Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gunfreak skrev (På 9.8.2020 den 0.46):

Kona kjøpte viking kjortel til meg,  selv om jeg advarte at hun nå begynner på noe veldig dyrt som ikke ender før jeg har alt  inkludert en veldig dyr brynje.

received_2701282666865938.jpeg.c5c51e7ffbf654f55dc409b3317942fe.jpeg

Den var kul! Er på jakt etter noe slikt selv. Begynt med tradisjonell bueskyting og trenger matchende antrekk. 

Lenke til kommentar
6 hours ago, Psykake said:

Den var kul! Er på jakt etter noe slikt selv. Begynt med tradisjonell bueskyting og trenger matchende antrekk. 

Takk, neste på lista er bukse, så lær(belte, taske og sko)

Ull var nok det vanligste stoffet for vikinger,  mye lettere tilgang til ull enn lin. Men jeg kan ikke gå i ull uten å smelte selv på høsten. Så for meg blir det nok mest lin. 

Lenke til kommentar
Psykake skrev (På 13.8.2020 den 15.48):

At min 2012 Avensis gikk igjennom EU kontroll uten noen anmerkninger. Det gjorde dagen min!

Ikke nok med det. Fikk vite at vi venter barn nummer 2 OG hun sa ja når jeg fridde. 

Overload av ting som gjør meg glad. :)

Nå venter bare pessimisten i meg på en fæl oppoverbakke i Livets berg og dalbane. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Skogslik skrev (På 23.7.2020 den 20.20):

Å vandre rundt å plukke blåbær i noen timer, endeløs hav av blåbærlyng.
Glemmer helt at verden utenfor eksisterer, tankene er liksom ''ingenting''
Skogens lyd og lukter, rett og slett medisin!

Skjønner godt at dem driver med skogsturer som medisin i Japan.
 

 

Strawberry fields forever

Lenke til kommentar
First Best skrev (På 25.6.2007 den 1.15):

Etter at "Ting som irriterer så grenseløst" en tilsynelatende evigvarende telletråd der man spyr edder og galle ut over folk som snufser på bussen og folk som trommer med penn på lesesalen for å nevne noe, burde jo en tråd med et litt koseligere budskap også ha livets rett. Derfor synes jeg vi burde ha en tråd for ting som gjør en glad, det kan være små episoder man opplever eller bare ting generelt.

 

Jeg fant en hentelapp til Komplett i posten min, det gjør meg glad :love: I tillegg hadde jeg bare koselige og hyggelige kunder på jobben i hele dag, og det er alltid så deilig.

 

...hva med dere :D?

 

(Hvis du er sur fordi denne tråden bare handler om hyggelige ting, og ikke tillater sutring, tilbake til whinetråden med deg nå)

Ny moderator i vgd vile gjort meg glad, og enda gladere hvis de hadde folkeskikk nok til å besvare henvendelser

Lenke til kommentar

1. At jeg har klart å kutte ned på energidrikk forbruket fra 2 på hverdagene og Søndag, 2-3 på Fredag og Lørdag, til 0-1 hver dag.
Drikker litt kaldbrygget iste istedenfor.  Bruker 4 "trekanter" per 2 liter vann. Og prøver å holde meg til maks 2 glass om dagen (ca 0.4L per glass eller noe sånt tror jeg).

Spoiler

Lipton Peach Mango Tea Pyramide 20 poser, 20 stk

2. At det begynner å bli litt kjøligere, så jeg slipper å bokstavelig talt å smelte.
3. At fjellhytta, til mine foreldre, på Høge Varde i Flå er tatt i bruk nå. ^^

:D 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sarcoex - Gnålern skrev (1 time siden):

1. At jeg har klart å kutte ned på energidrikk forbruket fra 2 på hverdagene og Søndag, 2-3 på Fredag og Lørdag, til 0-1 hver dag.
Drikker litt kaldbrygget iste istedenfor.  Bruker 4 "trekanter" per 2 liter vann. Og prøver å holde meg til maks 2 glass om dagen (ca 0.4L per glass eller noe sånt tror jeg).

  Vis skjult innhold

Lipton Peach Mango Tea Pyramide 20 poser, 20 stk

2. At det begynner å bli litt kjøligere, så jeg slipper å bokstavelig talt å smelte.
3. At fjellhytta, til mine foreldre, på Høge Varde i Flå er tatt i bruk nå. ^^

:D 

Åh, så flink du er! 

Føretrekk været no eg også, haust er fint

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...