Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til dere som har prøvt ut full versjonen av Crysis. Hvordan fungerer det i forhold til demoen. Jeg tenker spesielt på viss du skyter en person kommer det skuddhol i han, og reagerer han på skudd når han er død, eller går skudda bare rett igjennom, slik at det spruter sand/steiner?

 

Det burde vært slik som i Far Cry hvor det kommer skuddhol i kroppene og du kan skyte på døde folk, og det kommer skuddhol da også. Hvis ikke, blir jeg skuffet over Crysis.

Lenke til kommentar

Er vel egentlig ikke så vanskelig å skjønne hvis man ser på alternativene:

 

1. Betale for spillet, og i tillegg må du vente 4-5 dager

2. Ikke betale en dritt, i tillegg får man det 4-5 dager før release

 

 

Av de to er det ikke vanskelig å se hvem som er mest fristende, folk har ventet i flere år på dette spillet, og vil ikke vente en dag til(eller 4) hvis de ikke må. Men alikevel, er synd at sånt skjer med et såpass bra spill

Lenke til kommentar
Nytter lite at det er lagt inn mye tid og energi for å få til dette når de runder det av med å drite på over halve kundemassen sin med et simpelt stunt som dette.

Og for øyeblikket er de de eneste som har gjort dette.

 

Fascinerende å se at du drar alle under en kam. Tror du virkelig at programmerere selv har "solgt" seg selv til Microsoft? De gjør som de får beskjed om fra høyere hold. Og det er nemlig DE som er på toppen som har "solgt" seg til Microsoft. Det er programmerere som er fortsatt the good guys. Jeg tviler sterkt på at de hadde gjort disse begrensningene med vilje (tipper tvert imot, de hadde aldri i verden gjort dette her om det var 100% opp til dem.) Men når skjefen kommer inn og sier: "Hei du. Fiks spillet slik at du ikke får gjort det og det i XP, men kun i Vista", må de bite tenna sammen og gjøre det, selv om de kanskje ikke vil det.

 

Det er så utrolig å se deg slakte dem så tankeløst. Liker du det ikke? Lag ditt eget spill fra scratch (ja, inkluderer også utvikling av engine).

Lenke til kommentar

Men det er noe helt annet og ha CD coveret med manuel og hele pakken. Jeg tror atte mange som har lastet det ned også kommer til å kjøpe. Om ikke annet så for multiplayer funksjonen.

 

Jeg laster ned musikk, også kjøper jeg CDen. Skal jeg ikke kjøpe CDen er musikken drit og er ikke verdig de bytsa det tar opp på PC-en heller.

Lenke til kommentar
Fascinerende å se at du drar alle under en kam. Tror du virkelig at programmerere selv har "solgt" seg selv til Microsoft? De gjør som de får beskjed om fra høyere hold. Og det er nemlig DE som er på toppen som har "solgt" seg til Microsoft. Det er programmerere som er fortsatt the good guys. Jeg tviler sterkt på at de hadde gjort disse begrensningene med vilje (tipper tvert imot, de hadde aldri i verden gjort dette her om det var 100% opp til dem.) Men når skjefen kommer inn og sier: "Hei du. Fiks spillet slik at du ikke får gjort det og det i XP, men kun i Vista", må de bite tenna sammen og gjøre det, selv om de kanskje ikke vil det.

 

Det er så utrolig å se deg slakte dem så tankeløst. Liker du det ikke? Lag ditt eget spill fra scratch (ja, inkluderer også utvikling av engine).

I dette tilfellet er det Crytec som har gjort dette.

Et firmas omdømme uansett hva de driver med avgjøres av hvordan firmaet som helhet handler om det er sjefen eller de ansatte som driter seg ut utad.

Man må kunne kalle en spade for en spade og i dette tilfellet er det Crytek som har brukt mye tid på å utvikle dette og det er Crytek som har solgt ræva si til M$.

Så ja i dette tilfellet drar jeg lett alle over en kam.

 

Hvorfor skal jeg lage et eget spill fra grunnen av?

Jeg er ikke programerer engang.

Men det er faktisk privat initiativ for å få DX10 til XP eller som de kaller det "non DX10 OS", og dette gjør de helt gratis, slik at DX10 spill kan kjøres på Win XP, Linux og Mac.

Endret av perpyro
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

Har faktisk kjøpt Crysis selv på Gamezone.no Skal laste ned nå, ikke for å spilleselv , men for at lillebroren min skal ha noe å spille :)

 

Har tilogmed bestilt nye datadeler for dette spillet: Nytt HK og 8800 Kort :)

 

Er helt enig at det må gå an å prøvespille litt mer ved å laste ned før man tenker på å gjøre et kjøp!

Lenke til kommentar
det blir akkurat som om du stjeler spillet fra dem, de har viet flere år til å lage dette praktfulle spillet, og du bare laster ned spillet, ikke bare før release, men gir heller ikke en eneste krone for det :/

 

QQ... Sånn er det med alt du laster ned. Det er alltid noen som har lagt mye tid og penger i ett produkt.

 

jo, sant nok...

 

det er egentlig bare opp til moralen til folk, skal heller ikke si at jeg har et plettfritt rulleblad, laster ned både musikk, filmer..og eh ja, noen få spill :blush:

Endret av engjac
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...