Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Det er trist å si det, men hvis hun alltid prioriterer venner og uforpliktende aktiviteter over deg, er hun ikke veldig interessert. Man finner alltid tid hvis man vil.

 

 

 

 

Siden hun tydeligvis ikke prioriterer deg særlig mye, hvorfor ikke bare fortsette med det til du finner deg noe nytt?

 

Anonymous poster hash: 0ee40...40a

 

Dealen er jo at hun faktisk har sagt hun er interessert i noe mer, og vi avtaler hele tiden nye dater, men hun vil ta det sakte, siden hun kom ut av et forhold for ikke så lenge siden.

 

Jeg overreagerer, og det er jeg fullt klar over, men det er kjipt når motparten er opptatt med masse andre ting når man selv egentlig har tid til å henge hver dag.

 

Jeg blir sliten av det her altså ;p

Endret av Akse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, trenger hjelp til ice breakers.

Kommer nettopp ut av ett forhold, har heller aldri vært god på å bryte isen med damer. Faktumet (vær så snill å ikke tolk meg som en cocky fyr) er at damer har tatt initiativet til å bli kjent med meg. De har altså brutt isen for meg, hehe..

 

Jeg har ingen problemer med å holde samtaler igang og ta det videre derifra, det er oppstarten jeg sliter med..

 

Hvordan skal jeg gå fram?

Har to jenter på facebook jeg kunne tenkt meg å blitt bedre kjent med, men vet ikke hvor jeg skal starte.

 

Dame 1: Snakket lenge med henne på byen for noen måneder siden, hun endte opp å spandere på meg. Dette er noe uvanlig + hun hadde naturligvis aldri gjort dette før da hun ser veldig bra ut og det pleier å være motsatt. Har ikke snakket med henne siden byturen.

 

Dame 2: Hun addet meg på facebook for lenge siden, vi vet begge hvem hverandre er, men har omtrent aldri snakket sammen.

 

Anonymous poster hash: e6bb6...86b

Lenke til kommentar

Hater de miksede signalene han sender :wallbash: . Hater spillet. :realmad: Vis meg at du liker meg nå!! Jeg vil ha deg... NÅ :p

Skriver under på det Slimda skriver, ved å ta intiativ får du i hvertfall svar på ting!

 

---

 

Her er jeg i litt motsatt situasjon sånn plutselig. Jeg vet ikke lenger om jeg har lyst til å spørre "min" fyr om vi skal finne på noe, enda jeg vet han er dritkeen og her om dagen gjorde han noe skikkelig søtt og omtenksomt, så han er absolutt noe å satse på. Men jeg får bare servert dritt om han, selv om det ikke er fæle ting, så blir jeg så usikker fordi jeg dessverre bryr meg om hva andre tenker.

 

Jeg må bare bli enig med meg selv at jeg driter langt opp i hva andre sier om ham, jeg liker han og da spiller det ingen rolle. Nå har jeg uansett ikke tid til han før om én uke igjen, så jeg har litt lenger tid å tenke på om jeg vil finne på noe med han.

Lenke til kommentar

Kommer jo an på tingene du blir fortalt. Er han voldelig? Stjeler han? Og så videre.

Så vidt jeg vet så er han hverken voldelig eller lignende, men de tingene jeg hører går likevel på han som person (at han er rar (det kan betyr så mangt), ikke tar ansvar for de oppgavene han har i forbindelse med verv han har og at han er ustrukturert og av den grunn får dårlige resultater).

 

Det er selvfølgelig oppfatninger KUN en annen person har av han, men det gjør at jeg blir litt usikker selv om han er utrolig hyggelig og alt det der mot meg. Jeg har enda ikke kjent han lenge nok til å kunne danne meg en oppfatning av hvem han er, og jeg vil gjerne gi han en sjanse. Problemet mitt er vel egentlig det at jeg ikke kan sjekke det ut bare for å sjekke det ut, fordi jeg er nødt til å forholde meg til han de neste tre årene (utdanningssituasjon). :p

Lenke til kommentar

Finnes det mannfolk som ikke liker damer som viser litt initiativ?

 

Vis initiativ.

 

 

Skriver under på det Slimda skriver, ved å ta intiativ får du i hvertfall svar på ting!

 

 

 

 

Jeg har jo tatt initiativ, han var bare opptatt med noe... Eller kanskje ikke interessert.

 

Krisha, jeg ville tenkt litt mer på det nå som du uansett ikke har tid, og så kanskje se det litt an? Hva andre mener trenger jo ikke være det du mener, og det er jo det du mener som er det viktige her :)

Lenke til kommentar

Bagateller som det der kan lett ignoreres. Skulle det bli et problem senere i forholdet,kan man ta det da.

Ja, det er jo egentlig ikke store greiene. Og uansett hvem jeg møter så er de rare på et eller annet vis. Det samme tenker nok andre om meg også :p

 

 

 

 

 

Jeg har jo tatt initiativ, han var bare opptatt med noe... Eller kanskje ikke interessert.

 

Krisha, jeg ville tenkt litt mer på det nå som du uansett ikke har tid, og så kanskje se det litt an? Hva andre mener trenger jo ikke være det du mener, og det er jo det du mener som er det viktige her :)

Hva med litt tilbaketrekning for å sjekke ut om han er interessert? Eller blir det kanskje litt for useriøst for deg?

 

Angående han fyren jeg har en ting for: Ja, jeg tror jeg må se det ann, uansett må jeg ta ting veldig sakte så jeg har mulighet for tilbaketrekning dersom ting går galt. Det han har gjort veldig rett til nå er å ikke sjekke meg opp direkte i tillegg til å ikke brette ut om seg selv, og derfor er jeg veldig nysgjerrig på han fortsatt. Gleder meg til å treffe på han igjen, for det er veldig koselig å prate med han. Det må være et godt tegn? Dessuten er han mannemann-kjekk og veltrent :p

Lenke til kommentar

Ja, det er jo egentlig ikke store greiene. Og uansett hvem jeg møter så er de rare på et eller annet vis. Det samme tenker nok andre om meg også :p

 

 

Hva med litt tilbaketrekning for å sjekke ut om han er interessert? Eller blir det kanskje litt for useriøst for deg?

 

Angående han fyren jeg har en ting for: Ja, jeg tror jeg må se det ann, uansett må jeg ta ting veldig sakte så jeg har mulighet for tilbaketrekning dersom ting går galt. Det han har gjort veldig rett til nå er å ikke sjekke meg opp direkte i tillegg til å ikke brette ut om seg selv, og derfor er jeg veldig nysgjerrig på han fortsatt. Gleder meg til å treffe på han igjen, for det er veldig koselig å prate med han. Det må være et godt tegn? Dessuten er han mannemann-kjekk og veltrent :p

 

Jo, jeg skal prøve det.. Prøve altså, er ikke alltid like lett det heller. Vet også at ting har gått galt før pga min mangel på initiativ. Men spør han om å finne på noe klarer jeg nok ikke si nei.

 

Høres ut som et godt tegn, ja! :) Åh, heldig :D Lykke til da.

Lenke til kommentar

 

Jo, jeg skal prøve det.. Prøve altså, er ikke alltid like lett det heller. Vet også at ting har gått galt før pga min mangel på initiativ. Men spør han om å finne på noe klarer jeg nok ikke si nei.

 

Høres ut som et godt tegn, ja! :) Åh, heldig :D Lykke til da.

Altså, du trenger jo ikke si nei til en avtale, men i starten ta litt mindre kontakt og si ja hvis han spør om å finne på noe. Hvis det fremdeles ikke funker, så kan du jo utsette eller si nei til en avtale eller, tja, jeg tror faktisk du vet best selv, innerst inne hva som vil fungere med han!

 

Takk! Jeg koser meg i hvertfall, mens det varer (den følelsen, haha) :D

Lenke til kommentar

Altså, du trenger jo ikke si nei til en avtale, men i starten ta litt mindre kontakt og si ja hvis han spør om å finne på noe. Hvis det fremdeles ikke funker, så kan du jo utsette eller si nei til en avtale eller, tja, jeg tror faktisk du vet best selv, innerst inne hva som vil fungere med han!

 

Takk! Jeg koser meg i hvertfall, mens det varer (den følelsen, haha) :D

 

Jeg vet faktisk ikke hva som funker :p Håper egentlig han plutselig blir skikkelig frampå og vil ha fortgang i ting igjen, for da vet jeg at jeg kommer til å trekke meg litt tilbake automatisk, så da blir det plutselig litt enklerer å ta mindre kontakt osv selv.

 

Nyt det! :D Og så kanskje du skal tenke litt mindre, tror det kan fungere.

Lenke til kommentar

 

Jeg vet faktisk ikke hva som funker :p Håper egentlig han plutselig blir skikkelig frampå og vil ha fortgang i ting igjen, for da vet jeg at jeg kommer til å trekke meg litt tilbake automatisk, så da blir det plutselig litt enklerer å ta mindre kontakt osv selv.

 

Nyt det! :D Og så kanskje du skal tenke litt mindre, tror det kan fungere.

Haha, det du skrev, om at man trekker seg unna når den andre blir litt frampå er helt der jeg var i dag når jeg møtte han jeg liker. Jeg pratet nesten ikke med han og når han stakk uten å si hadet ble jeg nesten glad og enda mer gira. Fælt å si det sånn, men jeg føler meg fortsatt trygg på at han liker meg fordi jeg merket at han tittet på meg :p Og når jeg så at han tullet med en jente ble jeg litt sånn "Åhh meg da, men det var fint å se, nå fikk jeg enda mer lyst på han". (flaut)

 

Hvorfor er det sånn man holder på liksom?

Lenke til kommentar

Haha, det du skrev, om at man trekker seg unna når den andre blir litt frampå er helt der jeg var i dag når jeg møtte han jeg liker. Jeg pratet nesten ikke med han og når han stakk uten å si hadet ble jeg nesten glad og enda mer gira. Fælt å si det sånn, men jeg føler meg fortsatt trygg på at han liker meg fordi jeg merket at han tittet på meg :p Og når jeg så at han tullet med en jente ble jeg litt sånn "Åhh meg da, men det var fint å se, nå fikk jeg enda mer lyst på han". (flaut)

 

Hvorfor er det sånn man holder på liksom?

 

For min del (tror jeg det) er fordi jeg plutselig blir redd og usikker på alt, på "han", på meg selv, mest meg selv egentlig. Jeg begynner å tolke alt opp og ned og hit og dit. Utrolig slitsomt, og sikkert enda mer forvirrende for "han". Men nå er jeg veldig rar da, så jeg vet ikke..

 

Men man vil jo ofte ha det man ikke kan få da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...