Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Uansett:

Lurer på om dere tror dette hadde funka andre vegen også, altså fra dame til fyr, eller om det bare vil oppfattes som sjekking? Hvordan hadde dere selv oppfattet det? (sett at dere ikke hadde sett disse videoene selv osv)

Tenker igjen i forhold til å bare få kontaktnett og venner og ikke nødvendigvis humpe å bli jaga hjem neste dag. :p

Fleste heterofile menn er ikke interessert i vennskap med damer hvis sex er utelukket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

:ohmy: Men dere er mye kulere enn jenter. :hm:

Hvis du blir sett på som kul tilbake er det vel gode rom for unntak. Alle er jo egentlig morsomme på sin egen måte, eller kan bli sett på som morsomme, så handler vel om lukkede mennesker. Har en morsom jentevenn jeg vokste opp med. Ikke guttete, men uhøytidlig og med på min drøye humor. Ser ikke hvorfor det skal være noe problem, i det hele tatt egentli. En venn til alt mulig er kjekt

Lenke til kommentar

Jeg pleier gjøre det samme hvis en jeg har ligget med som er kåt eller keen ringer og jeg ikke gidder gå ut å treffe han.

Skrur av lyden og neste dag sier jeg at "OOOI! TLF lå på stua i natt den. Aiaiai. Søren og!:/"

 

Er det bare jeg som faktisk har telefonen på lydløst om natta?

Lenke til kommentar

Fleste heterofile menn er ikke interessert i vennskap med damer hvis sex er utelukket.

 

Stiller ikke ting seg anderledes om den heterofile mannen får seg mus elsewhere? Har et par (les 2) nære jentervenner selv. For all del hadde de stått nakne på rommet sitt en dag jeg var på besøk å kasta seg over meg så hadde jeg ikke stoppet dem, men det gjelder forsåvidt dere jenter jeg ikke har møtt enda også :)

 

Nå sier jo du de fleste menn, og om de fleste menn har tilgang på mus eller ikke har jeg ikke sett statestikken på, men ja. Det blir uansett høyst individuelt og kan også gå andre veien!

De menn som ikke har interesse av vennskap med damer har bare ikke ´skjønt´ det enda :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kan du utdype litt mer?

Denne posten forklarer det bedre enn jeg har mulighet til å skrive her:

 

Why the community dogma of approaching sets until you "go numb" is a really bad idea

http://www.pua-zone.com/showthread.php?2550-Why-the-community-dogma-of-approaching-sets-until-you-quot-go-numb-quot-is-a-really-bad-idea&highlight=nomorefatchix

 

Anbefaler folk her å lese tråden

 

edit: leif

Endret av logaritmemannen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg pleier å ha den på in case de ringer i forbinnelse med jobb. Skjønt når jeg ligger full i senga natt til søndag kan jeg jo ikke stille på heliporten neste dag uansett så jeg kunne jo likegjerne skrudd den av.

Men noen ganger er det jo koselig å bli ringt også! :)

 

Har en sånn fin app som skrur på lyden for meg kl 7. uavhengig av om jeg er på den eller ei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...