trikola Skrevet 1. mai Skrevet 1. mai (endret) https://infosec.exchange/@i0null/114429057641765629 😅🦆 Endret 1. mai av trikola 1
Skurupu Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Endelig Pride. Nå kan jeg kose meg med å lese kommentarfelt. 😆 1
Deechon Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni På morgenøkten i dag tidlig klarte jeg å løpe 5km uten å stoppe. Tror det er første gang på flere år 😃 3
Sviskepott Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni I dag er det pinseaften og da er det hyggelig å tilbringe den sammen med dere. Klem fra meg. 2
Dubious Skrevet fredag kl 17:34 Skrevet fredag kl 17:34 Har kjøpt meg 3D printer og nå har jeg printet masse nyttig for printeren. Nå printer den det første nyttige som jeg kan bruke utenfor printer rommet, som er en pilleboks. Har massesvis av ting som skal printes, tipper det er flere ukers printing på dagtid. Prøver å unngå printing på natt og jobb.
Deechon Skrevet mandag kl 10:38 Skrevet mandag kl 10:38 Har fått kjørt en del båt denne sommeren, ekstra moro er det når fattern på nesten 70 fortsatt blir med på tur. Nesten som barndommen igjen.
Dr GreenDumb Skrevet mandag kl 15:01 Skrevet mandag kl 15:01 Kona kjørte på butikken med mopeden for at jeg skulle få potetgull og seigmenn.Etterpå skal hun lage burgerbrød til oss,herregud jeg er bra bortskjemt.Elsker den dama over alt på jord❤️
Woff Skrevet mandag kl 15:46 Skrevet mandag kl 15:46 Dr GreenDumb skrev (42 minutter siden): Elsker den dama over alt på jord FORSIKTIG... Jeg har samme 'problemet' som deg! 😊 Og vårt forhold er straks 50 år 'gammelt'.. Jeg PRØVER å skjemme bort kona som hun gjør med meg og håper forholdet skal vare noen ti-år til! 🥰
Dr GreenDumb Skrevet i går, 03:43 Skrevet i går, 03:43 Woff skrev (11 timer siden): FORSIKTIG... Jeg har samme 'problemet' som deg! 😊 Og vårt forhold er straks 50 år 'gammelt'.. Jeg PRØVER å skjemme bort kona som hun gjør med meg og håper forholdet skal vare noen ti-år til! 🥰 De må en ta godt vare på:)Jeg heier på kjærligheten:) 1
Skogslik Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden (endret) Kjærligheten er fantastisk, Har truffet min, hun er alt i verden. Hun digger meg, jeg digger henne. Vi er sammen, om alt. LIVET SMILER! Endret 10 timer siden av Skogslik 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå