Gå til innhold

Killzone 2 preview IGN: TRAILER + PICS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har sett HD-traileren nå. Nydelig.

 

Og med 2GB pr bane.. snakk om godsaker  :)

9051090[/snapback]

Det der med 2GB per bane lukter pr-vås i lange baner for meg.. Hvis det er reelt så må det jo bli noen horrible loadetider eller HD-install under tvang.

 

Men ingen tvil om at spillet ser lekkert ut, selv om ingenting jeg har sett rettferdiggjør så store textures.

Lenke til kommentar
Har sett HD-traileren nå. Nydelig.

 

Og med 2GB pr bane.. snakk om godsaker  :)

9051090[/snapback]

Det der med 2GB per bane lukter pr-vås i lange baner for meg.. Hvis det er reelt så må det jo bli noen horrible loadetider eller HD-install under tvang.

 

Men ingen tvil om at spillet ser lekkert ut, selv om ingenting jeg har sett rettferdiggjør så store textures.

9051161[/snapback]

 

Nå er det vel mulig å laste banen kontinuerlig mens man spiller. Teknikken blir brukt i Lair, men jeg husker ikke hva det het.

 

Fy helvete for noen animasjoner!

Lenke til kommentar
Har sett HD-traileren nå. Nydelig.

 

Og med 2GB pr bane.. snakk om godsaker  :)

9051090[/snapback]

Det der med 2GB per bane lukter pr-vås i lange baner for meg.. Hvis det er reelt så må det jo bli noen horrible loadetider eller HD-install under tvang.

 

Men ingen tvil om at spillet ser lekkert ut, selv om ingenting jeg har sett rettferdiggjør så store textures.

9051161[/snapback]

 

Nå er det vel mulig å laste banen kontinuerlig mens man spiller. Teknikken blir brukt i Lair, men jeg husker ikke hva det het.

 

Fy helvete for noen animasjoner!

9051329[/snapback]

Joda sant nok det.. Blir sånn John Carmack megamaps opplegg det. Tenkte ikke på det i farten. Men magefølelsen er uansett at det er en kjøpt og betalt-kommentar fra sony sin side.. Uansett er det en diskusjon for en annen tråd.

Lenke til kommentar
Dette så da jævlig bra ut! Nesten like bra ut som den gamle E3 traileren ;)

9050239[/snapback]

Nåvel..

Jeg ble noe skuffet over nokså low-res teksturer og skygger, men uansett er jeg ganske imponert, og dette er som nevnt pre-alpha. Gleder meg.

9051887[/snapback]

Hehehe la ikke merke til dette før du påpekte det jeg.. Tok enda en titt på traileren og ser hva du mener.

 

Men fyttigrisen så lekkert det ser ut likevel. Som Krosjefen sier: hvis dette kjører stabilt og fint i 30fps så er det rett og slett nydelig.

 

Gleder meg som en liten unge på lille julaften til å få sett mer fra spillet.

Lenke til kommentar
Jeg sitter bare i spenning og venter på hvordan dette faktisk ser ut når Sony endelig får vist det frem. Ingenting vil gjøre meg mer fornøyd enn om Killzone 2 lever opp til hypen. Da løper jeg og kjøper PS3 på dagen

 

snakkes vi på PSN idag da, ell? ;)

Lenke til kommentar
Jeg sitter bare i spenning og venter på hvordan dette faktisk ser ut når Sony endelig får vist det frem. Ingenting vil gjøre meg mer fornøyd enn om Killzone 2 lever opp til hypen. Da løper jeg og kjøper PS3 på dagen

 

snakkes vi på PSN idag da, ell? ;)

9052052[/snapback]

Hehehe den var kjapp.. Så du mener det lever opp til hypen?

 

Hmm... Må nok innrømme at jeg _nesten_ synes det lever opp til hypen selv om det er veldig lite gameplay vi har fått sett til nå..

 

Hadde det ikke vært for at jeg er på ferie og det kommende priskuttet så skulle jeg kjøpt nå. Men blir nok august før det står en PS3 i stua hos meg. Orker ikke drasse rundt med en PS3 nå. Spesiellt hvis den koster 1000kr mindre om noen uker til. Jeg får ikke spilt på den før om noen uker til uansett.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Note to self:

Ikke vær tøff i trynet på internett. Det koster kjappt 5000kr :whistle:

Lenke til kommentar

Good shit!

 

 

Jeg synes den besto forventningene mine med storm! Det jeg har sett er absolutt godkjent av meg. :D

Siden dette er Pre-pre alpha, pre-alpha eller alpha whatever, så tror jeg finalen kommer til å bli en laang orgasme av en kampanje! ..for å ikke snakke om online-muligheter :dribble:

 

 

håper KZ og resten av lineupen til sony vil få mine venner til å kjøpe seg PS3, kjett å være den eneste i omgangskresten som har ps3 :p

Lenke til kommentar

Såg den i HD no, og joda. Dette er rett og slett heilreått. Tidlig utgave og alt :D Men mye dårlig tekstyr og skygger som kom frem etter å ha sett denne, men det har jo sine grunner som sagt.

 

Dette her, dette her skal bli så utrolig digg å sette i min PS3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...