Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Jeg skal hvertfall kjøpe Crysis. Jeg synes CryTek fortjener det. De er fantastiske utviklere, så jeg vil støtte de som bare det. Så ikke noe piratkopi her i gården.

 

Men som nevnt i tråden, synd at det ble lekket ut nå så tidlig.

Lenke til kommentar
Jeg skal hvertfall kjøpe Crysis. Jeg synes CryTek fortjener det. De er fantastiske utviklere, så jeg vil støtte de som bare det. Så ikke noe piratkopi her i gården.

 

Men som nevnt i tråden, synd at det ble lekket ut nå så tidlig.

ja, hver eneste krone jeg brukte på dette er totalt værdt det, selv om jeg ikke har prøvd fullversjonen enda...

er bombesikker på crytek sine spill, Crytek oser kvalitet :)

Lenke til kommentar
Jeg skal hvertfall kjøpe Crysis. Jeg synes CryTek fortjener det. De er fantastiske utviklere, så jeg vil støtte de som bare det. Så ikke noe piratkopi her i gården.

 

Men som nevnt i tråden, synd at det ble lekket ut nå så tidlig.

ja, hver eneste krone jeg brukte på dette er totalt værdt det, selv om jeg ikke har prøvd fullversjonen enda...

er bombesikker på crytek sine spill, Crytek oser kvalitet :)

 

ikke i følge perpyro :ermm:

 

kek

 

Lenke til kommentar

Og hvem sa at Crysis ikke blir tidenes spill? :p

 

10/10 hos svenske gamereactor!

 

Crysis erbjuder i slutändanen omvälvande, omskakande, uppslukande, energisk, mäktig och supercool actionupplevelse större och mer beroendeframkallande än något annat spel sedan Half-Life 2. Far Cry var ett bra spel, men bara början på det mästerverk som Crytek redan då hade påbörjat utvecklingen av. Ja, Crysis är ett av PC-historiens mest ambitiösa actiontitlar, och Crytek har lyckats med allt de utlovat. Gillar du blytung action, är detta något du bara inte kan missa. Tro mig.

 

Tviler ikke et sekund på at dette stemmer :)

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Er vel egentlig ikke så vanskelig å skjønne hvis man ser på alternativene:

 

1. Betale for spillet, og i tillegg må du vente 4-5 dager

2. Ikke betale en dritt, i tillegg får man det 4-5 dager før release

 

 

Av de to er det ikke vanskelig å se hvem som er mest fristende, folk har ventet i flere år på dette spillet, og vil ikke vente en dag til(eller 4) hvis de ikke må. Men alikevel, er synd at sånt skjer med et såpass bra spill

Meget sant. Jeg er irritert forøvrig hvordan, som noen andre her nevner, crytek har solgt sjelen sin til MS. Når DX9 yter like bra som DX10, bare med litt .ini tweaks eller hva det nå er, roper det SALGSTRIKS.

 

Hvor mange har ikke gått til innkjøp av Vista for Crysis, tror dere? Vista er ikke verdt grafikken, syntes nå jeg (ikke det at PC-en klarer det heller).

 

Hadde jeg lastet ned spillet i dag, hadde jeg ikke følt et fnugg av dårlig samvittighet, har jo kjøpt spillet :) Ellers kjenner jeg mange andre som har lastet i dag og har kjøpt spillet, samt de som aldri vil kjøpe det heller. Mange som gjerne vil prøve det på slutten av uken da de ikke vil få tid i en ellers travel uke.

 

Piratvirksomheten her ville skjedd uansett, så ikke noe stort "oh noes" der. Når det gjelder lekasjen så tidlig er det fordi butikker har sendt ut spillet lenge før release --> folk lager seg en crack og en .iso --> "lekket".

 

Så spør du meg, har Crytek og EA seg selv å skylde på, evt butikkene som har gått imot regler de har blitt gitt.

Endret av akarno
Lenke til kommentar

Jepp, husker ikke i hvilket tilfelle det var, men husker at det har skjedd tidligere. Syntes nesten synd på de som lager spill, all den jobben med å holde det vekke og "hemmelig" før en release. Får en eneste person hendene på spillet er sjansen stor for at resten av verden sitter på det innen 24 timer.

 

Edit: Når jeg tenker meg om tror jeg det var WoW retail jeg hadde 4 dager før release i postkassen

Endret av akarno
Lenke til kommentar
Og hvem sa at Crysis ikke blir tidenes spill? :p

 

10/10 hos svenske gamereactor!

 

Crysis erbjuder i slutändanen omvälvande, omskakande, uppslukande, energisk, mäktig och supercool actionupplevelse större och mer beroendeframkallande än något annat spel sedan Half-Life 2. Far Cry var ett bra spel, men bara början på det mästerverk som Crytek redan då hade påbörjat utvecklingen av. Ja, Crysis är ett av PC-historiens mest ambitiösa actiontitlar, och Crytek har lyckats med allt de utlovat. Gillar du blytung action, är detta något du bara inte kan missa. Tro mig.

 

Tviler ikke et sekund på at dette stemmer :)

 

åååh så sinnsykt kult! :O

 

jeg gleder meg så sinnsykt til dette spillet, men blir sint når jeg tenker på at jeg må vente fordi PC-en min er inne hos komplett... :(

 

blir spennende å se hvilke karakterer de ulike bladene og nettsidene gir det, elsker å lese anmeldelser :p

 

på mandag kommer gamereactor bladet ut med norges første anmeldelse!

Må dog vente noen dager fordi jeg ikke abbonerer og bor på en plass der bladet ikke kommer :)

 

Crytek, dere har klart det igjen! tvilte ikke et sikund på dere! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...