Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

 

Nei. I Krishas situasjon ville jeg vel tenkt "Jeg har truffet ei hyggelig og sjarmerende jente. Det er bra. Jeg skal høre om hun vil spise en is." Mer enn det er det ikke vits i å tenke på eller spekulere i. Da ville jeg nok fått vondt i hodet.

Ja så enkelt kan det være.

Hilsen en av kvinneskapningene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Det er ikke så enkelt altså :laugh::laugh:

Jeg skjønner, da er det greit å være pittelitt tilbakeholden, i hvertfall til man har blitt litt bedre kjent. Så den ene eller andre parten ikke får "overdose" :p Det er uansett aldri feil å ha en kjekkas for hånden!

Man får en sånn intens trang til å prate om det hele tiden, tar meg selv i det!

Når jeg skriver flørting og nærkontakt, så er det greit å minne på at vi ikke har kommet så langt at det å sitte inntil hverandre, ta på hverandre og lignende ikke er en selvfølge helt enda.

Flørtingen er vel stort sett ganske enkel og uskyldig: Øyekontakt med tilhørende smil, humoristisk flørting, fortelle morsomme ting jeg har tenkt på (og samtidig gjøre han mer kjent med meg og kanskje få noe tilbake). Men nå er jeg egentlig mest opptatt av (hensiktsmessig) berøring for å bryte ned intimgrensene. Berøring i form av en hånd på skulderen eller vennskapelige (eller ikke sååå vennskapelige) dult under en samtale eller når jeg tar kontakt.

Det er ikke akkurat flørting for viderekommende, men jeg er ganske bevisst på hva jeg gjør, selv om det ubevisste kroppsspråket mitt tar over noen ganger... :laugh:

 

Ok, føler jeg kom meg litt for fort forbi det stadiet selv, hehe. Men kjekt å tenke på til senere (om dette ikke blir noe). Lykket til igjen, håper det blir dere :D Så skal jeg være litt mer tilbakeholden enn jeg gjerne vil være nå, men har noen noen flere tips om hvordan man skal kapre en gutt? :p

Lenke til kommentar

 

Ok, føler jeg kom meg litt for fort forbi det stadiet selv, hehe. Men kjekt å tenke på til senere (om dette ikke blir noe). Lykket til igjen, håper det blir dere :D Så skal jeg være litt mer tilbakeholden enn jeg gjerne vil være nå, men har noen noen flere tips om hvordan man skal kapre en gutt? :p

Det er vel egentlig mest normalt, at det ikke går så sakte som det gjør for min (vår) del.

 

Altså, du trenger ikke holde igjen, men jeg ville nok gjort det fram til neste møte, og sett hva som skjer videre. :D

 

Hihi, det håper jeg også, eller nå håper jeg at jeg får fingeren ut og kan få han med på noe moro :)

Lenke til kommentar

Det er vel egentlig mest normalt, at det ikke går så sakte som det gjør for min (vår) del.

 

Altså, du trenger ikke holde igjen, men jeg ville nok gjort det fram til neste møte, og sett hva som skjer videre. :D

 

Hihi, det håper jeg også, eller nå håper jeg at jeg får fingeren ut og kan få han med på noe moro :)

 

Har du fått satt inn flørtestøtet ditt nå?

 

Æsj, her går det ikke så bra. Han er nok ikke interessert!

Lenke til kommentar

Har du fått satt inn flørtestøtet ditt nå?

 

Æsj, her går det ikke så bra. Han er nok ikke interessert!

Neei, han har ikke dukket opp i det siste! Lurer på om jeg må gjøre noe ganske kjapt ellers blir det sikkert "friendzone" på meg :p

 

 

Det var kjedelig å høre! :( Men da er det bare å kysse en ny frosk! Kanskje nestemann er prinsen?

Lenke til kommentar

Jeg tror vi jenter noen ganger er veldig flinke til å tenke og gruble og overanalysere ting. Mannfolk er som regel mye enklere skapninger ;)

 

Når det gjelder hvor fort man skal gå frem, så tror jeg ikke det finnes noen fasit. Man må rett og slett bare gjøre det som føles riktig. Tror ikke dere vil vite hvor raskt det gikk med meg og kjæresten... Nå hadde vi riktignok pratet utrolig mye på nett, telefon og facetime før første gangen vi møtte hverandre irl :D

 

Noen ganger spiller kjemi en veldig stor rolle... og noen ganger bare vet man at det er riktig. Det er kanskje lett å si disse tingene når man har opplevd dem.

 

Når det gjelder hvordan man skal kapre en gutt, så er det vel ikke noen fasit der heller... Man merker vel ganske fort om de er interessert eller ikke.

 

Tenkte jeg skulle prøve å hoppe inn i tråden her og prøve å komme med noen råd og sånt dersom jeg kan :)

Lenke til kommentar

Jeg tror vi jenter noen ganger er veldig flinke til å tenke og gruble og overanalysere ting. Mannfolk er som regel mye enklere skapninger ;)

 

Når det gjelder hvor fort man skal gå frem, så tror jeg ikke det finnes noen fasit. Man må rett og slett bare gjøre det som føles riktig. Tror ikke dere vil vite hvor raskt det gikk med meg og kjæresten... Nå hadde vi riktignok pratet utrolig mye på nett, telefon og facetime før første gangen vi møtte hverandre irl :D

 

Noen ganger spiller kjemi en veldig stor rolle... og noen ganger bare vet man at det er riktig. Det er kanskje lett å si disse tingene når man har opplevd dem.

