Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen her som vet om jeg i det hele tatt kan kjøre Crysis på medium?

 

Informasjon om min datamaskin:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

System

--------------------------------------------------------------------------------

 

Produsent Hewlett-Packard

Modell HP Pavilion dv6500 Notebook PC

Totalt systemminne 2,00 GB RAM <--- Jeg har en 4gb minnepinne med readyboost også, bruken kun til readyboost

Systemtype 32-biters operativsystem

Antall prosessorkjerner 2

Støtter 64-biters Ja

 

Lagring

--------------------------------------------------------------------------------

 

Total størrelse på harddisk(er) 233 GB

Diskpartisjon (C:) 124 GB ledig (233 GB totalt)

Mediestasjon (E:) CD/DVD

Mediestasjon (F:) CD/DVDCD

 

Grafikk

--------------------------------------------------------------------------------

 

Skjermkorttype NVIDIA GeForce 8400M GS

Totalt tilgjengelig skjermminne 895 MB

Dedikert skjermminne 128 MB

Dedikert systemminne 0 MB

Delt systemminne 767 MB

Driverversjon for skjermkort 7.15.11.129

Oppløsning på primærskjerm 1280x800

DirectX-versjon DirectX 9.0 eller bedre

 

Lenke til kommentar
Onkelen min har en eller annen AMD prosessor, 3GB ram og 8600GT og kjører allt på High med meget spillbar FPS, så 8800GT burde absolutt holde for å si det sånn ;)

 

nekter jeg å tro så jævlig :p

 

jeg har 8600M GT (ja, M :p) med clocks tilsvarende 8600GTS og jeg har ikke så mye flyt i 1280x800. "Grei fps", ja, men ikke flyt.

 

Uheldig for Crytek at et så hypet opp og forventet spill kommer på nett (pirat) før retail, sikkert mange som ikke klarer å vente til det kommer i butikken da, bare laster ned isteden.

 

Betyr fortsatt ikke at jeg ikke kommer til å kjøpe det. Jeg har vært fan av CryTek siden dag 1, og de fortjener hver eneste krone jeg kommer til å gi for Crysis. Det er ett mesterverk av ett spill.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar

Vel, jeg er ikke enige i at de fortjener hver en krone vi kan gi de.

Å løpe ærend for Microsoft for å pushe Vista i forbindelse med spillutgivelsen er intet annet en meget simpelt, med tanke på at de har fjernet muligheten for høyste grafikkinstillinger i XP.

De gjorde jo et lignende stunt med 64 bit versjonen av farcry.

Så nei de fortjener hver en krone de kan få.

Endret av perpyro
Lenke til kommentar
Vel, jeg er ikke enige i at de fortjener hver en krone vi kan gi de.

Å løpe ærend for Microsoft for å pushe Vista i forbindelse med spillutgivelsen er intet annet en meget simpelt, med tanke på at de har fjernet muligheten for høyste grafikkinstillinger i XP.

De gjorde jo et lignende stunt med 64 bit versjonen av farcry.

Så nei de fortjener hver en krone de kan få.

 

at det går ann å bli så trangsynt. De funksjonene eller den koden du snakker om er meget enkel å lage. Det er rett og slett noen få kodelinjer. Men tenk på all spillogikken...tenk på alle ting du kan gjøre, ta en liten titt bak kulisene for hvilket som helst spill og du vil forstå hvor jæææææævlig mye jobb det er å få ting til å funke bugfritt. Å lage en slik engine som de har gjort er en helt utrolig jobb, og de har gjort det. Så, ja, jeg vil gi mine penger til ett firma, som igjen betaler sine ansatte for å sitte lange kvelder med millionvis linjer av kode, utall av funksjoner å skrive og millioner av bugs å rette.

 

Jeg er enig med deg at det de gjorde med Vista/XP funksjonaliteten var slemt, men det var en rein avtale med Microsoft, som igjen CryTek fikk penger for (penger som kan brukes til neste produksjon). Se deg rundt. Det er ikke en eneste studio som har råd til å utvikle/utgi sine spill med egen finansiering (Bortsett fra de mega store som Blizzard, fordi de har vel en mega "bank" som de bruker for sine neste produksjoner). De mindre/mellomstore studioene må dessverre "slå seg sammen" for å utgi produktet sitt.

Lenke til kommentar

Nytter lite at det er lagt inn mye tid og energi for å få til dette når de runder det av med å drite på over halve kundemassen sin med et simpelt stunt som dette.

Og for øyeblikket er de de eneste som har gjort dette.

Virker jo som du forguder programererne for at de så nobelt lager et så bra spill, men sannheten er nok en helt annen.

De gjør selvsagt dette for pengene de kan tjene på salget i ettertid, og da må det være spektakulært og noe nytt i en spillverden der mye er likt.

Jeg har ingen problemer med å betale for spillet slik at spillprodusenten kan ha en god økonomi men da må de ikke samtidig drite på meg som kunde med slike enkle triks.

 

 

Det positive er jo at implementeringen er gjort så enkel som mulig slik at den med få tastetrykk kan reverseres men alikavel sitter det nok mange som er forbanna for at de plutselig må bytte OS og mulig HW for å kunne kjøre Crysis på fult.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...