some time.

 

- Second: Half of the animations are still NOT in the game so, it will look MUCH MUCH better in the final game. Yes, we said it: The animations are matching the target render. Maybe it looks even better in the final game.

 

- third: Is there already a video out? I get no info here, because the conference is killing us (with joy). If so, enjoy it! If not, playstation storewill have it. You have to see it in HD to believe it.

And finally: mckmas8808, Bad_Boy, Busty, I said it, and we delivered!

 

So, wait for the conference for more info.

You saw NOTHING yet!

 

bye

 

(oh and, …. did I say “KILLZONEwillSHOCK”)

Sorry, I could not resist

 

Kilde

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da blir det BETA-trailer i kveld da folkens :p

 

Crap bildet sluppet på nett i går, pre-pre trailer i dag før konferansen og sjokkskadd publikum og x-antall omkomne forran PC-skjermen i kveld.

 

 

Sony blir for evig og alltid husket for E3 07.

9052630[/snapback]

åh i hefflete det tenkte jeg ikke på..

 

Ikke gi meg slike tanker da :dribble:

 

Slo meg ikke i farten her at Sony ikke har levert sin powerpoint-presentasjon enda!

Lenke til kommentar

Det ser pent ut dette her, ja...synd det er ein FPS, men eg ser ikkje bort ifrå at eg må ha det berre for grafikken sin del. :) Ellers må eg seie at hype-detektorane mine går amok når eg les ting som at "dette er pre-pre-alpha" og "halvparten av animasjonane manglar". Men vi får sjå. Det dei har oppnådd til no er i alle fall imponerande, og det kan sjå ut til at dei som gjorde narr av target-renderen er i ferd med å få seg ei overrasking.

 

Men...tenk om dette hadde vore ein RPG. :dribble: I ei idèell verd ville Guerrilla slått seg saman med Piranha Bytes. So kunne Piranha designe spel og Guerrilla lage spelmotorar. :D

 

Kay

Lenke til kommentar

Jeg må si at jeg er litt skuffet over det som er blitt vist i traileren, når det gjelder grafikken. Antall polygoner er langt langt under det som var på traileren fra 2005. Se bare på nesa til han første personen som dukker opp på traileren, så kantete, se på skuldrene til figurene, ikke noe bedre der, og ikke minst, se på siktet til geværene, ikke så mange polygoner der heller. Vi har også tilgode å se hvordan de fenomenale piggdekkenes som var med i 2005-videoen, kommer til å være i kommende spill, noe som så langt ikke er blitt vist. Ikke er jeg spesielt imponert over flammen til personen som ble antent heller, ser ganske PS2-aktig ut. Jeg vet at dette er kun i alpha-versjon eller pre-pre-alpha-versjon, men jeg tviler på at de kommer til å greie å forbedre polycounten slik at det blir merkbart, noe erfaringen tilsier.

Lenke til kommentar
Jeg må si at jeg er litt skuffet over det som er blitt vist i traileren, når det gjelder grafikken. Antall polygoner er langt langt under det som var på traileren fra 2005. Se bare på nesa til han første personen som dukker opp på traileren, så kantete, se på skuldrene til figurene, ikke noe bedre der, og ikke minst, se på siktet til geværene, ikke så mange polygoner der heller. Vi har også tilgode å se hvordan de fenomenale piggdekkenes som var med i 2005-videoen, kommer til å være i kommende spill, noe som så langt ikke er blitt vist. Ikke er jeg spesielt imponert over flammen til personen som ble antent heller, ser ganske PS2-aktig ut. Jeg vet at dette er kun i alpha-versjon eller pre-pre-alpha-versjon, men jeg tviler på at de kommer til å greie å forbedre polycounten slik at det blir merkbart, noe erfaringen tilsier.

9056758[/snapback]

Om du prøver deg på sarkasmens kunst, så er det et dårlig forsøk :).

 

Dette forumet er ikke til for å spre uhygge og tull, så pass på hva du skriver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...