Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?


Anbefalte innlegg

Altså, spillets lengde avhenger VELDIG MYE av deg selv. Har bare prøvd 1. og 2. level, og man kan fint gjøre begge på under 20min om man tar en bil å rusher som ville helvete gjennom alt (på easy). Men, det samme kan likevel ta godt over 2-3-4 timer, helt uten at det blir kjedlig. Så, at man kan rushe igjennom på 6 timer er ikke overraskende for meg. Jeg tror ikke det skal være noe problem å bruke et 10-talls timer på å spille igjnnom.

 

Nå er jeg en person som brukte 15 timer på å kjøre igjnnom COD4, og har spilt demoen i 23 timer så langt :p

 

edit: Som jeg nevnte tidligere, så merket jeg null og niks forskjell i ytelse fra demoen. FPS'n viser det samme også. Men, som sagt, så venter på drievere og eventuelle patcher før jeg spiller mer.

Endret av Habitats
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

...jeg mener at lengden av ett slikt spill burde betegnes med den korteste tiden en normal spiller kommer seg gjennom spillet på normal vanskelighetsgrad. Man kan få alle spill til å vare mange ganger så lenge som DET.

Jeg kjenner folk som har brukt over 300 timer på Kingdom Hearts:P Likevel varer bare spillet ca 50-60 timer.

 

Jeg legger heller ikke merke til noen FPS forskjell mellom demo og fullversjon men jag har ikke kjørt noen logga benchmark så hvem vet. Hvis spillet bare varer i 7 timer gjør det spillet enda mer skuffende, kjipt...

Lenke til kommentar
Det kommer jeg og til å gjøre. Delta er digg. Eneste som er dumt er at folkene prater koreansk og man mister noen gøye samtaler kanskje :p

Slik jeg har forstått det er ikke de kommentarene så mye å samle på. Har aldri prøvd annet enn Delta, men har lest at de sier latterlige ting "Die americanzz" eller noe, som lett ødelegger stemningen for min del. Da er det bedre å ikke ane hva de sier ;)

Lenke til kommentar
Tror dere man må ha dx10 for å spille fremtidige spill, slik at de som har dx9 ikke har mulighet for å spille de spillene som kommer om et år til?

 

Det vil nok komme spill som er basert mer på DX10 og DX10.1.

Det er DX10.1 som vil bli den nye tingen om en stund, men det tar en stund før spill virkelig begynner å ta nytte av dette. Age Of Conan tar i bruk DX10 veldig bra, mest avanserte skygger og alt sånn.

 

Men spill vil nok støtte DX9 en god stund til framover. For det kommer nok ikke til å bli basert helt på DX10.

 

Har du et DX9 kort nå, vil nok kunne bruke det i allefall 1år til.

Lenke til kommentar

Her må jeg bare innrømme at jeg laster Crysis fullversjon ned til PC-en. Er på 6 gigabyte omtrent og det tar 1 time på linje jeg laster ned fra. Full hastighet. Jeg bruker denne linken her foresten: Last ned her :)

 

Gleder meg stort. Ikke så lenge igjen før det er ferdig nede.

 

Hansi - du med bedre ytelse i retailversjonen - hva slags spec har du på PC-en din?

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar
Her må jeg bare innrømme at jeg laster Crysis fullversjon ned til PC-en. Er på 6 gigabyte omtrent og det tar 1 time på linje jeg laster ned fra. Full hastighet. Jeg bruker denne linken her foresten: Last ned her :)

 

Gleder meg stort. Ikke så lenge igjen før det er ferdig nede.

 

Hansi - du med bedre ytelse i retailversjonen - hva slags spec har du på PC-en din?

 

Du får ikke spilt det før på release om du laster ned med EAlink el.

Lenke til kommentar
Her må jeg bare innrømme at jeg laster Crysis fullversjon ned til PC-en. Er på 6 gigabyte omtrent og det tar 1 time på linje jeg laster ned fra. Full hastighet. Jeg bruker denne linken her foresten: Last ned her :)

 

Gleder meg stort. Ikke så lenge igjen før det er ferdig nede.

 

Hansi - du med bedre ytelse i retailversjonen - hva slags spec har du på PC-en din?

Har en E6750 CPU.

2GB PC6400 RAM.

 

 

Jeg fikk vesentlig bedre FPS i retail kontra Demo.

Lenke til kommentar

Jeg har E6600 @ 3.15 ghz

8800GTX oc'd

2gb ram

 

Spiller i win xp alt på high med 1280*1024 uten AA

Får 42fps avarage på gpu benchmark noe jeg også får på demo så der er det ingen forskjell.

 

Spillet lagger en del på siste brett da det er mye action i bilde.

Endret av evgeny
Lenke til kommentar
Her må jeg bare innrømme at jeg laster Crysis fullversjon ned til PC-en. Er på 6 gigabyte omtrent og det tar 1 time på linje jeg laster ned fra. Full hastighet. Jeg bruker denne linken her foresten: Last ned her :)

 

Gleder meg stort. Ikke så lenge igjen før det er ferdig nede.

 

Hansi - du med bedre ytelse i retailversjonen - hva slags spec har du på PC-en din?

Jeg har 8800GTS, 2GB RAM, og Core 2 duo @ 3.2 GHz.

Lenke til kommentar
Her må jeg bare innrømme at jeg laster Crysis fullversjon ned til PC-en. Er på 6 gigabyte omtrent og det tar 1 time på linje jeg laster ned fra. Full hastighet. Jeg bruker denne linken her foresten: Last ned her :)

 

Gleder meg stort. Ikke så lenge igjen før det er ferdig nede.

 

Hansi - du med bedre ytelse i retailversjonen - hva slags spec har du på PC-en din?

Jeg har 8800GTS, 2GB RAM, og Core 2 duo @ 3.2 GHz.

 

Ok, har 8800GTX, 2GB Ram og Quad Core @ 2.4Ghz. For håpe det går bedre i retail hos meg også, men demoen var fullt spillbar den også med alt på High untatt Physics som jeg hadde på Very High. 1680x1050. Jeg har ikke de nyeste driverne heller, og det er kanskje noe jeg burde fikse før jeg spiller.

Lenke til kommentar
Her må jeg bare innrømme at jeg laster Crysis fullversjon ned til PC-en. Er på 6 gigabyte omtrent og det tar 1 time på linje jeg laster ned fra. Full hastighet. Jeg bruker denne linken her foresten: Last ned her :)

 

Gleder meg stort. Ikke så lenge igjen før det er ferdig nede.

 

Hansi - du med bedre ytelse i retailversjonen - hva slags spec har du på PC-en din?

Jeg har 8800GTS, 2GB RAM, og Core 2 duo @ 3.2 GHz.

 

Ok, har 8800GTX, 2GB Ram og Quad Core @ 2.4Ghz. For håpe det går bedre i retail hos meg også, men demoen var fullt spillbar den også med alt på High untatt Physics som jeg hadde på Very High. 1680x1050. Jeg har ikke de nyeste driverne heller, og det er kanskje noe jeg burde fikse før jeg spiller.

 

klokk cpuen din litt, du merker at spillet ikke liker seg med 2.4Ghz Core 2.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...