Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Ingen grunn til å vente, spør du meg. Det blir bare verre for begge parter, så sant motparten er interessert da. Det finner du jo ut etter hvert.

 

Daten kunne vel ikke gått bedre, om du skjønner hva jeg mener ;)

Haha, da kjører jeg på! Jeg er ganske sikker på at han er interessert, og hvis han ikke er det så spør jeg en annen jente på det samme stedet om det samme så jeg kan redde meg inn på den faktisk :p

 

En perfekt bursdag med andre ord! Tipper livet smiler litt nå :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, da kjører jeg på! Jeg er ganske sikker på at han er interessert, og hvis han ikke er det så spør jeg en annen jente på det samme stedet om det samme så jeg kan redde meg inn på den faktisk :p

 

En perfekt bursdag med andre ord! Tipper livet smiler litt nå :D

Gjør det, du har ingenting å tape uansett.

 

Ja, jeg smiler nok litt mer om dagen :)

Lenke til kommentar

Jeg spurte indirekte om han ville finne på noe med meg, men jeg tror ikke han skjønte hva jeg ville fram til. Være direkte neste gang? "Hva skal du til helga"-ish?

 

Jeg hadde ikke tolket "hva skal du til helga?" som hinting til noe mer med mindre jeg allerede bedrev helgeaktiviteter til vanlig med personen som spurte.

 

Meeeen, mulig det bare er jeg som er sær.

Lenke til kommentar

En jente jeg datet ganske seriøst for omtrent et år siden har nå forlovet seg med en kar hun møtte for tre måneder siden, og barn er på vei. Hun er 18 og hintet om at hun ville ha barn tidlig, ment jeg trodde hun tullet.

 

Hah, dodged that bullet :tease: Jævlig søt jente, men det er vitterlig ikke alt

  • Liker 2
Lenke til kommentar

De fleste liker nok når jenter er direkte ja. Du kan jo bare spørre om han vil finne på noe på svaret du fikk.

 

Jeg hadde ikke tolket "hva skal du til helga?" som hinting til noe mer med mindre jeg allerede bedrev helgeaktiviteter til vanlig med personen som spurte.

 

Meeeen, mulig det bare er jeg som er sær.

Okei, for vi har aldri funnet på noe sammen. Burde jeg spørre om han har planer for helgen og hvis han svarer ja, uten å si "ja, men vi kan jo finne på noe en annen gang" så lar jeg hele han ligge i fred! Eller hvis han sier "nei" så sier jeg "si i fra hvis du er gira på å finne på noe?"

 

Så kan han si i fra hvis han er gira på å finne på noe eller ikke si i fra i det hele tatt?

 

Er det direkte nok?

Lenke til kommentar

Ja, det går jo helt fint. Man må tørre litt for å komme noen vei :)

Jeg prøver! Selv om jeg håper at han tenker litt over hva jeg sa til han, og innser at jeg hintet fælt, og at han kaaaanskje tar intiativ selv. Jeg føler at jeg famler litt i blinde nå og blir usikker på om han faktisk er interessert selv om han prater masse med meg når vi er sammen. Og i dag spurte jeg han om litt personlige ting, noe han bare har gjort til nå. Vet heller ikke om han har kjæreste, men ingenting tyder på det. Æsj, er det rart man hater og elsker denne usikkerheten? :p

 

 

Skummelt der og da, ja.. Men bedre å prøve, enn å angre på at du ikke turde prøve, vel? ;)

Så ikke denne før nå: Jo, du har rett i det, men noe i meg sier at jeg ikke vil kødde det til fordi jeg gjerne vil ha verdigheten i behold. Men det blir jo til at jeg prøver! Som jeg skrev til Akse så blir jeg veldig usikker på om jeg har tolket signalene hans rett: Kanskje han rett og slett er veldig snill og hyggelig mot meg siden jeg er ny der? Selv om jeg innerst inne ikke oppfatter at det er "vanlig" vennlighet. :p

Endret av Krisha
Lenke til kommentar

Trenger noen gutters innspill her nå. Har møtt en ny fyr, og vi har møttes et par ganger i det siste. Blitt rimelig godt kjent, og kjemien er perfekt. Vi har overnattet til hverandre et par ganger, men det er akkurat som om det er noe som holder han tilbake. Jeg stresser ikke noe med å ha sex, og kan gjerne vente. Men sist gang for noen uker siden, så var det akkurat som han ville ha sex, men da han skulle tre på kondomen - fikk han det ikke til. (??) Er ganske sikker på at han var stiv også... Han sa det ikke alltid har vært slik, og jeg tror det henger sammen med at han tidligere har sagt at han var i et svært usunt forhold for et år siden. Vet ikke helt hva han mente med "usunt", han utdypte det ikke noe mer, og jeg følte ikke for å spørre på daværende tidspunkt. Uansett; kan det være der problemet ligger? Eller er han kanskje bare nervøs? Eller er det noen gutter som virkelig sliter med kondomer? Høres så latterlig ut.

 

Jeg vet jeg burde snakke med han om det, men jeg er ikke så flink til å snakke om sånt. I alle fall når vi nettopp har blitt kjent. Hva tror dere?


Anonymous poster hash: ccbbd...05e



Anonymous poster hash: ccbbd...05e
Lenke til kommentar

Og HansGeorg, er det ikke litt sånn at man bare må satse, enten blir det et mageplask eller svalestup?

 

Jeg hoppet i det synes jeg. Og det endte desverre med mageplask. Men skal man ha et forhold som fungerer så må begge være sikkre på at de føler det samme. Slik var det desverre ikke denne gangen.

 

Kjipt som faen, men sier som fiskene i havet, det er mere mennesker på land!

Lenke til kommentar

Tør jeg det? Hvis han sier nei, så må jeg fortsette å vanke på det stedet og møte han! Hahahah :p

 

Hvis du ikke kan spørre ansikt til ansikt, er det bedre å ringe enn å sende melding. Husk at det verste som kan skje er at han sier nei, enten rett ut eller ved at han avviser med en dårlig unnskyldning. Deretter er det bare så rart eller vondt som du gjør det til.

Lenke til kommentar

 

Jeg hoppet i det synes jeg. Og det endte desverre med mageplask. Men skal man ha et forhold som fungerer så må begge være sikkre på at de føler det samme. Slik var det desverre ikke denne gangen.

 

Kjipt som faen, men sier som fiskene i havet, det er mere mennesker på land!

Ja, den er kjip! Men så mye bedre å avklare hva man driver med i stedet for å kaste bort tid på å røre rundt i grøten!

 

 

Hvis du ikke kan spørre ansikt til ansikt, er det bedre å ringe enn å sende melding. Husk at det verste som kan skje er at han sier nei, enten rett ut eller ved at han avviser med en dårlig unnskyldning. Deretter er det bare så rart eller vondt som du gjør det til.

Denne så jeg ikke! Helt enig med deg, jeg skal spørre face2face. Har han hverken på face eller mobil, og synes det er mest naturlig å spørre om det når jeg treffer han! Skal sjekke om han fortsatt er interessert, så kjører jeg på :laugh:

Endret av Krisha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...