 

Når det gjelder hvordan man skal kapre en gutt, så er det vel ikke noen fasit der heller... Man merker vel ganske fort om de er interessert eller ikke.

 

Tenkte jeg skulle prøve å hoppe inn i tråden her og prøve å komme med noen råd og sånt dersom jeg kan :)

 

Bare å hoppe inn her, hehe. Råd er helt supert å få. :D Jeg sliter med å merke om de er interessert i å kun ligge med meg, eller noe mer. Du har rett i det med overanalysere, det gjør jeg hele tiden. Det er ikke så lett altså. Jeg føler ting er veldig rett, men så blir jeg så usikker.

 

Gratulerer med det forresten, er så gøy når folk finner hverandre :)

 

 

Det tok ca én måned fra en kollega møtte dama for første gang, til de var flyttet sammen og hadde solgt den gamle leiligheten hennes. Joda, noen bare "går" det for.

Wow, glad jeg ikke er så rask:P

 

Neei, han har ikke dukket opp i det siste! Lurer på om jeg må gjøre noe ganske kjapt ellers blir det sikkert "friendzone" på meg :p

 

 

Det var kjedelig å høre! :( Men da er det bare å kysse en ny frosk! Kanskje nestemann er prinsen?

Da må du stå på! :D Jeg feiltolket kaaaaanskje signalene litt, så løpet er kanskje ikke helt kjørt allikevel..

Endret av Lykke-lita
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er flink til å tenke og overanalysere jeg også. Noen gang sier en fyr en ting og mente akkurat det han sa, men er det lett å tenke hvis, men og dersom.

 

Er vel egentlig relativt nyforelsket selv, men vi er begge sikker på å ha funnet den rette :). Det ere n uteolig bra følelse og selvsagt ekstra bra siden han føler det samme.

 

Greit å høre at vi er flere som har det sånn :p

 

Så koselig å høre :) Det er herlig, og bittelitt irriterende, å se nyforelskede par! Gleder meg til å få den følelsen en dag selv, kjenner jo at det er "noe" der, men trenger mer bekreftelse/tid for å slippe den fri :)

Endret av Lykke-lita
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt småfrustrert nå, for min fyr har nemlig ikke dukket opp på en god stund nå og nå hører jeg det at han deltar i gjengen litt i perioder, så jeg mistenker rett og slett at han ikke følte at jeg var interessert og derfor ikke gidder mer...

Neste gang jeg treffer han skal jeg jammen si at han har å møte opp!

Lenke til kommentar

Nå vet jeg svært lite om bakgrunnen ang din fyr, men har du prøvd å prate med ham om dette - eller skal du vente til du møter på ham tilfeldig?

Venter til jeg møter på han tilfeldig :laugh: Hvis du blar bakover i tråden kan du lese "hele historien". Han forstår nok ikke at jeg er interessert, derfor jeg må bli flinkere til å uttrykke det. Men vi er ikke helt der at jeg kan prate med han om det :p

Lenke til kommentar

Du er ikke venn med ham på facebook eller noen annen plass hvor dere "tilfeldigvis" kan slå av en prat da? :)

 

Høres ut som en litt frustrerende situasjon egentlig, særlig ang at han ikke forstår at du er interessert etc. Skal ta å bla litt :)

Hehe, nei, jeg har ikke sendt venneforespørsel nettopp fordi jeg synes det er litt godt å bare prate på en arena. Det er ikke såååå frustrerende, men det hadde vært koselig å se han igjen snart, for jeg trives veldig godt i hans selskap :wee:

Lenke til kommentar

Du er jammen mer tålmodig enn jeg hadde kommet til å være, det må jeg si :)

 

Tipper det blir koselig å se ham igjen da, fikk inntrykk i tråden her av at du liker ham veldig godt. og PS - når du liker noen, gi litt f i hva andre synes - når det ikke er noe som tilsier at det er noe helt riv ruskende galt med personen :)

 

Har gjort meg noen erfaringer selv også, både gode og dårlige... Skal ikke være lett alltid.

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Hehe, nei, jeg har ikke sendt venneforespørsel nettopp fordi jeg synes det er litt godt å bare prate på en arena. Det er ikke såååå frustrerende, men det hadde vært koselig å se han igjen snart, for jeg trives veldig godt i hans selskap :wee:

 

En venneforespørsel er nesten som en sexinvitasjon, så det kan være lurt å prøve det istedenfor å vente på at noe skal skje av seg selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du er jammen mer tålmodig enn jeg hadde kommet til å være, det må jeg si :)

 

Tipper det blir koselig å se ham igjen da, fikk inntrykk i tråden her av at du liker ham veldig godt. og PS - når du liker noen, gi litt f i hva andre synes - når det ikke er noe som tilsier at det er noe helt riv ruskende galt med personen :)

 

Har gjort meg noen erfaringer selv også, både gode og dårlige... Skal ikke være lett alltid.

Jeg tror det er fordi jeg ikke er sinnsykt forelsket, men lettere betatt :p

 

 

En venneforespørsel er nesten som en sexinvitasjon, så det kan være lurt å prøve det istedenfor å vente på at noe skal skje av seg selv.

 

Nja, jeg tror jeg holder alle dører åpne, litt til :laugh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...